Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 15

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:19

1352

0

289



Hoofdstuk 15

Het was al donker buiten en aangezien er weinig straatverlichting in de buurt was konden jullie duidelijk de sterren zien en het was echt het prachtigste tafereeltje. De huisjes op het bergachtige landschap waar hier en daar nog een lichtje branden deed je zeer sterk denken aan de kerstkaarten die je elk jaar kreeg, maar dan zonder de sneeuw. Jij:'het is hier prachtig, ik zou hier altijd willen blijven zitten. Gewoon wij 2'tjes genietend van dit moment. Ons geen zorgen makend om de rest van de wereld. Gewoon wij 2.' Bill knikte en jij sloot je ogen. Je snoof Bill's geur op en het voelde allemaalq zo warm en zo vertrouwd. Plots hoorde jullie Maite luidkeels gillen en was alle rust verstoord..Jullie rust werd plots verstoord door Maite haar scherpe gegil. In paniek schiet je recht en loop je de kamer weer binnen. 'Wat was dat?'riep je in paniek uit. Nog voor je het goed en wel beseft springt Maite op je af en hangt zowat aan je. Je bezwijkt onder het gewicht en de plotse aanval (eerder van de aanval dan het gewicht denk ik dan wel) en valt op de grond. Als Maite je weer los laat kijk je haar geergerd aan en vraagt/roept:'waar is dat in godsnaam goed voor? mij eerst doof maken en dan zowat pletten/stikken? Wat heb ik ooit misdaan?' Maite fluisterd iets van 'sorry.' Je staat samen met haar recht en strijkt je kleren glad. 'Maar goed, waarom was die gil?' Maite begint terug te gillen en steekt haar hand uit. Terwijl ze hyper op en neer hupt probeer je haar hand vast te grijpen. Wat na veel vermoede pogingen dan uiteindelijk toch lukt. En aan haar hand zie je een mooie prachtige goud met zilvere ring blinken. Het was een goude ring met zilver letters op. Er stond: ♥G ♥ M♥. 'ooooowww hoe mooi' Gil je uit en je begint samen met Maite hyper rond te springen. Ook jij laat je armband zien en gillen samen nog harder. De jongen kijken jullie raar aan en beginnen hard te lachen. Nadat jullie allemaal zijn uitgelachen laten jullie je allemaal op bed vallen en liggen jullie daar nogal tam te wezen tot Tom plots zegt:.. Tom:'hee, moeten we morgen niet naar Spanje?' Je keek Tom aan. 'zei hij nou echt Spanje?' vroeg je aan Maite. 'euh ja.. waarom is dat zo speciaal?' Je klopt een keer tegen Maite haar kop en zegt:'hallow, iemand thuis,, Hannah is voor 2 weken in Spanje re-mem-ber'. 'aaaaa jaa ,das waar ook' zegt Maite een beetje sloom. Plots vuurt ze recht en kijkt jou aan. 'Eindelijk ze heeft het door fluister je tegen Bill die begint de giggelen. Maar plots voel je dat je aan je pols word meegetrokken en voor je het weet sta je in de badkamer samen met Maite. 'oke als je wilt gaan douche doe dat dan bitte alleen. Ik moet daar ni bij betrokken worden'zeg je droog. Maite lacht droog terug en zegt scherp:'wie is hier nu de domme e, denk is na, Hann.. wie vind die zo geweldig?' Je denkt even na en zegt dan:'aaaaaaa, ik snap em..' Maite lacht en wilt verder praten maar jij onderbreekt haar alweer: 'w8 nee, snap em ni.. wa is uw bedoeling?' Maite slaat haar hand tege der voorhoofd en zet je neer op het toilet (het deksel in naar beneden e) 'luister, Hann vind *doet teken naar de deur* leuk e..' begint ze. Jij knikt met een dom gezicht ja. Maite:'wel.. wat als ze mekaar nu zo is zeer 'toevallig' ontmoete, en ze dan zo 'toevallig' gekoppeld werden' Nu kreeg ook jij een evil smile op je gezicht. Jullie bespreken nog het een en ander en gaan dan weer naar buiten. Bill:'wat waren onze dames daar aan het doen?' Jij krijgt weer een evil smile en zegt:'meisjes zaken' *knipoog* Tom moeit zich ook en zegt:'jak ik wil het denk ik al nimeer weten' Je geeft Tom een klopt tegen zn kop terwijl je weer bij Bill op bed gaat liggen. Maite heeft ondertussen ook weer haar plaats bij Gustav gevonden. Plots schiet je nog iets te binnen en vraagr:'waar ergens in Spanje zitte we eigenlijk en hoe lang blijven we?' Bill: we blijven 2 weken en Georg, hoe heet het stadje ook weer waar we verblijven?' Georg kijkt op en zegt half slapend:' L'Escala, idioot ,wete da nu nog ni?' Jij krijgt een nog grote smile op je gezicht. Dat is 'toevallig' waar Hannah ook zit. Jullie gaan slapen en de volgende dat zitten jullie in de tourbus op weg naar L'Escala. Na een anderhalf uurtje rijden stoppen jullie even.Tijdens de pauze komt David de bus op en zegt: 'Jongens, luister even, jullie verblijven niet in een hotel maar in een bungalow park. Er zijn 2 huisjes Maite, Gustav en Georg verblijven in een en Tom, Bill en Joyce in een ander.' Hij draait zich weer om en even later vertrekt de bus weer. Druk pratend merken jullie niet dat jullie een anderhalf uur later tot stilstand komen.(het is ongeveer 3 uur rijden van Toulouse tot L'Escala). Jullie stappen uit en zien..huisjes Jullie krijgen een sleutel van de bungalow en gaan op verkenning. Aan het huisje van jou Bill en Tom is er een mooi (privézwembad en een terrasje. Als je binnen gaat is alles gezellig ingericht met een kleine woonkamer, kleine keuken en 2 kamer. Jij en Bill slapen in de kamer die een extra badkamer heeft, het 2 persoonsbed en een babybedje. Tom slaapt in de andere kamer waar 2 aparte bedden staan. Eenmaal alles is uitgepakt gaan jullie naar het huisje naast jullie, waar Maite, Gustav en Georg verblijven. Het is identiek hetzelfde huisje dus echt speciaal is het niet. Het enige andere is, is dat zij nog een extra kamer hebben maar het bed kraakt daar niet iets te hard dan gezond is. De jongens hebben soundcheck om over een paar uur te spelen. Jullie nemen dus afscheid en de jongens vertrekken. Jij:'oke Maite, als ik Hann was, waar zou ik nu dan zitten?' Maite kijkt je dom aan en zegt:'gij se kieke, nog nooit van een gsm gehoort. we bellen haar gewoon e' Je kijkt Maite dom aan en het duurt even voordat je doorhebt hoe dom je wel niet geklonken moet hebben. Maite pakt haar mobieltje en belt Hann op. Even later legt ze af en zegt:'We moeten naar de dijk, daar vind ze ons wel.' 'naar den dijk dan maar zeker' Jullie sloffen op jullie teenslippers naar de dijk. En meteen zien jullie Hann breedgrijnzend staan zwaaien. Hyper komt ze op jullie afgesprongen en knuffeld jullie bijna dood. 'meeeeeeen waar zatten jullie joh, heb jullie denk ik al een eeuwigheid nimeer gezien :o'zei ze terwijl ze nog steed hyper deed. 'vorige dinsdag Hann, echt geen eeuwigheid' zei je lacherig. 'Maar, maar, maar waar zaten jullie :o' vroeg ze stotterend. 'oo her en der' antwoorde Maite nu alsof het niets was. 'en met wie of wat dan wel?' vraagt Hann steeds nieuwsgieriger. 'wat is voor ons een weet, en voor jou om nog niet te weten' zeg je breed grijnzend. 'Ja we hebben een verassing voor je' vervolgd Maite. 'maar eerst..' vul je weer aan. 'SHOPPEN' roepen jullie alle 3 en jullie haken bij mekaar in en gaan zo de dijk af. Een paar uurtjes later gaan jullie wat eten en dan richting jou huisje. Jij:'seg, Hannah, jij gaat zo meteen toch ook naar het Tokio Hotel concert e?' Hann knikt hevig.'goed dan gaan we ons opmaken, wij gaan ook gaan' zegt Maite en jullie duiken met de pas gekochte spullen de badkamer/slaapkamer in.. zo een dik anderhalf uur later kome jullie het huisje uit en gaan op weg. Eenmaal voor het concert gebouw zeg je tegen Hann:'meid, om eerlijk te zijn, we gaan je moeten blinddoeken, nenenee zeg maar niets, hier begint je verassing.' Hann laat zich zwijgend blinddoeken en word door jullie naar de backstage geleid. Eenmaal in de kleedkamer van de jongens doen jullie teken dat iedereen doodstil moet zijn en je trekt de blinddoek van Hann's gezicht af..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.