Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Problems ( Harry Styles fanfiction ) » Problems4

Problems ( Harry Styles fanfiction )

25 okt 2013 - 14:23

413

0

216



Problems4

michelle p o v

ik word wakker met een washandje op mijn hoofd en ik lig op de bank. als ik om me heen kijk zie ik de jongens zitten je kijken bezorgd naar mij.

"we wat is er nou kijken jullie zo?" vraag ik aan hun.

" oh laat maar" zeg ik.

ze lopen allemaal naar bed ik ook. ik word wakker van geluid van vogeltjes die fluiten. en dan BAM (niet zo heel hard) het fijne geluid van ik die uit bed valt. fuck mijn rug doet pijn. ik sta op en ik loop naar beneden. de jongens zijn niet beneden ze zullen vast nog aan het slapen zijn. ik loop zachtjes de trap op richting de kamer van louis. ik doe de deur zachtjes open en sluip naar binnen. ik loop naar zijn bed toe en ik kijk naar hoe hij slaapt.

ah arme jongen die wordt zo erg wakker hoor. ik ga op zn deken zitten en ik sta klaar om te schreeuwen.

" WAKKER WORDEN LOUIS" schreeuw ik als ik op zijn bed spring.

" AAAAHRG MICHELLE JE MAAKT ME WAKKER JA" schreeuwt louis. ik laat mezelf vallen op ze bed en ik ga naast hem liggen. ik geef hem een kus op zn wang en ik ga naar de volgende kamer toe. harry's kamer. ik loop naar binnen en ik sluip naar zijn bed toe.

"wordt wakker snoepje" zeg ik.

"mmhmmmhhm" kreunt harry.

"ik ben het harry" zeg ik.

"michelle kom er bij" zegt hij ald hij een kus op mijn lippen drukt. wow de vlinders in mijn buik exploderen.

ik zoen hem terug en ik voel dat hij mij onder zijn deken trekt tegen zijn blote lijf aan. hij is warm.

" ik moet weg want had je al gedacht hoe louis gaat reageren als hij er achter komt. dan ben ik dood ja." zeg ik.

" ja ik ook" zegt hij.

"maar ik moet je wel wakker maken" zeg ik als ik een kusje op zijn lippen druk en knijp in zn billen. ik stap uit bed en loop naar de badkamer. ik pak een beker en vul het met water. ik zie dat harry al weer slaapt. ik loop naar zijn bed toe en een glimlach vormt op mijn gezicht. arme harry. ik draai het bekertje met water om precies op zn gezicht.

"AAH MICHELLE" schreeut hij. ik laat het bekertje gelijk vallen en ren snel naar louis zn kamer. ik verstop me in zijn tas. ik voel dat ik wordt opgetilt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.