Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Problems ( Harry Styles fanfiction ) » Problems5

Problems ( Harry Styles fanfiction )

25 okt 2013 - 14:29

342

0

212



Problems5

Hey ik heb tot h40 of meer ofzo ik ben t r nu op aant zetten ~~~

louis pov

ik loop naar mijn kamer toe en ik pak mijn tas. wow die is zwaarder dan normaal. ik loop er met moeite mee naar beneden. ik zet mn tas op de bank en net als ik het wil openen komt harry afgelopen.

"waar is Michelle ik kan haar niet vinden ? " zegt hij een tikkeltje te gestrest.

"eh ik weet ni-" zeg ik half als ik stop met praten als ik haar in de tas zie liggen. ze slaapt.

"harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry harry STOP" schreeuw ik. hij stopt en kijkt naar mij.

"ze is hier, in de tas" schreeuw ik.

"O" zegt hij.

"Ze moet een vriendin hebben" zeg ik. Ze mist haar bffs in Doncaster. Ik ga ze bellen en vragen of ze naar hier willen komen.

"Jou Zusje Zayn Is Tog Ook Zo?" Vraag ik aan Zayn.

"Ja why?" Vraag hij.

" onze zusjes bij elkaar en hun bffs" zeg ik.

"Ja maar why?" Vraagt hij weer.

"Zayn, negatief + negatief = positief" zeg ik.

"Oooh, oké ik ga m'n zus bellen en dan moeten we met de auto scheuren" zegt zayn.

" ik hoorde met de auto scheuren ik ga rijden" zegt michelle die ineens wakker is.

" wauw die is snel wakker" zeg ik.

" tss ik hou gewoon van auto's" zegt ze terug.

"Oke oke" zeg ik om haar wat rustiger te laten worden. Ik sta op en trek haar op.

"Huh" zegt ze.

" trek de wat anders aan" zeg ik tegen haar.

"Maar-" zegt ze maar ik snij haar af.

"Nee geen gemaar, nu naar boven" zeg ik streng en wijs naar de trap.

"Oké oke" zegt ze en gaat naar boven. Na zo'n 10 minuten loopt ze moeizaam naar beneden.

"Hoe gaan we dat doen met 6 mensen in 1 auto 4 mensen op halen" zeg ik.

"Ik ga met me eigen auto" Zegt Michelle.

"Je gaat niet alleen Harry jij gaat met haar mee" zeg ik.

"Oké oke" mompelt ze. Ze denkt zeker dat ik door ga zeuren.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.