Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Problems ( Harry Styles fanfiction ) » Problems8

Problems ( Harry Styles fanfiction )

25 okt 2013 - 15:43

345

0

175



Problems8

Michelle POV

oh oké. Ik ben toch ook zo. Aah boeie. Zayn belt en een meisje met donker bruin haar, d'r ogen zijn een mix van bruin en groen maar het bruine zie je meer.

"Laila maak maar kennis met Michelle" zegt zayn terwijl hij naar mij wijst. We kijken zo naar zayn met zo'n gewone en ok blik.

"Die hebben een klik" zegt mijn broer Louis.

"Dusss" zeggen we tegelijkertijd.

"Dus als jullie goed bevriend zijn komen jullie terug, ga nu maar buiten spelen" zegt zayn. We lopen weg en ik stop nog ff om Harry een kusje te geven. Dan loop ik door.

"Gevaarlijk zijn wij" zeggen we samen. We lopen naar een plein toe.

"Iedereen hier is doods bang voor me" zegt ze.

"Psst meisje hoe durf je met het bradford monster te lopen" zegt hij.

"Omdat ik het doncaster monster ben, en nu oprotten" zeg ik tegen hem en hij gaat zo snel als hij kan weg.

"Zooooo box" zegt ze. We doen box en lopen verder. We zien een groepie naar ons toe komen.

"Wat moeten twee lekkere chicks hier zo alleen" zegt de ene met het zwarte haar. Die blonde staat bij Laila. Hij komt een stap dichterbij.

"Geen stap meer of ik ruk je hoofd er af" zeg ik als ik hem weg duw. Maar hij doet toch een stap dichterbij.Dat had hij niet moeten doen. Ik duw hem naar achter en geef hem een klap.

Hij slaat terug, een zo belanden we in een gevecht. Laila wil me net te hulp schieten als de andere helpen. Ze zit nu ook in een gevecht. Die jongens zijn met z'n zevenen.

Daar kunnen we wel tegen op. Ik mep twee jongens tegen elkaar en ze vallen neer. 2 weg 5 te gaan. Er komt er een op me af rennen en die grijp ik bij zijn armen en smijt door het glas van een winkel. Laila heeft er ook al 3 uitgeschakeld nu is er nog 1 over.

"DADUUU DUUUDAAA DADUUU DUDAAA" horen we. Oh nee we zijn er bij...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.