Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Problems ( Harry Styles fanfiction ) » Problems12

Problems ( Harry Styles fanfiction )

25 okt 2013 - 15:51

328

0

242



Problems12

Michelle POV

Louis en zayn staan daar in de deur opening. Ik draai me om zodat Harry onder ligt. "WAT DOE JIJ MET MIJN ZUSJE?" Schreeuwt Louis. "We liggen in bed" zegt Harry als hij zijn handen onder mijn kont doet. "WAT DOE JIJ MET MIJN ZUSJE IN BED?" schreeuwt Louis. "HET IS MIJN VRIENDIN JA" schreeuwt Harry terug. "EN JE ZIT NU AL TE WIPPEN MET HAAR" schreeuwt Louis. "ZE IS MIJN VRIENDIN " schreeuwt Harry terug. Harry is al uit me. Ik doe mijn hand op zijn wang en ik zoen hem, het voelt alsof de tijd stil staat. Alle jongens waar ik mee gezoend heb voelde ik Niks.


"Yo Louis laat hun toch, ik vind ze perfect samen" zegt zayn. "Ahw dankje zayn" zeg ik. " sta je aan onze kant?" Vraagt Harry aan zayn. "Ja, alleen dat jullie op de eerste dag samen al seks hebben wow" zegt zayn. "We hebben het al eerder gedaan" zegt Harry. "In een steegje" zeg ik. "WAT HEBBEN JULLIE SEKS GEHAD IN EEN STEEGJE, DAT WAS DIE ENE KEER. EN TOEN HAD JE NIKS GEZEGD PAS TOEN JULLIE KLAAR WAREN POTVERREDOMME" schreeuwt Louis. "Jup" zeg ik. Louis wordt erg boos aan zijn gezicht te zien. "Oké ik vergeef het jullie nu oke" zegt Louis en we knikken.

Ze gaan weg en Harry geeft me een klein kusje. "Zullen we gaan douchen?" Vraagt Harry en ik knik. We lopen naar de douche toe als Harry zijn spullen laat vallen. Hij bukt en raapt alles op. Ondertussen komt niall naar me toe en zoent me. Ik duw hem weg en sla hem. "WAAROM ZOEN JIJ MIJ JE WEET DAT IK EEN VRIENDJE HEB" schreeuw ik naar hem. "Maar je bent zo mooi zo zo leuk zo-" zegt niall. "HOU NOU MAAR OP HORAN JE ZOENT MIJN VRIENDIN " schreeuwt Harry. "WAAROM DENK JE" schreeuwt niall terug. "BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN VRIENDIN AF" schreeuwt Harry. Dan gebeurt er iets dat je nooit had verwacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.