Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Monster {The mortal instruments} » Hoofdstuk 01.

Monster {The mortal instruments}

27 okt 2013 - 11:52

236

3

185



Hoofdstuk 01.

'Kom je?' hoor ik een jongen in de verte roepen. Er rent een jongen volledig gehuld in zwarte kleding, met blond haar en veel tattoages langs. Hij raakt met zijn schouder even de mijne. 'pas eens op!' schreeuw ik naar hem. Maar de jongen kijkt niet om, hij rent verder.
Ik ben op de terugweg van de disco. Mijn moeder had me gewaarschuwd dat ik naar huis moest gaan als het nog licht was. Dan kon ik tenminste een beetje herkennen waar ik heen liep in deze onbekende buurt. We zijn net verhuisd, dus ik ken de weg nog niet zo goed. Ik had het onzin gevonden om te luisteren, maar achteraf was het misschien wel slim geweest. 'hé jongen!' schreeuw ik nog een keer. Hij reageert niet, waarschijnlijk denkt hij dat ik het niet tegen hem heb. Ik wil toch dat hij zijn excuses maakt, helemaal nu hij me gewoon negeert. Wat denkt hij wel niet? Dat ik hem niet kan zien of zo? dat hij niet bestaat? Ik versnel mijn pas en ren achter de twee jongens aan. Eerst linksaf een steegje in, dan naar rechts. Door een smal straatje met de bocht mee en dan klim ik over een schutting. Hier loopt het dood, maar ik zie de jongens niet meer, dat betekend dat er ergens een ingang moet zijn. 'Wat doe je hier?' vraagt een stem, gevaarlijk dichtbij. Ik sta stokstijf stil.


Reacties:


Chrissy
Chrissy zei op 29 okt 2013 - 20:58:
Oooooh awesome!
Snel verder!


Rebella
Rebella zei op 29 okt 2013 - 11:41:
O this is amazing!
Als je verder gaat mag ik dan een melding?!
This is really cool!
x


Hermelien
Hermelien zei op 27 okt 2013 - 12:41:
*brede glimlach*
Dat einde was gewoon stunning! <3
Ik heb wel een kleine tip,
probeer goed te letten op mini spellingsfouten. O, and als er iets gezegd word kun je dat zo doen;

'Hé jongen!' schreeuw ik.
But besides that vind ik het al helemaal geweldig!
Dus keep on writing!

By the angel, I can't wait
xoxo