Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 28

De return van Joost.

27 okt 2013 - 16:28

1143

3

321



Hoofdstuk 28

Heeeey weer een nieuw hoofdstukje! Enjoy en reageer voor meldinggx.

P.O.V Harry
'Je gaat er aan!' Roept Louis. 'Je gaat er zo van langs krijgen!' *3 2 1 GO!* we doen een potje real racing om de tijd te doden.. Na het tweede rondje, 'Ga je het al zeggen Jade?' Zeg ik en blijf naar het scherm kijken. 'Ik kan het echt niet zeggen..' 'Hmm' YES ik sta eerste nog 1 ronde. Bijna bij de finish. 'Ja, ja, neee!' En ik gooi de controler op de grond. 'HA HA HA IN YOUR FACE!' Roept Louis en begint rondjes te rennen als een gek. 'Ik won ik won ik won!' Dan ga de deur open en Lopen Tess en Niall naar binnen. 'Hey!' Roept Louis vrolijk. 'Hee.' Zegt Tess. 'Hey Tess heb je het al gehoord?' En hij loopt naar Tess toe en pakt haar hand. 'IK WON!' Roept hij en rent weer rondjes. 'Haha gek!' Zegt Tess lachend. 'Ik pak even wat te drinken, willen jullie ook?' En ik kijk Tess en Niall vragend aan. 'Ja lekker! En vergeet niet iets lekkers!' Roept Niall terug. 'Jij Tess? Er is ook wat lekkers.' Zeg ik lachend. 'Ehm nee dankje Hazz ik ga even naar bed..' Zegt ze zacht en staart naar de grond. Niall rent gelijk naar haar toe. 'Zeker dat het gaat? Je wijst zoiets nooit af!' Roept hij geschrokken. 'Voel me gewoon een beetje moe.. Dat is alles.' En ze loopt weg. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken. Ik pak wat cola en een bakje chips. Ik zet het op de woonkamer tafel voor Niall neer. Hij pakt het bakje en begint te eten. Ik ga met mijn hand naar het bakje, maar Niall trekt het bakje meer naar zich toe. 'Mijn.' Zegt hij. Waarom neemt die gast zijn chips zo serieus! Ik loop naar de keuken en haal nog een bakje met chips. 'Waar zijn jullie eigenlijk geweest?' Vraag ik als ik terug loop. 'We gingen even over het strand lopen en toen zagen we de man van de foto en daar zijn we achteraan gegaan maar verloren hem uit het oog..' Zegt Niall. 'Oh. Maar waar ging die heen?' Vraag ik. 'We raakten hem kwijt weet je nog?' 'Oh ja.'

P.O.V Amy
Zayn en ik zijn ook weer onderweg naar boven met 10 pizza's. Het is pas half 6 maar we hadden honger. We hebben maar wat extra meegenomen.. 'Hopelijk zijn Tess en Niall er ook weer!' 'Inderdaad, ze bleven wel lang weg! Ze komen vast op de geur van de pizza af!' Zegt Zayn lachend. 'Inderdaad.' Zeg ik lachend terug. We lopen de kamer binnen 'PIZZAA!' Roept Zayn vrolijk waardoor iedereen moet lachen. We leggen alles klaar en gaan zitten. 'Beginnen jullie maar alvast ik ga even bij Tess kijken.' Zegt Niall zacht. En loopt weg. 'Wat is er met Tess?' Vraag ik snel. 'Ze voelde zich niet zo lekker geloof ik. 'Oh..' Zeg ik zacht. 'Wat doen we met Jade?' Zegt Liam ineens. 'Oh ja.' Zegt Louis en loopt naar Jade. 'Hier.' En geeft een pizza aan haar. 'Dankje..' Zegt ze zacht. Dan komt Niall weer alleen terug gelopen. 'Wil Tess niet eten?' Vraagt Roxy een beetje bezorgd. 'Ze lag te slapen, ik laat haar wel even liggen.' Zegt hij mompelend. 'Gaat het met jou wel, Niall?' Vraagt Liam en legt een hand op zijn schouder. 'Mhm ja. Nee. Laat maar. Ga maar eten.' Zegt hij terug. Liam haalt zijn schouders op en begint te eten.

P.O.V Tess
Ik rek me uit en voel de pijn gelijk weer in mijn rug. Shit. Hoe ga ik dit verborgen houden.. Ik wil niet dat ze dit weten.. Ik trek mijn mouwen naar beneden om mijn blauwe plekken te verbergen. Dan komt Niall de kamer binnen. 'Hey! Je bent weer wakker!' Roept hij opgewekt en rent naar het bed. Hij klimt op het bed en kruipt naar me toe, hij gaat toch niet.. Ik voel een harde pijnscheut door mijn rug gaan, 'AAAUW' roep ik uit en barst in tranen uit. Niall ging op me zitten.. 'Shit! Tess gaat het wel!' Hij trekt me voorzichtig overeind en trekt me tegen zich aan. Ik begraaf mijn gezicht in zijn shirt. Ik moet me niet aanstellen denk ik in mezelf er zijn ergere dingen.. en probeer mijn tranen in te houden. Als ik weer iets rustiger ben laat hij me los. 'Sorry Tessie..' Zegt Niall zacht en kijkt naar beneden. 'Voor wat?' Zeg ik nog wat snikkend. 'Ik had niet op je moeten springen..' 'Maar je kan er niets aan doen.. Ik vind het altijd grappig als je op me springt!' En ik geef hem zacht een knuffel. Dan is het even stil. Maar Niall doorbreekt de stilte 'Wat is er vanmiddag gebeurt?' Vraagt hij doodserieus. Ik bijt op mn lip, 'Waar heb je het over?' zeg ik zacht en draai weg met mijn hoofd en trek aan mijn mouwen. Hij pakt me bij mijn pols 'Tess.' Zegt hij bezorgd maar doordringend. Mijn ogen schieten weer vol met tranen. Ik zie dat hij naar mijn mouw grijpt. 'Niall nee!' Maar het is al te laat hij doet hem omhoog en schrikt. Maar ik zie het al snel veranderen in woede. 'Wie heeft dit gedaan?!' Roept hij boos. Ik schrik ervan. 'Tess wie?!' Roept hij nu boos naar mij. Ik schrik er zo van dat ik gewoon weer in tranen uitbarst. En ik voel dat Niall me weer tegen zich aan trekt. 'Sorry Tess, maar ik kan er zo boos over worden als iemand aan jou komt.'

P.O.V Roxy
'Zullen we vanavond anders gaan zwemmen? We zitten al de hele dag binnen..' Stelt Louis voor. 'Ja leuk!' Roept Liam. 'Goed idee Lou!' Zegt Amy snel. 'Zal ik even naar beneden lopen of we vanavond in het zwembad mogen? Hij sluit al 7 uur..' Zegt Harry. 'Is goed! Ik loop wel even mee!' Zeg ik en we lopen de kamer uit. Op de gang pak ik zijn hand en speel een beetje met zijn vingers waarna hij zijn arm om me heen legt. 'I love you Hazz.' 'Ik hou ook van jou Rox en hij geeft me een kus. We komen bij de balie aan, 'Hallo mevrouw! We weten dat het zwembad eigenlijk om 7 uur sluit, maar zouden wij misschien om 8 uur kunnen komen zwemmen? Dan hebben we een beetje rust.' 'Dag meneer Styles! Dat moet ik even na vragen maar ik denk wel dat het kan hoor! Neemt u even plaats in de banken alstublieft.' 'Oke..' Zegt Harry en we lopen samen weg. Op de banken ga ik tegen Harry aanliggen. En geef hem een kus. Al snel is de dame achter de balie klaar en lopen we naar haar toe. 'Het mag! Maar dan moet u wel mijn telefoon hoesje signeren!' Zegt ze met een grijns. 'Kom maar op!' Zegt Harry lachend en zet zijn handtekening. Daarna gaan we weer naar buiten.


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 28 okt 2013 - 19:43:
lieve Niall
melding


vita
vita zei op 28 okt 2013 - 19:19:
zowiezo melding 4ever helemaal verliefd op je verhaal


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 27 okt 2013 - 22:05:
arme tess en lief van niall meldingg