Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 13

Life can be very unfair! (AF)

28 okt 2013 - 23:56

638

9

258



Hoofdstuk 13

Enjoy! ;)

.Nola.
Harry komt lachend binnen met zijn telefoon in zijn handen geclaimd. Louis trekt een wenkbrauw op.
,,Sinds wanneer ben jij zo vrolijk? Vanochtend was je nog helemaal down enzo." Zegt hij verbaasd.
,,Hazz heeft een leuk meisje net buiten gezien, duh! Waarom was hij anders zo lang weg?" Grinnik ik en knipoog naar Harry. Hij wordt rood.
,,Echt?! Zeg haar naam!" roept Niall die net aankomt lopen en alles heeft gehoord. Niet veel later zit iedereen op de bank.
,,Nou?" vraagt Liam ongeduldig. ,,Hoe heet ze?"
,,Rachel." Zegt hij zacht. Zayn glimlacht en trekt Harry's mobiel uit Harry's handen. ,,Geef terug!" roept Harry als een klein kind.
,,Zayn, geef zijn mobiel terug." Zucht ik.
,,Ja mama Smith." Zegt Zayn met een kinderstemmetje. Iedereen schiet in de lach.
,,Dat is meer wat voor jou Lou." Grinnikt Liam. Louis kijkt hem beledigend aan.
,,Daarom hou ik van jou." Grinnik ik en sla mijn armen om zijn middel.
,,Zoen straks maar." Zegt Liam.
,,Jaloers?!" roept Louis. Ik grinnik en druk toch een kus op Louis' lippen.
,,Kuch, kuch." roept Zayn express hard.
,,Hazz, wat ben jij stil." Zegt Niall.
,,Off course! Hij appt met Rachel!" roept Louis. Harry kleurt rood en ik kijk hem blij aan. Ik voelde me zo schuldig toen hij zei dat hij me leuk vond...en nu is hij op iemand anders verliefd. Ik ben zo blij voor hem. Totdat zijn gezicht betrekt.
,,Hazz, wat is er?" vraag ik geschrokken.
,,Niks." Zegt hij snel en loopt naar boven.
,,Laat hem maar." Zegt Niall als ik er achterna wilt lopen. Ik knik en ga weer bij Louis zitten. Ik kijk even snel op Twitter...wow! 13045 nieuwe Tweets! Ik scroll naar beneden.
@Love_Louis_Tomlinson: Echt een bitch ben je! Hoe kan Louis JOU nou leuk vinden?! Ik bedoel: Je bent een arrogante bitch die niet kan zingen & denkt dat ze alles is! En je bent ook nog eens lelijk.
De helft van de tweets zijn dat soort dingen. Ik schrik ervan! Maar er zijn ook nog fans van mij die zeggen dat ik me er niks van moet aantrekken en dat ik knap en hun voorbeeld ben. Ik volg een paar mensen en leg dan mijn mobiel weg.
,,Is er wat?" vraagt Liam bezorgd. Ik schudt mijn hoofd.
,,Ik ga even naar Harry." Glimlach ik. Louis geeft me een kus en dan sta ik op. Opeens krijg ik een raar berichtje.
Onbekend: Ik zie je..-Ashley.
Nola: Wie the f*ck ben jij en hoe kom je aan mijn nummer?!
Onbekend: Ik zal maar weggaan bij Louis of er gaan erge dingen gebeuren... -Ashley.
Nola: Donder gewoon op! En je blijft van Louis af!

Ik zucht en leg mijn mobiel weer weg. Ik klop op Harry's deur.
,,Binnen." Zegt hij zacht. Ik open de deur en loop naar binnen.
,,Hazz, is er iets met Rachel?" vraag ik zacht. Hij knikt.
,,Ze wordt gepest...en ze werd net in mekaar geslagen..." Snikt hij. Ik sla een arm om hem heen en probeer hem rustig te krijgen. Mijn mobiel trilt. Een berichtje. Ik kijk nieuwsgierig.
Onbekend: Ik krijg je wel. Wacht maar! Als je vanavond nog bij Louis bent gebeurd er iets ergs! -Ashley.
Nola: Wauw! Ik ben bang... -.-

,,Nola? Word je gestalkt?" vraagt Harry die mijn berichtjes mee leest.
,,Nne~ oké, jawel." Stamel ik. ,,Maar ze bluft gewoon."
,,Pas wel op Nola." Zucht hij. Ik knik en geef Harry een knuffel.
,,Ga anders even langs bij Rachel en neem haar hierheen." Glimlach ik. Hij knikt en loopt de kamer uit. Ik loop naar beneden en ga op Louis' schoot zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt me dicht tegen zich aan. Ik glimlach en geef hem een kus.

.Avond.
Ik krijg weer een berichtje.
Onbekend: Je bent gewaarschuwd...geniet nog maar even van hem. -Ashley.
Nola: Je blijft van Louis af!

Ik leg mijn mobiel weer snel weg. Rachel zit bij Harry. Het is een leuk meisje!


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 3 nov 2013 - 14:46:
Hmm.. wie is zei??
xxx


laurastyles
laurastyles zei op 29 okt 2013 - 22:07:
Niet aan hun komen"


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 29 okt 2013 - 16:29:
Wie is die Ashely!!!!!
Ben benieuwd !!! X


xcajajune
xcajajune zei op 29 okt 2013 - 15:23:
omg ben zo benieuwt wat er gaat gebeuren! x snel verder x


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 29 okt 2013 - 7:10:
Wie is nu die onbekende ashley?
Snel verder meis!!!