Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Exhale • Zayn Malik » Proloog

Exhale • Zayn Malik

29 okt 2013 - 21:29

190

3

210



Proloog

"Je houdt toch van me?" Haar stem klonk lichtelijk gebroken, terwijl haar handen beefden als een rietje. Ze was nog nooit in haar leven zo hopeloos verliefd geweest.
"Natuurlijk," zei hij met een quasi grijns op zijn gezicht. "Waarom?"
"Omdat je haar kuste, Zayn."
Eventjes leek de jongen van slag te zijn, maar al snel herpakte hij zich. Dit spelletje had hij al zo vaak gespeeld en telkens weer lukte het hem om de pionnen op de juiste vakjes van het schaakspel te plaatsen. "Waar doel je nou precies op?"
Ze slikte, wetende dat hij de waarheid niet voor haar verborg. Ze had gehoopt op een leugen van zijn kant, een illusie zodat ze zou denken dat het niet waar was. "Ik wil weten of je van me houdt..."
"Die vraag heb ik al beantwoord."
"Het was dus geen leugen?"
"Nee." De jongen grinnikte eventjes. "Maar ik hou van verschillende mensen. Ik maak geen verschil."
Op dit moment zou het hem niets uitmaken of haar hart in diggelen zou liggen. Het kon hem niets schelen dat ze hem nooit meer zou liefhebben. Hij had nog genoeg pionnen over. Hij kon dit spel gemakkelijk uitspelen, met of zonder haar.


Reacties:


Bella01
Bella01 zei op 30 okt 2013 - 8:02:
Woooow!!
Ongelooflijk, hoe jij schrijft man.... Phew..
M.E.L.D.I.N.G natuurlijk!!!!!!


Krewella
Krewella zei op 29 okt 2013 - 22:03:
Jeetje. Vet hard haha.
Maar mooi geschreven! Melding please.


1Dlovez
1Dlovez zei op 29 okt 2013 - 21:33:
Aha.

Bad you, Zayn.

MAAR OMFG WAT KAN JIJ SCHRIJVEN. WAUW.

MELDING!!!