Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 16

Life can be very unfair! (AF)

31 okt 2013 - 7:17

1025

8

323



Hoofdstuk 16

Dit is alweer het op een na hoofdstuk...hierna komt het laatste hoofdstuk! Enjoy! ;)

.Drie maanden later.
Emma is al een stuk of zeven keer geopereerd. De kans is en blijft klein. Vandaag krijgen we te horen of het weg is of dat Emma...dood gaat...een traan rolt over mijn wang bij die gedachte. Ook alle Directioners weten het...door de Tweet van Louis: @Louis_Tomlinson: Vandaag weer in het ziekenhuis om mijn lieve vriendin bij te staan in deze moeilijke tijd. Ik ben er voor je @Nola..Smith! Xx. Iedereen wilt dat ik door ga met zingen...maar dat wil ik niet! Ik kan niet doorgaan met zingen als Emma dood is! Ik heb altijd het meeste voor Emma gezorgd, mijn ouders waren nooit thuis, altijd maar aan het werk en als ze thuis waren hadden ze geen tijd voor ons. Maar als Emma dood is...hoe kan ik ooit verder leven zonder haar? Niet. Mijn familie zou ook helemaal kapot zijn. Emma maakt iedereen altijd aan het lachen! De deur gaat open en de dokter komt binnen. Ik kijk hem hoopvol aan...maar zijn gezicht staat niet blij...je kunt de uitslag al raden...
,,Ik heb slecht nieuws." Zucht de dokter. Ik kijk hem met betraande ogen aan.
,,Nee..." Fluister ik zachtjes en tranen stromen over mijn wangen. Ook Rachel en de jongens houden het niet meer.
,,Emma haalt het niet meer...het zal een wonder zijn als ze nog een week blijft leven. Het spijt me." De dokter loopt de kamer uit. Ik kijk Emma aan. Hij heeft gelijk. Ze ziet er veel te slecht uit. Het zal echt een wonder zijn als ze een week nog blijft leven.
,,Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn!" roep ik huilend en begraaf mijn hoofd in haar handen.
,,Nola, ik wil dat jij doorgaat met je leven...oké?" Snikt Emma. Ik kijk haar aan.
,,Ik zal je nooit vergeten." Zucht ik. Ik wou dat ik de tijd stil kon zetten.
,,Willen jullie nog wat voor me zingen?" vraagt Emma zwakjes. De jongens wisselen blikken uit. ,,Nola, jij blijft zingen!" zegt Emma vastbesloten. ,,Zing mee." Ik grinnik even en we beginnen met Moments. Liam begint: ,,Shut the door, turn the light off. I wanna be with you, I wanna feel your love, I wanna lay beside you, I cannot hide this. Even though I try. Heart beats harder, time escapes me. Trembling hands touch skin, it makes this harder and the tears stream down my face." Dan neemt Harry het over: ,,If we could only have this life for one more day, If we could only turn back time..." Dan zing ik met tranen in mijn ogen met de jongens mee: ,,You know I'll be your life, your voice, your reason to be...my love, my heart is breathing for this moments in time, I'll find the words to say...Before you leave me today." Niall legt zijn hand op Emma's hand, kijkt haar aan en zingt: ,,Close the door, throw the key. Don't wanna be reminded, don't wanna be seen, don't wanna be without you, my judgement is clouded, like tonight's sky." Ik kijk Louis aan en hij mij met tranen. Nu begint hij te zingen: ,,Hands are silent, voice is numb. Try to scream out my lungs it makes this hard girl. And the tears stream down my face." Samen met Harry zing ik verder: ,,If we could only have this life for one more day, if we could only turn back time..." Dan barst ik in tranen uit en zingen de jongens verder: ,,You know I'll be your life, your voice, your reason to be...my love, my heart is breathing for this moments in time. I'll find the words to say, before you leave me today."
,,Flashes left in my mind, going back to the time...Playing games in the street, kicking balls with my feet...Dancing in with my toes, standing close to the edge, there's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all..." Zingt Zayn best snel, maar zo snel zit het ook in het liedje.
,,You know I'll be your life, your voice, your reason to be...my love, my heart is breathing for this moments in time. I'll find the words to say, before you leave me today." Zingen de jongens met elkaar. Emma kijkt me aan.
,,Nu jij het laatste stukje." Ik knik.
,,You know I'll be your life, your voice, your reason to be...my love, my heart is breathing for this moments in time. I'll find the words to say...before you leave me today." Dan is het lied afgelopen.
,,Het klonk prachtig." Zegt Emma. We kijken haar aan en geven haar allemaal een knuffel. Dan sluit ze haar ogen...voorgoed...Tranen barsten uit...bij iedereen. Je hoort dat hartslag ding piepen...Ze is er niet meer...Ik begraaf me in Emma's trui...Ik wil haar niet kwijt! Een verpleegster komt binnen en opeens gaat alles heel snel. Ze wordt weggehaald.

Als we het ziekenhuis uitzijn, zien we allemaal fans. Nee, geen gillende. Allemaal stil met een bosje bloemen en tranen in hun ogen. Het doet gewoon pijn...Wat zal ik graag willen dat Emma er nog was...Nog één dag...één dag om te kunnen zeggen hoeveel ik van haar hou! Ik slik een brok in mijn keel weg. Morgen wordt ze begraven...Ook mijn ouders zijn er. En natuurlijk Louis, Rachel en de jongens...Niemand kan geloven dat Emma echt weg is...We lopen de auto in en rijden weg. Vier maanden geleden zat Emma hier nog vrolijk in mee te zingen. Nu is ze weg. Mijn mobiel trilt.
Mam: Lieverd ik hoorde het van het ziekenhuis. Emma...
Ik gooi kwaad mijn telefoon op de grond in de auto en barst in tranen uit. De jongens kijken me verbaasd met hun rode ogen aan.
,,N-nola w-wat i-is e-er?" snikt Louis.
,,I-i-ik, M-m-mijn moeder! Ze sms'te me net dat ze het nieuws van het ziekenhuis gehoord had...ZIJ is met mijn vader weggelopen bij Emma toen ze nog leefde..." Snik ik. De jongens kijken me met grote ogen aan. Ze zeggen niks, maar ik zie dat ze het raar vinden dat mijn ouders wegliepen. Maar ja, dat is toch ook raar. Weglopen bij je eigen zieke kind, dat doe je toch niet?! Louis slaat een arm om me heen.


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 3 nov 2013 - 14:59:
AWWWW


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 1 nov 2013 - 17:06:
zielig melidng


xcajajune
xcajajune zei op 31 okt 2013 - 18:57:
omg zo zielig. ik moest huilen.. x


Harrylover
Harrylover zei op 31 okt 2013 - 17:10:
Neeeee!!!!
Melding.


1Dlovez
1Dlovez zei op 31 okt 2013 - 16:41:
Jongen, ik huil nu serieus…

DIE SMS. OMG EN DIE SMILEY. DAAR *****************

Oops, ik liet me even gaan ^^