Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Waiting... » Proloog.

Waiting...

31 okt 2013 - 17:40

194

2

163



Proloog.

Dit is pas mijn eerste verhaal dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. Tips zijn altijd welkom xx Me Ik ga pas met drie reacties verderxx

'Wow wat is het hier mooi' 'Ja schat in London is het altijd heel mooi. Nu maar hopen dat ik One Direction ontmoet. Dacht Selma. 'Pff die 'Selma toch.' Zei haar vader. 'Wat?!' 'Nou gewoon altijd maar over die rare jongens zwijmelen. 'Wat is daar mis mee? Laat me!' 'kom laten we gaan.' Kwam Maria (de moeder) tussen beide. 'Goed idee mam laten we gaan shoppen.' 'Nee we gaan eerst naar het hotel.' "Ja dat doen we Maria.' 'Jezus maar wanneer gaan we dan shoppen?!' Zei Selma met een diepe zucht. 'We hebben alle tijd van de wereld. Toch Peter (de vader)?' 'Ja, kom op instappen want dar is de taxi al.' Aangekomen op de kamer begint Selma weer over One Direction. Op een gegeven moment is Peter het zat en schreeuwt: 'Hou er is een keer over op, als je er over wil praten bel je je vriendinnen, maar niet bij ons!' 'Nou Peter laat haar toch. Trek je er maar niks van aan Selma. Selma? SELMA?!' BOEM! DAt was de deur die dicht gesmeten werd. 'Nou lekker dan Peter nu heb je haar weg gejaagd! Je bent weer lekker bezig vandaag!' 'Maar.....


Reacties:


XxAmyxX zei op 4 nov 2013 - 17:30:
Gauw verder, let er wel op hoe je met leestekens werkt babe, en zorg dat edit erniet staat:

'Wat?!' 'Nou gewoon altijd maar over die rare jongens zwijmelen. 'Wat is daar mis mee?

Maardan dit:


'Wat?!' Roep ik of Selma. 'Nou gewoon altijd maar over die rare jongens zwijmelen.' Zegt m'n vader of Peter. 'Wat is daar mis mee?'


Je nsapt me wel!x


laurastyles
laurastyles zei op 31 okt 2013 - 23:37:
Mooi geschreven. Ben benieuwd naar de rest en ze het red ( ik hoop het wel ) melding? Groetjes en knuffeltjes en zoentjes en kusjes ect. Van mij Laura