Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 16

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:20

939

0

226



Hoofdstuk 16

--Hann POV--Je voelt dat iemand de blinddoek van je gezicht aftrekt en je ogen moeten even wennen aan het felle licht van de kamer. Eenmaal je weer duidelijk kan zien kan je je ogen niet geloven. Fucking Tokio Hotel staat fucking voor je fucking daar te wezen en zien er fucking schattig uit. Je begint te gillen en springt naar Maite en Joyce en vermoord hen bijna in een knuffel. Je gilt verder en in je gil probeer je wat te zeggen maar.. dat gaat nogal moeilijk. Wat het moest worde was: 'omg!!! Tokio Hotel.. hier :o da ken ni..' Door het gillen en het wat proberen te zeggen graak je in ademnood en val je flauw. Maite en Joyce brengen je naar de EHBO-post waar al enkele 10-tallen meisjes lagen (en dat vóór het concert, maar wrs van het tekort aan comfort en de korte nachten) Als je bijkomt voel je je super gelukkig. Je kijkt om je heen en ziet Joyce en Maite naast je bedje op stoelen zitten beide met hun bene kruist en een tijdschrift aan het lezen. Als ze tegelijkertijd hun pagina opslaan en hun haar even achter hun oor doen om makkelijker te lezen moet je toch wel even lachen. Ze kijken op en zien dat je wakker bent. Joyce:'welcome back girl, goe geslape :p' Jij:'jaja super, ik had gedroomd dat we tokio hotel ontmoete, kei stoer man.' Maite schiet in haar lach en je kijkt haar raar aan. Maite:'wel meid, dan heb ik goe nieuws.. want.. ge het ze ook ontmoet..' Je moet moeite doen om niet opnieuw flauw te vallen en gilt het weer uit. Je krijgt nog een flesje water mee van een van de hulpverleners en mag dan weer vertrekken. Jullie gaan raar genoeg niet naar de concertzaal, waar al het lawaai vandaan komt maar de andere kant uit. Al snel heb je door waar jullie zijn als je 2 immense kleerkasten voor een deur ziet staan. Dit moet de backstage zijn. Je ziet dat Maite en Joyce een van de 2 mannen begroet met een rare soort gangsta achtige handdruk, wel grappig om te zien, vooral als je merkt dat ze bijna moeten springe om hen een schouder klop te geven. Lachend ga je binnen en ploffen jullie alle 4 (Joyce telt voor 2, gespleten persoonlijkheid :p)in een zetel. Jullie maken je het zelf makkelijk door de frigo te plunderen en mee te bleiren met de liedjes die je door de gangen hoort galmen. De muziek stopt en het gegil word harder. Maite kijkt op haar horloge en zegt:'zo te zien is het concert afgelopen, ze kunnen elke moment hier zijn Hann. Ready to see your lover (rauwch)' Hoorde je dat nou goed? Kwam hij zo meteen hier heen. 'Omg Omg Omg niet terug flauwvallen Hann.' fluister je jezelf toe. De deur gaat open en eerst komt David de manager binnen gevolgd door de groep. Hij komt als laatste binnen. Hij ziet er geweldig uit. Een beetje bezweet maar dat haalt de geilheid alleen nog maar ophoog. Iedereen heeft je een hand. Als hij je hand vast pakt, word je meteen knalrood. Hij drukt een Kus op je hand en je doet een stap naar achter zodat je in de zetel valt en voorkomt dan nog eens van je stokje te gaan. 'goede avond jongedame' fluisterd hij mysterieus toe. Je wapperd even met een boekje voor je gezicht omdat je het te warm krijgt. Hij zet zich naast je neer en begint een gesprek met je. Je moest de hele tijd blozen en kon niet stoppen met giggelen om zn belachelijke grapjes. Hij fluisterde wat in je oor en stond toen op.

Joyce POV
Je zit met Bill wat gezellig te wezen en uit je ooghoeken kijk je even naar Hann en here lover. Je ziet dat hij wat in haar oor fluisterd en dan de kamer uitgaat. Hannah kijkt jou en Maite even aan en jullie knikken hevig JA en doen teken dat ze hem moet volgen. Ze volgt jullie (zeer)wijze (en super geweldige) raad op en volgt hem ook de kamer uit. Je draait je weer naar Bill en doet weer gezellig. Je bent net bezig met Bill je hele binnenkant van je mond te late zien (kuss.) en je hoort de deur weer open en dicht slaan. 3 tellen later gaat ze weer open en weer dicht. dik tegen de goesting open je je ogen en stop je de kus. Je ziet dat Hann helemaal rood en verwilderd is. Je begint te lachen en ze loopt naar Maite. Ze fluisterd haar wat in der oor en Maite loopt meteen met een bigsmile naar jou. Maite:*f* (fluister) 'Ze hebben gekust ;-) ' Je krijgt een geweldige smile op je gezicht en huppelt de kamer door tewijl je zingt: 'Hann en.. Georg sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G' Hannah word nog roder en Georg had het ook gehoort. Iedereen eigenlijk zo wat :p. En hij werd meteen ook knalrood. 'zijn jullie een koppel?' vraag je meteen vol enthousiasme. Hann kijkt bedroeft naar beneden en schud nee. 'ach wat er niet is kan er nog komen' zeg je opptimistisch en legt je arm haar schouder. 'Hij wacht vast op de juist moment' moeit Maite zich met het gesprek. Jullie laten het voor wat het is en zeggen dat jullie al terug naar de bungalow gaan. De jongens hebben nog een paar meet 'n greets. Je geeft Bill nog een kus en ook Maite en Gustav nemen uitbundig afscheid. Georg geeft Hannah voorzichtig een kusje en een knuffel. Jij verlaat het gebouw met een gelukkige Maite en een knalrode Hannah aan je zijde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.