Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the secret of our life » wat nu?!?!?!

the secret of our life

2 nov 2013 - 23:01

819

3

235



wat nu?!?!?!

Nanette ’s p.o.v.

Demi heeft echt pijn want normaal kan ze wel tegen een stoot, maar nu de pijn gaat niet weg. Ik schijf op een helft van mijn karton: mrs. Tomlinson. En op de andere helft I LOVE CARROTS en dan teken ik een wortel ernaast zegt demi. Die is ook leuk demi zegt Maud. Niet te geloven dat wij morgen one direction gaan ontmoeten!!! Zeg ik enthousiast. ik moet gaan zegt Jim. Ik moet zo gaan trainen als we morgen winnen dan moeten we nog een wedstrijd spelen en dan kunnen we kampioen worden. Oke schatje ga maar lekker trainen zegt demi. Ja zal wel ja maar succes zaterdag zegt maud…… nou… nou.. maud een beetje aardiger mag wel zeg ik. Oh maakt niks uit ik kan daar tegen, daarbij het is maud maar zegt jim…. Hahahaha lachen we allemaal. Ga nu maar anders mis je de training zegt demi. Oke doeg schatje. Kom ik geef je nog een kus zegt demi. Oh nee he zegt maud niet weer dat gelebber. Hou je stil maud je bent gewoon jaloers zeg ik. Ik irriteer mij er soms echt aan hoe maud over jim kan praten. Kan ze dan niet eens een keer blij zijn voor demi, en normaal doen tegen jim. Pfff….. wat kunnen sommige mensen toch overdrijven. Doeggg zeggen demi en jim nog tegen elkaar. En jim vertrekt. Auwww mijn knieën doen zo’n pijn. Ik ga even liggen als jullie dat niet erg vinden zegt demi. Ga maar ff liggen dat is niet erg dan knap je misschien weer een beetje op zegt maud. Ja want ik krijg een beetje hoofdpijn zegt demi. Wij gaan wel even naar onder zeg ik. Slaapzacht! *kus kus*zeggen maud en ik tegelijk. Tot zo zegt demi. We lopen naar van de trap af naar onder. Maud zullen we die krukken even gaan halen?? vraag ik. Ja is goed maar hoe? Vraagt maud. Met de fiets. Ik pak demi’s fiets en dan halen we jou fiets even het is toch om de hoek zeg ik. Ja is goed.

Maud p.o.v.

Ik hoop dat demi een beetje kan slapen en opknapt voor morgen want dan word het de dag van ons leven en dat wil je nooit missen. Heey mam ik kom even de fiets halen want demi is gevallen en ze heeft haar knieën open en kan niet lopen op een been dus gaan we even de krukken halen bijopa en nanette gaat met demi’s fiets en ik pak de mijne legt maud uit aan haar moeder. Oh nee he……. Kan demi morgen wel mee naar de GROTE dag?? En wens ze maar beterschap zegt de moeder van maud. Ja ze kan gelukkig wel mee als ze wat opknapt wat ze is nu aan het slapen ze had hoofdpijn n misselijk daarom gaan wij nu de krukken even halen bij opa als dat ook van jou mag?? Zegt maud. Gelukkig kan ze morgen mee en je mag altijd naar je opa, was er nog iemand in de tussentijd geweest?? Vraagt de moeder van maud. Ja, jim het vriendje van demi weet je wel babyface die is nog geweest en die was helemaal geschrokken die wist dat niet dat wij naar eindhoven naar de stad gingen dat was demi vergeten te zeggen ze voelde zich helemaal schuldig maar jim was helemaal niet kwaad ofzo maar die kwam eigenlijk even gewoon maar die maar weer weg omdat hij moest trainen voor zijn basketbalwedstrijd want dat een beslisende wedstrijd voor het kampioenschap ofzo boeit mij ook niet echt…. Zegt maud. Kom we moeten echt gaan ik wil voor zes uur er zijn voor te eten zegt nanette. Oke we gaan nu mam ik zie je morgen avond ik neem de fiets mee naar demi zegt maud. Is goed veel plezier morgen zegt de moeder van maud. Doei zegt maud. Onderweg naar opa zijn we aan het praten over wat er morgen allemaal kan gebeuren. Bij opa en oma aangekomen, legt maud al voor de zoveelste keer het verhaal uit. Oke je mag de krukken lenen maar ik moet je wel uitleggen hoe ze de krukken op haar goede hoogte kan zetten anders kan ze morgen niet mee zegt de opa van maud. Ja is goed zeggen mauud en nanette. Oke dan kom maar even mee naar achter daar staan de krukken. Het zijn blauwe krukken die heeft demi al een keer gehad alleen toen waren ze niet van maud’s opa maar van het ziekenhuis toen had ze in haar voet wat gebroken alleen toen was ze nog maar 9 jaar oud, toen was voetbal nog niet zo belangrijk maar nu is het haar leven. Hier zijn ze dan zie je dat ringetje daar onder dat wat dikkere daar moet je aan draaien en dan worden ze vanzelf groter of kleine, maar vergeet niet het weer vast de daaien als het op de goede maat staat anders…


Reacties:


Anne
Anne zei op 14 nov 2013 - 6:39:
Alles gelezen. Veel tekst achter elkaar, maar goed


loveyouxx
loveyouxx zei op 3 nov 2013 - 10:52:
Super goed babaaa!!!
Snel verderr!! Xoxo nanapad


IrishPig
IrishPig zei op 3 nov 2013 - 9:17:
Loooool snel verder.....