Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Boyfriend. {Janita} » -12-

Boyfriend. {Janita}

8 nov 2013 - 18:49

726

2

295



-12-

Made by Janita(: xxxxx

‘’ ELMAAAAA?! ‘’ ik kijk rond het huis, waar is zij? Ze was hier net nog, een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik ben hier wezen slapen vannacht naar haar verjaardag, ze zou ontbijt gaan maken. Alleen de honger speelt hoog op, haar ouders zijn er niet. Dus we zijn met zijn tweeën, zogenaamd boos stamp ik de trap af en ren de woonkamer in.

‘’ BOEH! ‘’ roep ik en duik de woonkamer in, helaas verlies ik mijn evenwicht en val op de grond.

‘’ Oke, wat doe jij? ‘’ in mijn ooghoek zie ik Elma tevoorschijn komen, zuchtend draai ik mijn om.

‘’ I NEED FOOD! ‘’ met een pruillipje kijk ik haar aan, ze rolt met haar ogen en pakt mijn hand. Met al haar kracht trekt ze mij omhoog en loopt dan de keuken in, snel achtervolg ik haar naar de keuken. Ze geeft mij een broodje en gaat dan aan de tafel zitten, snel ren ik achter haar aan en plof naast haar neer. Starend kijkt ze uit het raam, ik weet van mijzelf dat ik last heb van een ochtendhumeur. Maar nu, nu lijkt alles een stuk beter. Ik zwaai voor haar gezicht, verschrikt kijk ze mij aan.

‘’ Is het Sem? ‘’ vraag ik met een, ze knikt zuchtend en neemt nog een hap van haar broodje.

‘’ Misschien was hij druk. ‘’

‘’ WAT? OP MIJN VERJAARDAG? ECHT NIET! ‘’ ik schrik ervan, zo is Elma niet. Ik slik en knik braaf met mijn hoofd, ze gooit haar broodje met één boog in de prullenbak en zucht weer.

In de verte hoor ik mijn telefoon afgaan, ik sprint naar de woonkamer en neem op. ‘’ HAAALLLOOO! ‘’ gil ik door de hoorn, ik hoor aan de andere kant gelach.

‘’ Heyhey babe. ‘’ meteen vormt er een glimlach op mijn gezicht, zijn stem horen is al meer dan genoeg voor mij. Mijn hart maakt een sprongetje en ik zelf spring mee, maar wel zodat Elma niks ziet. ‘’ Ga jij nog wat doen? ‘’ hoor ik hem vragen, ik wil antwoorden maar herinner mij dat ik al wat ga doen. Ik draai mij om naar Elma die haar schoenen al aan doet, als ze mij aankijkt glimlach ik.

‘’ Ja, sorry. ‘’ antwoord ik dan maar zachtjes.

‘’ Oh. ‘’ je kan de teleurstelling horen in zijn stem, meteen volgt er een schuldgevoel door mij heen. Maar ik weet beter, Elma heeft nu even afleiding nodig. En daar ben ik voor, ik schud met mijn hoofd. ‘’ Oke, spreek je later nog? ‘’ deze stilte bevalt mij niet zo, ik loop naar de keuken en haal mijn schoenen ook tevoorschijn. Als ik denk dat hij niks meer zegt hang ik op, met net op dat moment hoor ik zijn stem nog. Ik slik en voel me erg dom, met een klap smijt ik mijn telefoon op de tafel.

‘’ Wat is er? ‘’ ik zucht en trap in mijn schoenen, net zo lang tot dat ik ze aan heb.

‘’ Ik hing op terwijl hij nog iets zei. ‘’ Elma knikt en samen lopen wij het huis uit, op naar de stad dan maar.





*KLEINE TWEE UURTJES LATER.*



‘’ Doe mij maar een bigmac. ‘’ Elma lacht en loopt dan vervolgens naar de kassa van de Macdonald, de hele tijd hebben wij de stad afgesjouwd en ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Met mijn vingertopjes tik ik op de tafel, wachtend op mijn hamburger, mijn maag voel weer knorren. Ik schrik als mijn telefoon af gaat, door de hele Macdonald. Oef, heb ik weer, snel neem ik op.

‘’ Ja! ‘’ ik klonk geïrriteerd merk ik op, ach ja ik was toch al te laat om het terug te draaien.

‘’ Wow sorry, ik wist niet dat je boos werd. ‘’ ik slik en sta op, snel wandel ik de Macdonald uit.

‘’ Sorry, spijt mij. ‘’ zeg ik snel, al snel hoor ik hem weer lachen.

‘’ Heb je nu wel tijd? ‘’ ik kijk achter mij de Macdonald in, Elma zie ik al zitten met het dienblad.

‘’ Eu over een uurtje ja. ‘’ antwoord ik, zenuwachtig tik ik met mijn voet op de grond.

‘’ Cool! Ik haal je wel op van huis! ‘’ ik lach en loop weer richting de deur van de Macdonald.

‘’ Is goed doei! ‘’ en ik hang op, snel ren ik naar binnen en plof tegen over Elma.

‘’ ETEE! ‘’ gil ik blij.

-----------------------------------------------
Reactie is Melding!x


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 8 nov 2013 - 20:47:
hahaha!!
ik heb dat ook een keer gehad met mijn bff!
de hele stad afgewandeld, en toen samen naar de macdonalds geweest! dat was egt om nooit te vergeten!
snel verder!

xxx


Malikaa
Malikaa zei op 8 nov 2013 - 20:23:
Ik vertrouw Sem niet 0.o
Xxxx