Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » P!nk » Haar Grootste Fan » De knapste begeleider ter wereld <3

Haar Grootste Fan

9 nov 2013 - 9:14

261

1

260



De knapste begeleider ter wereld <3

"Piep,piep,piep,piep,piep" Uwrgh de wekker. Ik sla hem uit en stap mijn bed uit. Vandaag weer naar school, waarom kon de vakantie niet wat langer duren? Ik trek mijn kleren aan en loop de trap af. Mijn zusje is al beneden. "Hee Lisa!" roep ik naar mijn kleine zusje van 10. "Hoi" gromt ze terug. Hé wacht eens, ze weet nog helemaal niet dat ik naar pink ga! "Hee Lies!! Ik ga over een paar weken naar pink!!!!!" roep ik. "Leuk voor je" gromt ze alweer terug. Ze heeft echt last van een ochtendhumeur. Dat haat ik zo!! Ik smeer een broodje en prop hem in mijn mond. Dan rijden er een paar fietsen langs het raam. Ah Berenice en Katelijne zijn er! Ik pak mijn fiets uit de schuur en rij naar Berenice en Katelijne toe. We fietsen langzaam de lange, lange weg naar school. We praten echt de hele weg over pink, alleen geen van ons heeft de brief helemaal gelezen. Als we op school aankomen staan Daniëlle en Sanne in het fietsenhok. "Heejj!!" roepen we. "Hooii" roepen ze terug. We lopen op ze af. "Hee jullie wisten toch al van de begeleider hé?" huh welke begeleider? Maar voordat ik dat kan vragen praat Sanne alweer verder. "We hebben hem opgezocht op facebook en foto's uitgeprint! Het is een Italiaan en hij is zooooo knap!!!" Sanne geeft ons de foto's. Whoow het is waar! We hebben de knapste begeleider ter wereld!!! Hij wacht ons op op Schiphol en samen gaan we naar Londen. Ik heb er echt zo'n zin in!!!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 9 nov 2013 - 17:17:
Ik vond de titel al goed!! <333
Superleuk! Tijd voor h3! xx