Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Summer Love » 04

Summer Love

9 nov 2013 - 11:51

498

2

172



04

is dit verhaal wel boeiend? want ik heb nog geen 1 reactie gehad en wil wel schrijven dus plz tell me moet ik stoppen?

Vita POV:

*de volgende dag*
Ik werd wakker van the best song ever owja ik had mijn wekker gezet. Enthousiast spring ik mijn bed uit om te gaan hardlopen. Een pijnscheut doet me er helaas aan denken aan gisteravond. Gisteravond! Niall had mij naar de ambulance gedragen en hij wachtte op me samen met de andere boys. Nou vandaag maar niet hardlopen. Gewoon vergeten gisteravond dacht ik. Ze komen toch niet meer terug. Langzaam loop ik naar de badkamer met en leuk zomers jurkje onder mijn arm. Ik zet de douch aan en ga eronder staan. Snel douche ik me af en trek mijn jurkje aan terwijl ik mijn haar doe. Snel doe ik wat mascara en eyeliner op waterproof want we gaan naar het strand. Omdat ik toch nog even van de ochtend wil genieten loop ik de veranda op. Lekker met mijn zonnebril op ga ik in de schommelstoel zitten. Heerlijk die ochtend zon en het maakt mijn huid zo mooi. Een uurtje later word ik wakker van iemand die op mijn schouder tikt. Wacht was ik in slaap gevallen? Dat gebeurt nooit. Snel kijk ik wie mij wakker maakte en ik kijk in de mooie blauwe ogen van Niall. Are you oke? Vroeg hij met zijn Ierse accent. Yeah i`m fine antwoorden ik. Ga je mee naar het strand vroeg hij weer. Euhm ja tuurlijk als het van mijn ouders mag. Owke vraag maar vanavond 8 uur. Snel liep hij naar de caravan naast ons en liep naar binnen. Wacht even Niall Horan en de rest van 1D waren mijn fucking buren hier? Omg! Vita riep mijn moeder en snel liep ik naar binnen.

Niall POV:

Yes ze zei ja ik heb zoveel zin in vanavond. Als haar ouders haar maar laten gaan. Ze zijn zo streng dat zie je gewoon aan hun gezicht. Maar Vita kenende sluipt ze wel weer weg. Pittig meisje he Niall? Ik schrok. Zayn zei ik laat me niet meer zo schrikken please. Ow sorry hoor zat je aan je meisje te denken? Ze is niet mijn meisje zei ik. Nog niet dacht ik erachter aan. Niall wat gebeurt er. Wie moet ontbijt maken vraag ik aan Zayn ik heb namelijk honger. Zayn lacht en zegt: Horan your turn today. Shit mag ik nu een ontbijt maken. Een kwartier later gaat het rookalarm af en opeens is iedereen wakker. Niall!!!! Harry schudt aan mijn arm. Ik kijk om en dan zie ik Louis, Harry, Zayn en Liam boos kijken. Louis schreeuwt: Niall je hebt onze eieren laten verbranden. Wacht deed ik dat? Owja ik was eiren aan het bakken zei ik. En toen dacht je waarschijnlijk aan Vita grapte Liam. Langzaam kleurde ik rood. Opeens begon iedereen te lachen terwijl ik eieren begon te maken. Boys zei ik. Is het heel erg als Vita mee gaat naar het strand vanavond? Nee hoor hoorde ik in koor. Volgens mij mochten de andere jongens Vita ook wel. Mooizo want ze zullen nog niet van haar afzijn.


Reacties:


1Dtjetanya zei op 4 maart 2014 - 20:33:
Leuk!


XxAmyxX zei op 10 nov 2013 - 20:30:
Leuk! leuk! Leuk! x