Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » P!nk » Haar Grootste Fan » In het vliegtuig

Haar Grootste Fan

9 nov 2013 - 14:29

377

1

272



In het vliegtuig

Eindelijk is het zover. We staan met zijn vijven op Schiphol met onze ouders. We zijn allemaal hartstikke zenuwachtig want straks gaan we onze begeleider ontmoeten. Uhmm hoe heet ie eigenlijk?! O mijn god wat erg ik weet het niet eens. Ik vraag het aan Sanne. "Antonio" reageert ze. Antonio echt zo'n Italiaanse naam! Dan zien we in de verte een jongen aanlopen. O nee vals alarm. Maar dan komt er nog een jongen aan lopen. "Daar is ie!!" roept Katelijne. In het echt is hij nog knapper!!!! "Over 21 minuten vertrekt het vliegtuig naar Londen" klinkt er door de hal. "het is tijd om in te checken" zegt mijn vader. Ondertussen komt Antonio bij ons staan. "hallo iek ben Antonio" zegt hij mijn zijn supergeweldigefantastischeknappeleuke accent! Ik zie dat de andere meiden ook helemaal ondersteboven zijn. Samen checken we in en lopen we naar het vliegtuig. Ik knuffel mn ouders helemaal dood en ze wensen me een fijne reis. Maar gelukkig zijn we maar 4 dagen weg want langer had ik ze echt niet kunnen missen! We stappen het vliegtuig in en zoeken onze plaatsen. "Hebben ullie er zin in?" in zegt Antonio. "Jaaa!" zeggen we in koor. Dan stijgt het vliegtuig op. "Jeetje wat maakt dat een lawaai!!!" schreeuw ik door het lawaai heen. "Egt wel!" roept iemand terug. Ik weet niet wie want er is zo veel lawaai! We moeten ongeveer 4 uur in het vliegtuig. Heb ik echt helemaal geen zin in! Daniëlle en Katelijne luisteren muziek, Sanne zit op haar mobiel te klooien, Berenice zit te slapen en Antonio zit op zijn ipad. Ik zit een beetje naar buiten te staren naar de grote mooie witte wolken. Uiteindelijk val ik in slaap..... "JOEHOEE!" "ANKEE!!" "Word wakker!!" langzaam open ik mijn ogen.De meiden zitten te schreeuwen. "We zijn er!!" roept Berenice. Ik raap mijn spullen bij een en samen stappen we weer uit het vliegtuig. We halen onze bagage op en dan brengt Antonio ons naar een Limo!!! We gaan gewoon met een Limo!! We zijn allemaal overdondert. Antonio houd de deur open en kijkt ons aan. We stappen in. Er hangt een tv, er staat een koelkast met allemaal drankjes. Zo gaaf! Dan begint de limo te rijden. Op naar ons hotel!!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 9 nov 2013 - 17:22:
Iieee!!! Leukk!! In hoop dat iemand in het verhaal iets met antino krijgt!! Het liefst jij want jij bent de hoofspersoon (: nu kan ik niet meer wachten op het volgende hoofdstuk ... Weetje jij ben fan van 1d zei je. Misschien wil je het lijstje voor mijn stand alones invullen?? Als je dan aan de beurt bent schrijft le me een sa over je (: xx