Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My First Love » Jake

My First Love

10 nov 2013 - 20:38

302

0

238



Jake

"Nou én wat maakt dat nou weer uit!!!" "Dit is al je zoveelste onvoldoende Iris! Als het zo doorgaat kom je na school gewoon niet meer buiten!!" "Ik HAAT jullie!!! Ik HAAT jullie!!!!" Ik ren huilend de trap op. Grijp m'n jas, pak mijn portemonnee en m'n rugzak. Dan ren ik weer naar beneden en ren ik naar buiten. Vaag hoor ik nog "iris wat ga je doen! Iris kom hier!!" maar ik blijf rennen. "Kut ouders!! Waarom bestaan ze! Ik HAAT ze! Ik ben zo woedend! Ik ren naar het skatepark en zak onderuit achter een boom. Tranen vloeien over mijn wangen. Ik heb geen besef van tijd. Misschien is er een minuut om, misschien 5 minuten, misschien een kwartier. Ik weet het niet. Ik hoor voetstappen. Dan staat er opeens een jongen voor me. Hij is ongeveer 16 schat ik. Even oud als mij dus. "Gaat het?" vraagt de jongen? Ik veeg mijn tranen af aan mijn jas en antwoord: "ja ik ben oké" "Ik ben Jake" Jake steekt een hand naar me uit en ik pak hem aan "Iris" zeg ik. Hij ploft naast me neer tegen de boom. "Wat is er aan de hand? Of wil je het liever niet vertellen?" ach waarom ook niet denk ik, wat heb ik te verliezen. "Ruzie, met mijn ouders, ik haat ze, ik HAAT ze!!" weer vloeien er tranen over mijn wangen. Jake slaat een arm om me heen. "Ze vinden dat ik teveel onvoldoendes haal, maar wat boeit school?! Ik sta toch nog maar op 5 vakken onvoldoende. Ik wil niet meer naar huis!" waarom vertel ik dit aan een wild vreemde? ik ken hem niet eens! maar Jake reageert heel lief. "Je kan met mij mee als je wilt" en even later neemt hij me achterop op zijn fiets.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.