Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Drake & Josh » Het plan

Drake & Josh

11 nov 2013 - 19:27

211

0

196



Het plan

Nu Josh zeker weet dat Drake echt ontvoerd is belt hij zijn ouders.Die besluiten om hem te komen helpen.Ondertussen zit Drake nog steeds in de auto en kan hij geen kant meer op.Josh probeert samen met zijn ouders een plan te bedenken.Maar ook Drake is niet van plan om zomaar alles op te geven.Komt Josh meer te weten over hoe hij zijn broer kan helpen?En is Drake zijn plan wel zo slim als het lijkt?...

Drake & Josh
Het plan

Josh loopt zenuwachtig de gang heen en weer."Waar blijven die nu toch?"Hij hoopt maar dan zijn ouders snel daar zijn.En dat Megan niet met hen meekomt!

'Did he tie you down?
Did you make a sound?
She falls to her knees
Screamin' God please
Make somethin' of me
Cause I never wanted anything like what I wanna be right now
An angel again
An angel again
Somehow'
Ik probeer mij de woorden van mijn test te herinneren maar concentreren lukt me echt niet.Ik voel me steeds belachelijker worden.Gewoon omdat ik het gewoon echt niet meer weet!De druk op mijn blaas is nu zo ondraaglijk dat ik het liefst gewoon zou beginnen huilen.Zo dringend is het nog nooit geweest.Ik zit zenuwachtig heen en weer te wiebelen op de leren zetel maar dat lijkt het alleen nog erger te maken.Bij elke hobbel in de weg houd ik mijn adem in,want ik kan elk moment in mijn broek plassen.Ik doe mijn handen tussen mijn benen waarna ik mij benen zenuwachtig tegen elkaar begin te bewegen.
'I never thought that it be so simple but
I found a way
I found a way'
Nee!Denk ik bij mezelf.Ik heb helemaal geen weg gevonden!Want ik zit hier mooi!Opeens voel ik iets.En nee,ik ben niet in mijn broek aan het plassen!Maar ik voel iets in mijn broekzak.Mijn gsm trilt!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.