Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H1- Daar gaan we dan..

Het leven van Jill - PAUSED

12 nov 2013 - 14:45

403

5

418



H1- Daar gaan we dan..

Dit is het eerste hoofdstuk van mijn allereerste fanfiction, hoop dat jullie het wat vinden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

'JILL! Schiet op, zo halen we dat vliegtuig nooit!' Riep mijn moeder vanuit de woonkamer.
'Ja mam! Geef me nog een minuutje!' Gilde ik een tikje geïrriteerd terug.
Ik wil dat stomme vliegtuig helemaal niet halen. Ik wil niet naar dat stomme Engeland verhuizen.
Hier zijn mijn vriendinnen, hier is mijn school. Niet dat ik ooit had verwacht dat ik dat laatste nog zou gaan missen. Maar nu ga ik zelfs Meneer Williams van Engels missen met zijn vage grappen en suffe verhalen over hoe geweldig Engeland wel niet is.
'Jill! Laatste keer! We moeten echt gaan nu!'
'Ja, ik kom eraan!'
Ik kijk nog een keer mijn oude kamer rond, het is leeg en kaal zo zonder mijn posters van One Direction, Cher Lloyd en Little Mix. Ik pak mijn tas van de vloer en loop snel de trap af naar beneden.
'Ga maar vast in de auto zitten lieverd, we komen er zo aan.'
'Oke pap.' antwoordde ik.
'O, en wil je in het midden gaan zitten zodat je broertje en zusje geen ruzie kunnen maken.' riep mijn vader me nog achterna terwijl ik het pad in de voortuin afliep.
Ik slaakte een zucht, we moeten bijna anderhalf uur rijden naar het vliegveld en ik moet tussen mijn broertje en zusje in gaan zitten om scheidsrechtertje te spelen, leuk!
Ik zette mijn Ipod aan en deed mijn oortjes in.
Ik deed de achterklep van de auto open en legde mijn tas erin. Sloeg de klep dicht en ging achterin zitten, tussen mijn zusje en broertje.
'Waar luister je naar?' vroeg mijn zusje
'Naar het nieuwe nummer van Little Mix, Change Your Life heet het.'
'O, die ken ik nog niet. Kan ik mee luisteren?'
Zonder iets te zeggen gaf ik één van de oortjes aan Noa.
'Ik ook luisteren Jill.' zei Max, mijn kleine broertje.
'Nee Max, dat gaat niet.' antwoordde ik voorzichtig.
'Maar Noa doet ook luisteren, dat is niet eerlijk.'
'Jij mag straks, oke?' Ik probeerde hem rustig te houden want als Max eenmaal gaat huilen stopt hij niet voor hij zijn zin heeft.
'Oke, eerst Noa en dan Max, eerlijk delen!?'
'Ja Max, eerlijk delen.' antwoordde ik opgelucht. 'Ga maar op je Nintendo spelen.'
Hij keek me kort aan en ging daarna driftig aan zijn MarioKart spelletje op zijn Nintendo DS.
Gelukkig maar want ondertussen kwamen papa en mama eindelijk het huis uit met de laatste spulletjes. De laatste spullen werden in de auto gezet en mijn ouders stapten in. Papa startte de auto en daar gingen we dan, op naar Schiphol.


Reacties:


Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 8 dec 2013 - 9:48:
Leuk is lees vanaf nu mee!


xJacewayland
xJacewayland zei op 2 dec 2013 - 18:13:
leeuk, ga nu de rest lezen


RivLovee
RivLovee zei op 14 nov 2013 - 18:38:
Likeee!


Anne
Anne zei op 12 nov 2013 - 17:40:
Leuk! Geef mij maar een melding! Xx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 12 nov 2013 - 15:57:
Leuk!!! Melding x