Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » ---> Epoloog

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

13 nov 2013 - 13:48

314

3

373



---> Epoloog

Ik open de brief voor de zoveelste keer. Het is nu 3 jaar geleden dat de liefde van me leven heen ging.

Lieve, Harry

We maken dingen kapot die niemand kan repareren. En niemand trekt er zich iets van aan. Alle herinneringen die we hebben gemaakt ik gooi ze weg. We hoeven nergens over te praten. Maak je geen zorgen en ga veder met je leven. Ik laat je gaan. Ik laat je vrij.

Ik wil je geen pijn meer doen. Ik wil niet dat je nog door regenachtige dagen gaat. Nee ik wil je geen pijn meer doen. Gekgenoeg heb ik het altijd geweten. Vandaag ga ik weg. Wil geen pijn meer doen.

Zal de maan nog schijnen? voor jou wel. Als de wind je verkoelend en de zon je op warmt ben ik dat. Terwijl ik deze brief schrijf branden er tranen in me ogen. Laat ze vallen op het papier. Het maakt niet uit.

Ik zal me altijd blijven afvragen waarom ik nooit het leven kon leiden dat ik wilde leiden. Nu laat ik het gaan. Het is goed geweest.

Het heeft je alleen maar pijn gedaan om van mij te houden. Dingen die we wel niet doen voor de liefde he.

Ik ga vandaag weg. Ik laat je gaan. Ik zal je geen pijn meer doen.


Ik wrijf over de in gedroogde bloedvlek op het papier. Dit is het dichste bij dat ooit nog bij Emily zal zijn. Opeens voel ik een hand op me schouder. "Ik denk er nog elke dag aan." hoor ik Liam in me oor zeggen. Ik vouw het briefje dicht en doe het weer in de envelop. Ik veeg de enkele traan die ik liet weg. "kom we gaan." zeg ik na een korte stilte. Vandaag hebben we onze eerste concert sinds die drie jaar. Ik voel dat Emily voor me zorgt deze avond en alle andere.


Reacties:


xOkamiWulfy zei op 2 april 2014 - 22:29:
dat feels ;A; <3


princess
princess zei op 2 maart 2014 - 12:23:
Echt een super mooi verhaal x


fallinlove
fallinlove zei op 21 nov 2013 - 16:24:
So beautiful! I've got tears in my eyes girl! This is amazing!!!