Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » frozen love » Hoofdstuk 1

frozen love

13 nov 2013 - 20:01

656

1

191



Hoofdstuk 1

okeeeeee ik heb mijn eerste hoofdstukje er op gezet vind het niet heel goed maar ik ga proberen er veel stukjes op te zetten, i hope you like it love ya xxxxx

Nou nog 2 weken op de zuidpool en dan moeten we naar huis, eigenlijk wil ik we naar huis maar eigenlijk toch ook niet. Het is hier heel gezellig maar morgen komen er 5 beroemde jongens en daar heb ik echt geen zin in. Wie weet hoe irritant ze zijn, ik hou het al niet lang vol met mijn werkpartner dus laat staan die 5 verwende beroemde jongens. Maar ja wat moet dat moet. “Jasmine kun je even komen” hoor ik Rick mijn werkpartner roepen, ughh wat nu weer?! “ja ik kom al” “we moeten op missie, iemand van ons team zit vast” “okee jij blijft hier en ik ga hem halen, waar zit hij ergens?” “volgens mij hier niet ver vandaan en wees op tijd terug want die 5 jongens komen vandaag” “wat zeg je?! vandaag al?! Het was toch morgen?!” “nee ze komen al eerder” Ik zuchtte en liep naar de stalling van onze sleeën. Ik blies op mijn vinger en daar kwamen mijn 6 lieve husky’s aan. “heey Maya, Laika, Chloe, Cookie, Nala en Max, zin in een ritje?” Max is de enige jongen van mijn honden, hij is een soort leider. Ik doe de honden aan de lijn als er opeens een hele grote helikopter aankomt. Max was nog niet vast en begint enorm hard te blaffen en rent er naar toe. “nee Max kom terug” Ik ren erachteraan. “Max kom nu terug” Ik blaas weer op mijn vingers maar door de helikopter hoort hij het niet. Hij staat nu midden op de landing plek. Ik kom aan bij Max en trek hem aan de kant zodat de helikopter kan landde. Ik wil net weglopen als ik word vast gepakt door Rick. “wat moet je Rick?” vraag ik botter dan ik wou. “we moeten hier blijven en ik ben er trouwens wachten wie vast zit” “ik wil niet wachten wie weet wat er gebeurt met de persoon die vast zit en wie is het?” “het is James en je mag van de leider niet weg omdat er een zware storm aankomt en de jongens zijn er en jij moet zeg maar op ze passen?” Het komt er meer uit als een vraag. “owh nee meen je dat?” “ja helaas voor jou wel” Ik zucht geïrriteerd. Natuurlijk moet ik op ze passen en James zit vast .Wacht James zit vast?! “f*ck ik moet weg anders overleeft James het niet” “Jas doe niet zo gestrest” “net zo gestrest?! We hebbe het wel over James he?” “owh vind jij James leuk? Zozo sinds wanneer?” “shut up” De deur ging open en 5 jongens stapte uit. “okee Rick kun je pleasee even op ze lette ik moet James redden” “Jasmine je moet hier blijven” Natuurlijk moet mijn baas ook even komen, voel de sarcasme. “je moet de jongens naar hun hut brengen, dat is trouwens ook in jou hut en ze rondleiden” “maar meneer ik moet James redden anders haalt hij het niet” “Jasmine er komt een storm aan en als je weg gaat haal je het ook niet, het is te gevaarlijk” “meneer ik moet wel, ik laat James niet stikken” “JE GAAT NIET JASMINE” Ik pak Max bij zijn halsband en neem hem mee naar de slee. “waar ga je nou heen?” vraagt Rick. Hij is blijkbaar achter me aangekomen “James redden” ‘okee ga maar ik let wel even op de jongens” “dankje”gil ik en knuffel hem. Hij glimlacht. Ik maak Max vast en wil net vertrekken er 2 jongens naar me toe komen. “mogen wij mee?” vraagt de gene met krulletjes. “nou het is heel gevaarlijk voor jullie maar jullie moet het zelf weten jongens” “okee we gaan mee, ik ben Harry en dit is Zayn” “okee ga maar zitten en hou je vast Zayn en Harry en waarschijnlijk kennen jullie mijn naam wel zo niet ik ben Jasmine” “rennen Max”roep ik en Max begint met rennen en de rest gaat gelijk mee.


Reacties:


luna123
luna123 zei op 14 nov 2013 - 9:51:
Mag ik een meldin het lijkt me een leuk verhaal