Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 18

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:21

1112

0

236



Hoofdstuk 18

--de volgende morgenÃ¢â‚¬â€ť
Jullie hebben niks te doen dus jullie gaan even de dijk op. Wat nieuwe spulletjes kopen en wat inkopen doen. Want deze avond koken jullie voor de jongens (als dat maar goed afloopt ) Na het inkopen doen gaan jullie terug naar de bungalow en gaan jullie wat aan het zwembad liggen. Jij ligt op een luchtmatras in het water met je zonnebril op en een blikje cola bij je (die kan je zo in de matras zetten) Hannah is wat aan het zwemmen en dobberen op een matras en Maite ligt aan de kant wat te lezen. Jullie liggen alle 3 te genieten van de zon tot er plots aan het poortje word aangebeld. Jullie kijken alle 3 tegelijk over jullie zonnebril heen en zien een lange niet lelijke jongen aan de poort staan. Hij draagt een witte bermuda en blauw shirt met het 'hotel'-logo op en hij heeft ook nog een tas bij zich. Met zn drieën en weer met angst trippelen jullie naar het poortje en vragen in jullie beste spaans: 'wie bent u en wat hebt u hier te zoeken?' de jongen:'how how rustig, ik kom de water kwaliteit controleren.. ik ben van het hotel' Maite gelooft het blijkbaar niet en zegt:'laat je papieren zien gast' De jongen pakt wat uit zn tas en laat het zien. Jullie kunnen de klote van Spaans en geloven hem dus. Je doet het poortje open en laat de dude binnen. Maite en Hann nemen meteen afstand maar jij vertrouwt het niet een volgt de gast op de voet. Hij gaat naast het zwembad staan en knielt neer. Jij ploft ook op je kont neer en kijkt hoe hij wat met het water kloot. Plots staat hij recht en duwt je het water in. Je verschiet zo dat je bijna geen adem meer kan happen. De man blijft je onderwater duwen en.. Hann en Maite krijgen het in de gaten. Zo snel als ze kunnen vliegen ze op jullie af. Hannah springt op de rug van de man en begint zn haren uit de trekken en hem te slaan waar ze maar kan. Maite helpt jou ondertussen uit het water. Ze laat jou even aan de kant liggen en trekt ook ten strijde tegen de man. Uiteindelijk rent hij gillend als een klein meisje weg van jullie en vervloekt jullie tot in de hell. Maite en Hannah beginnen er om te lachen maar als je jou zien jullie verdwijnt hun smile als sneeuw voor de zon. Jij ligt er maar een beetje onbeweeglijk bij . Maite komt over je hangen en drukt op je borst in de hoop het iets uitmaakt (lees als: hartmassage). Geen reactie. Maite en Hann beginnen in tranen uit te barsten en jij begint te giggelen. Hann kijkt op en staart je met open mond aan. Ze stoot Maite aan en ze heeft het ook door. Maite en Hann komen over je hangen en kloppen een keer in je gezicht. Zachtjes open je en oog en je ziet dat ze echt heel dicht bij hangen. Je hebt nog water in de mond zitten dus je ziet je kans. Je spuugt al het water in hun gezicht en meteen hoor je geschreeuw en 'eeeei Joyce GORE!!' Je gaat recht zitten en begint je scheel te lachen als je hun gezichten ziet. Meteen vliegen Hannah en Maite op je en slaan je. 'och stoeme snul!!' roept Hann. 'hebde enig idee wa ge ons hebt aangedaan?' roept Maite erna. 'How chill girlz, twas ma e graptje ze..' zeg je nog steeds lachend terug. Maite en Hann blijven je nog steeds slaan en verwijten naar je kop smijten maar jij negeert het en gaat gezellig weer op je matras liggen. Plots hoorde je de tune van je mobieltje. Je nam op en hoorde aan de andere kant van de lijn...BIIIIIILLLLL Bill:'hey schat, seg het was maar gewoon ff om te zeggen dat we straks niet naar huis komen en jullie dus ook geen eten moeten voorzien. Wij gaan met de crew eten en daarna door naar een club hier in Barca. We laten wel een limo komen om jullie op te halen. ik zie je graag doei.' En hij legde af. Nog steeds verbaast staar je naar je mobieltje. Het is een wonder dat je er geen speld tussen kreeg. Hann merkte dat je raar naar je mobieltje zat te staren en vroeg wat er was. Jij:'Nou, Bill heeft net gebelt. hij zei dat ze niet thuis kwamen maar met de crew gingen eten en dat we ons moesten klaar maken om vanavond naar een club te gaan in Barcelona.' Hann knikt en roept naar Maite da ze moet gaan douche. Maite kijkt op en doet haar ipod oortje uit haar oren. Maite:'wat? waarom moet ik gaan douche?' 'Je stinkt' antwoord Hann droog. Maite gooit een slipper en ja hoor recht tegen Hann der kop. 'Tis al genoeg joh, Maite makt da ge in die douche zit, sebiet ist eten en dan moete we me de limo na een club hup hup, sneller..' zeg je terwijl je zeg ook opstaat en aan het eten begint.
--in de keuken samen met de spaghetti en de sausÃ¢â‚¬â€ťJij stond in de keuken en de spaghetti was al aan het koken dus begon je maar aan de saus. Het was niet moeilijk, je had zo een instant ding gekocht zodat je al niet teveel kon verpesten :p. Je stond op je gemak naar het brubbelende goedje te staren en er maar wat in te morren tot Maite met badjas (van jou :o) en handdoek boven het vuur kwam hangen. 'hmm riekt goe' zegt Maite terwijl ze overdreve ver over het vuur ging hangen. 'past oep, sebiet verbrande u haar nog' zeg je terwijl je een keer een duwt geeft. 'och joeng joh.. past oep, seg die Hann laat zich wel verwennen door ons e..' zegt Maite terwijl je naar buiten kijkt en Hann ziet zonnen met Maite's!!! ipod in der oren. 'laten we wraak nemen' vervolgd ze terwijl ze zich terug naar jou draait. 'klinkt goed. Ik heb al het perfecte plan *f*' zeg je met een evil smile op je gezicht. Maite keurt het goed en jij zet het vuur af. Na een paar minutjes kan het plan worden uitgevoerd en jij loopt met Maite en de pan met spaghettisaus aan je zij naar Hann. Zij ligt nog steeds met haar ogen dicht en de ipod loeihard te zonnen. Jij trekt hard de oortjes uit haar oren en doet de ipod aan de kant (anders is die stuk) en roept luid:'HET ETEN IS KLAAR' en Maite kapt de hele pan saus over Hann heen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.