Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you. » Hij is gewoon bipolair.

Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you.

15 nov 2013 - 5:49

805

0

342



Hij is gewoon bipolair.

Nieuw hoofdstuk :) Twitter: @Taysenice Tumblr: tayylorxo.tumblr.com :p

Melissa.
Ik keek naar Justin. 'Je hebt dus een leuke kant. Schattig hoor.' Zei ik. Ik grinnikte zachtjes en kneep speels in zijn wangen.

Justin.
Ik rolde mijn ogen en sloeg haar hand weg. 'Nee, niks is schattig. Ik ben zoals ik ben.' Mompelde ik.

Melissa.
Ik zuchtte. 'En nu zie ik jouw normale kant weer.' Zei ik en glimlachte fake. 'Maar serieus. Eerst ben je gemeen, daarna weer aardig.. Ben je bipolair ofzo?'

Justin.
Ik kuchte. 'Nee. Dat ben ik niet. Ik ben zoals ik ben.' Zei ik nogmaals en pakte uit de picknick mand een muffin waar ik een hap van nam.

Melissa.
Ik haalde mijn schouders op. Hij is gewoon bipolair, lijkt me duidelijk. 'Jammer, jouw andere kant is veel leuker.'

Justin.
Ik nam nog een hap. 'Leuk voor je.' Mompelde ik.

Melissa.
Ik glimlachte even fake. 'Dankjewel.' Zei ik. Zelf nam ik ook een muffin en nam er een hap van. 'Trouwens, hoe oud ben jij?' Vroeg ik en keek hem nieuwsgierig aan.

Justin.
Ik keek naar haar. 'Is dat interessant om te weten?'

Melissa.
'Ja. Je wilt toch ook alles over mij weten? Nu wil ik wat over jou weten.' Zei ik en nam nog een hap van de muffin.

Justin.
Ik rolde mijn ogen. 'Ik ben negentien.' Zei ik droog en kuchte even.

Melissa.
'Je bent negentien? Ben je blijven zitten ofzo want je zit in de klas met zeventien jarige.' Ik keek hem verward aan.

Justin.
Ik lachte. 'Ja, twee keer. Ik kwam nooit op school omdat ik bezig was met mijn zaken.' Ik at mijn muffin op.

Melissa.
Ik nam zette mijn muffin aan de kant. 'Wauw, nice hoor.' Zei ik sarcastisch.

Justin.
Ik drukte plagerig in haar zij. 'Dat is het zeker babe.'' Zei ik en knipoogde naar haar.

Melissa.
Ik rolde mijn ogen. 'Als je me nog eens zo noemt, doe ik je wat.' Zei ik.

Justin.
'Ouwtch babee. Badass hoor.'

Melissa.
Hij vraagt er om. Ik duwde hem op het gras zodat hij languit op het gras lag. 'Ik ben jouw 'babe' niet.' Zei ik sissend.

Justin.
Ik grinnikte. 'Dat ben je wel, soort van.' Zei ik.

Melissa.
Ik rolde mijn ogen en keek weg.

Justin.
Toen ik zag dat ze niet oplette, keerde ik ons om zodat zij op het gras lag en ik boven haar hing. 'Beter opletten babe.' Zei ik in haar gezicht en grijnsde.

Melissa.
Ik gaf een zacht gilletje toen Justin ons omkeerde. Ik keek hem aan. 'Uhm, afstand please.' Zei ik en kauwde op de binnenkant van mijn wang.

Justin.
Ik grinnikte. 'Weetje, er zijn mensen hier van school. Ze moeten wel denken dat we een relatie hebben hé?' Ik drukte een speels kusje in haar nek.

Melissa.
Toen hij dat deed, beet ik zachtjes in mijn lip. 'Ja, ja. Okay.' Mompelde ik en duwde hem van me af.

Justin.
Ik grijnsde en ging naast haar liggen en leunde met mijn elleboog op het gras.

Melissa.
Ik ging op mijn heup liggen en keek naar Justin. De zonnestralen kwamen in zijn gezicht waardoor zijn caramel kleurige ogen goed te zien zijn. Fucking sexy gewoon. Wacht, wtf gebeurd er met mij? Hij is gewoon walgelijk.

Justin.
'Vind je het leuk om naar mij te staren ofzo?' Vroeg ik en lachte zachtjes.

Melissa.
Toen hij dat zei, schudde ik mijn gedachten weg. Ik had niet eens door dat ik aan het staren was. Ik voelde dat ik aan het blozen was. 'Ik was aan het nadenken.' Mompelde ik.

Justin.
'Hmm.. Over wat?' Vroeg ik.

Melissa.
Ik ga het hem dus echt niet vertellen. 'Over iets.' Zei ik droog.

Justin.
Ik grinnikte zachtjes. 'Jij speelt ook hard 2 get.'

Melissa.
Ik rolde mijn ogen en ging op mijn rug liggen. Ik keek naar de zon, maar dat prikte in mijn ogen. Ik sloot mijn ogen en dacht aan Justin. Hij is gewoon fcking sexy. Wacht, nee. Dat is hij niet. Waarom denk ik aan hem? Ugh.. Ik denk dat ik gek wordt ofzo.. Hij is en blijft gewoon walgelijk. Maar hij is ook sexy.. Nee nee. Dat is hij niet. Al die gedachtes door mijn hoofd.. Vreselijk irritant. Ik wil niet aan hem denken.. Ik wil het gewoon niet.

Justin.
Ik keek even naar haar, en ging rechtop zitten. Ik pakte uit mijn zak mijn sigaretten. Ik pakte er één, en stak die aan. Ik nam een haal van de sigaret en keek weer naar Melissa.

Melissa.
Ik probeerde mijn gedachtes aan de kant te zetten, en dacht aan andere dingen. Ik probeerde over wat anders te denken, wat niet ging. Want ik dacht alleen aan Justin. Ik zuchtte zachtjes. Ik ging op mijn buik liggen en speelde met een grassprietje.

Justin.
Ik keek naar haar. 'Damn, je hebt wel een mooie ass hoor.' Zei ik. Haar kont was gewoon prachtig, en als jongen kijk ik er naar.

Melissa.
Toen hij dat zei, begon ik weer te blozen. Ik ging snel weer rechtop zitten en kuchtte.

Justin.
Ik grinnikte zachtjes. 'Breng ik je in de verlegenheid?'

Melissa.
Ik keek weg. 'Nee..' Mompelde ik ging in kleermakers zit zitten. Ik legde mijn handen boven mijn knieën.

Justin.
'Hmm.. Sure.' Zei ik en rookte rustig mijn sigaret op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.