Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you. » Zei je nou dat je me leuk vindt?

Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you.

15 nov 2013 - 6:36

504

1

322



Zei je nou dat je me leuk vindt?

Oké, hier begint #Jelissa <33

Melissa.
Ik kon het niet verder laten gaan. Want hij wou gewoon seks, en dat ga ik dus echt niet doen. Ik verbrak de zoen en duwde hem zachtjes van me af. Ik ging weer normaal op de bank zitten een beet zachtjes op mijn lip. 'Ik kan het niet.. Ik vind je niet eens leuk.' Zei ik zacht.

Justin.
Ik begon wat te vloeken toen ze zich weer terug trok. Ik ging ook weer normaal zitten en keek haar aan. Meisjes zijn ook zo.. Ingewikkeld. Ik begrijp ze gewoon niet. 'Ik snap je niet.. Als je me niet leuk vindt.. Dan waarom zoen je me terug?' Mompelde ik.

Melissa.
Ik keek hem kort aan. 'Ja.. Ik weet het niet.. Ik vindt je wel leuk.' Zei ik en zuchtte zachtjes. Ik keek hem aan. 'Trouwens.. Jij vind me ook niet leuk en je zoent me?' Ik kijk verward.

Justin.
Ik keek naar haar. Zei ze gewoon dat ze me leuk vindt? Serieus? Ik wist het. Toen ze dat zei, trok ik mijn mond open om wat te zeggen, maar zei niks. Waarom ik haar zoende? Ik vind haar niet leuk. Naja, dat dacht ik. Mijn gevoel zegt dat ik haar leuk vindt. 'Ik vind je wel leuk.' Mompelde ik zacht.

Melissa.
Ik keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Wacht, zei je nou dat je me leuk vindt?' Ik sloeg mijn armen over elkaar.

Justin.
Ik keek haar aan. 'Nee. Ik bedoel.. Ja, dat heb ik inderdaad gezegd.' Ik haalde ongemakkelijk een hand door mijn haar.

Melissa.
Ik grinnikte zachtjes. 'Serieus? Wat schattig.'

Justin.
'Nee, het is niet schattig.' Siste ik.

Melissa.
'Ja, dat is het wel. En je hoeft het niet te ontkennen want het is gewoon zo.'

Justin.
Ik rolde mijn ogen en stond op. 'Ik heb honger. Zullen we ergens wat gaan eten?'

Melissa.
Ik keek naar hem. 'Is goed. Want ik heb trouwens ook trek.' Zei ik.

Justin.
Ik glimlachte en pakte haar hand en trok haar op. Ik drukte een kus op haar lippen en liet haar weer los. 'Oké, ik ken een goed restaurant waar ze echt lekkere eten bedienen.'

Melissa.
Ik glimlachte door zijn kus. Het was wel raar, maar ik weet nu gewoon zeker dat ik haar leuk vindt. 'Oké, ik ben benieuwd hoe het eten daar smaakt.'

Justin.
Ik glimlachte en trok haar met me mee naar de hal, en wachtte tot ze haar jas en schoenen aanhad.

Melissa.
Ik liep met hem mee en trok mijn roze vans aan. Ik pakte nog mijn leren jas en trok die aan.

Justin.
Ik keek naar haar. Toen ze klaar was liep ik naar buiten, gelijk naar mijn auto. Ik haalde het van het slot af en hield de portier voor haar open.

Melissa.
Ik liep met hem mee naar zijn auto. Ik glimlachte even naar hem en stapte in zijn auto. Ik sloeg mijn haar over mijn schouder en deed mijn gordel om.

Justin.
Toen ze was ingestapt deed ik het portier dicht en liep naar de andere kant. Ik stapte in en deed mijn gordel om. Ik zette mijn autosleutels in het contact en startte de auto. Ik reed naar het restaurant.


Reacties:


justmissF24
justmissF24 zei op 16 nov 2013 - 18:21:
Egt super als je verder schrijft mailtje wil egt niks missen haha