Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » P!nk » Haar Grootste Fan » Goud, goud, goud

Haar Grootste Fan

16 nov 2013 - 20:35

304

0

263



Goud, goud, goud

We stappen uit de limo en en dan staan we voor een mega groot hotel:
The tullip
staat er in grote letters boven op het hotel.
"jeetje hoeveel verdiepingen zou het wel niet hebben?!" vraag ik aan de rest van de meiden. "Uwhh nouwuh iets van 20, 30??" antwoord Daniëlle. "Kheb medelijden met de ramenwasser" reageert Berenice. Typisch een Berenice reactie. Ondertussen is de limo weg gereden en we lopen richting het hotel. We lopen over een grote glanzende rode loper. Ik voel me net een superster! Bij de deur staat een portier. Hij buigt als teken dat we naar binnen mogen lopen. Eenmaal binnen is alles, echt ALLES van goud. De bar, de stoelen, de vloer, het plafond, de lampen.... We lopen naar de bar en ontvangen de sleutel. We lopen naar de lift en stappen er in. Zelfs de lift is van goud!! Als we de lift weer uit stappen word het wat neutraler. We lopen langs de enorm lange gang en sjouwen onze koffers mee. Maar eenmaal in onze kamer is alles weer in het thema van GOUD. De stoelen, de tv, de wekker gewoon alles! We bekijken de badkamer. Er staat een gigantisch bubbelbad. Natuurlijk ook van goud. Alles glanst en glimt. Ondertussen is Antonio naar zijn eigen kamer gelopen. De zijne is naast de onze. Ik plof neer op het bed maar het voelt heel raar. Een waterbed! Het is een waterbed! "Dit is echt het beste hotel ooit!!" schreeuw ik door de kamer. Daniëlle en Katelijne ploffen naast me neer. Samen schommelen we op het matras, nou ja watermatras. katelijne zet de tv aan. "goh eindelijk iets wat niet van goud is, het beeld!" zegt Sanne. We gooien onze koffers in een hoekje en na een tijdje liggen we met zn vijven schommelen voor de tv. Oowh is dit een droom??


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.