Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H6 - Harry?

Het leven van Jill - PAUSED

17 nov 2013 - 17:55

1123

4

364



H6 - Harry?

Thanks to Joon, Chel en Roos. <3

Met een bezweet voorhoofd plofte ik naast Noa op een bankje in het park.
Ik draaide mijn flesje water open en nam een grote slok.
'Hmm, heerlijk.'
Noa keek mijn kant op 'Ja, genieten is dit. '
'En dat ook!' zei ik terwijl ik naar een jongen wees die zijn stretch oefeningen een stuk verderop stond te doen.
'Oe, zeg dat wel!' zei Noa lachend.
Hij had wat langer bruin haar met krullen, die hij had geprobeerd weg te stoppen onder een beanie. Hij keek heel kort onze kant op.
'Huh.' ik keek geschrokken
'Wat huh?' vroeg Noa verbaasd.
'Dat lijkt Harry Styles wel.'
'Harry Styles?' Noa keek me vragend aan. 'Van One Direction.' antwoordde ik terwijl ik hem nog eens goed bekeek toen hij weg jogde.
'Ja hoor Jill. Nog effe. Alsof een ster hier een rondje gaat hardlopen in de vroege ochtend,' zei ze spottend 'die jongen heeft echt wel iets beters te doen.'
'Hm, ja je hebt gelijk. Laten we weer richting huis gaan.' zei ik terwijl ik opstond.
Noa porde in mijn zij en jogde weg. 'Kom op zus, tempo!!'
Ik liep een stukje van haar vandaan.

Mijn gedachte dwaalde af naar de knappe jongen van net.
Was dat nou Harry Styles of leek die jongen er gewoon verschrikkelijk veel op?
Of misschien, misschien verbeeldde ik het mezelf alleen maar en leek die jongen helemaal niet op Harry.
Er was maar één manier om erachter te komen of het Harry was of niet; iedere ochtend gaan hardlopen in het park en dan maar hopen dat we hem nog een keertje tegen zouden komen.

'Jill, laat het los. Het was die One Direction gozer niet.' hoorde ik Noa mijn gedachte ineens verstoren. 'Kom op, beetje tempo.'
'Ja ja, ik kom al.' ik trok een kort sprintje en ging weer naast haar joggen.

Eenmaal thuis aangekomen ging Noa direct onder de douche en ik de keuken in. Een goed en stevig ontbijt kon ik wel gebruiken.
Ik maakte twee broodjes met kaas en sla, pakte nog een banaan
uit de fruitmand en een flesje water uit de koelkast en nam het mee naar boven.
Zette daar mijn ontbijt op mijn bureau en deed mijn deur dicht.
Haalde mijn wiskundeboek, mijn schrift en etui uit mijn schooltas en ging aan mijn bureau zitten.
Ik opende mijn boek en schrift en graaide in mijn etui voor een pen.

Vraag:

De functie f is gegeven door f(x) = (x2 + 1)ex

Bereken algebraïsch de afgeleide van deze functie.



Zelfs al ben ik goed in wiskunde ik kwam hier toch echt niet uit want mijn gedachte bleven afglijden naar die jongen in het park.
'Oke Jill, kom op! Wiskunde!' spoorde ik mezelf aan. Maar tevergeefs.
Ik pakte mijn banaan en scheurde de schil open.
Ik nam een hap en keek naar één van de One Direction posters op mijn muur.

Maar wat als het wel Harry was?
Zou hij mij ook gezien hebben? Ik bedoel hij keek wel onze kant op.
Ik droomde weg bij de gedachte dat hij naar ons toe was komen lopen, ons had uitgenodigd bij hem thuis en ik de jongens alle vijf zou ontmoeten. Dat we met zijn alle goede vrienden zouden worden en dat . .

'Jill! Jill!?' Noa stond zwaaiend voor mijn gezicht. 'Jo, aarde tot Jill!'
Ik schrok op uit mijn dagdroom over de vijf jongens en keek haar wat dromerig aan. 'Wat doe je hier? Ik probeer te leren.' antwoordde ik een tikje geïrriteerd.
'Leren?' zei Noa lachend 'Je bedoelt dromen over One Direction!?'
Ik schaamde me een beetje dat het zo overduidelijk was geweest dat ik weer eens weg had zitten dromen bij de gedachte over de jongens.
Ik lachte 'Ja ach, wiskunde gaat toch wel lukken denk ik. Wat kwam je nou eigenlijk doen?'
'Het is 12 uur. Ik dacht misschien wil je nog even douche en zo voordat Michelle hier is.'
'Ja, was ik wel van plan na dat rondje hardlopen.' zei ik lachend.
'Nou stap jij vast onder de douche, dan zoek ik een leuke outfit voor je uit.' zei Noa terwijl ze me de kamer uitduwde.

Noa stond voor de kast. Ze twijfelde.
Een donker blauwe skinny jeans met zwarte Vans en een grijze sweater of toch de zwarte skinny jeans met een spijkerbloesje en bruine killerheels?
'Hmm, laat ik maar voor het eerste gaan. Als ik met die heels aankom zetten vermoord Jill me.' dacht Noa bij zichzelf.
Noa legde de kleding netjes klaar op mijn bed en ging naar beneden.
Ik kwam onder de douche vandaan en liep mijn kamer in waar ik de kleding zag liggen.
Ik trok het aan en keek in de spiegel. 'Hmm, ja! Maar er mist nog iets.' dacht ik.
Ik keek in mijn kast en zag mijn juwelenkistje staan. Ik pakte het van de bodem van mijn kast en opende het.
Ik haalde een paar kruisjes met kleine steentjes erin uit het kistje en deed deze in mijn oren. Deed het kistje dicht en zette het terug.
Ik liep terug naar de badkamer en deed mijn make-up op.
Ik ben niet zo het type van veel en zware make-up een beetje mascara en blush vind ik genoeg!
Daarna haalde ik nog even een borstel door mijn haar en gooide die bos bruine krullen in een warrige staart.

'Hmm, casual en tegelijkertijd sexy.'
Ik keek om en zag Michelle met een brede glimlach in de deuropening staan.
'Noa liet me binnen en zei dat je hier was dus dat ik maar naar boven moest.'
'Hee! O, dat is geen probleem hoor.' antwoordde ik.
'Ben je klaar om te gaan?' vroeg Michelle.
'Ja alleen nog even mijn tas pakken in mijn kamer.' zei ik terwijl ik richting mijn kamer liep. Michelle liep achter me aan mijn kamer binnen. 'Wauw, One Direction!' zei Michelle verbaasd. 'Niet precies wat ik van jou verwacht had.'
Ik voelde dat ik rood werd. 'Uh.. ja, uh..' stotterde ik.
Ik ben dol op die vijf gekken maar word altijd toch wel een beetje zenuwachtig als mensen kritiek hebben om mijn muzieksmaak.
'Don't you worry, ik vind One Direction ook wel leuk hoor. En ja, Zayn Malik..' Michelle stopte even.
'Wat is er met Zayn?' vroeg ik nieuwsgierig.
'Zayn is het meest sexy persoon dat ik ooit heb gezien!' zei ze met een glimlach van oor tot oor. 'Ik bedoel die ogen van hem zijn als twee chocolaatjes. En zijn baardje maakt hem zo volwassen. Hou ik van.'
Ik begon te lachen 'Zayn is sexy. Maar ik zou toch voor Liam gaan denk ik!'

'Stop maar met dromen dames!'
We draaide beide geschrokken om. Daar stond Noa in de deuropening ze had ons hele gesprek over de jongens gehoord. En ze had, zoals duidelijk aan haar gezicht te zien is, er erg van genoten hoe wij ons zelf voor gek hadden gezet.
'Let's go!' zei Michelle.
Ik pakte mijn roze rugzak van de vloer en sloeg hem over mijn schouder.
We liepen met zijn drietjes de trap af. Ik trok nog even snel mijn oversized wollen sjaal van de kapstok en deed deze om.
We liepen naar buiten achter Michelle aan richting de stad.


Reacties:


Anne
Anne zei op 18 nov 2013 - 23:02:
Heel leuk verhaal!!
Snel verder!!


RivLovee
RivLovee zei op 18 nov 2013 - 6:31:
Leuwwkk!!

Always melding!!


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 17 nov 2013 - 21:39:
Leuk verhaal xx


laurastyles
laurastyles zei op 17 nov 2013 - 18:43:
Hahaha goodstory keep going girl!!