Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » Wat gebeurde er na... » 1. Proloog

Wat gebeurde er na...

18 nov 2013 - 16:38

240

0

192



1. Proloog

Enjoy the reading! (het kan zijn dat het niet helemaal klopt met het verhaal)

Ik zuchtte. Het was echt al zo sinds het begin van de 74e hongerspelen. En het is sindsdien altijd zo gebleven. Ik weet dat hij al veel langer op mij verliefd is, maar ik wist het niet. Dat hij op mij was. Het was zo.. hoe leg je dat uit? Ik werd er gewoon agressief van, toen hij het aan Caesar vertelde.. en ik heb daar al echt heel lang spijt van. Ik besef ineens dat het al heel lang stil is en ik zeg: 'Dus..' en ik weet niks meer. Dan zegt Peeta: 'Dus toen kwam de bekenning.' en we schoten allebei in de lach. Als we na tien minuten eindelijk bijkomen, klopt Prim op de deur. We roepen tegelijk: 'Kom erin!' en we schieten weer in de lach. Prim doet de deur open en loopt naar binnen. Ik kijk haar aan, sta op en duw haar zachtjes achteruit. Blijkbaar net iets te hard want ze valt om. Ik steek mijn hand uit en help haar overeind. Peeta grinnikt en ik kijk hem aan, met een serieuze blik in mijn ogen. Hij stopt gelijk. 'Wat is er?' vraag ik aan Prim. 'Nou..' begint Prim en dan onderbreekt Peeta haar. 'Ik ga wat drinken pakken.' zegt hij en ik zeg: 'Neem je ook wat voor mij mee?' 'Ik dacht dat jij al genoeg vocht in je lichaam had?' antwoord hij eigenwijs. Ik kijk hem aan en zeg: 'Jij niet dan?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.