Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because fuck you all » four

Because fuck you all

18 nov 2013 - 18:19

1095

1

263



four

Lina POV
Na een tijdje rijden komen we aan bij een groot wit appartementen complex. Het is mooi en van baksteen lijkt het wel. Er zitten bogen over de ramen en kleine smalle balkonnetjes aan de voorkant. Ik stap uit en pak mijn eastpak uit de achterbak. Ik zie Harry naast me staan grijnzen als hij merkt dat ik naar het huis sta te staren. Hij legt een hand op mijn rug en duwt me voorzichtig naar voren, als een teken om te naar binnen te gaan. Ik loop achter hem aan als hij de deur opent en naar de lift loopt. Hij heeft een penthouse want hij drukt op het bovenste knopje. 'Zin om Lou te pesten?' vraagt hij als we in de lift staan en ik kijk hem vragend aan. 'Ik bedoel, laten we doen alsof jij een fan bent, kun je dat?' vraagt hij met een gemene glimlach en ik proest er een lach uit. 'Natuurlijk kan ik dat. Ik zal er wat Nederlands doorheen gooien, klinkt het vast beter.' zeg ik met een glimlach. Ik mag Harry wel denk ik, hij heeft leuke ideeën. 'Maak me 1D fan nummer 1.' zeg ik langzaam als ik een pen pak uit mijn tas en hem aan hem geef. Hij moet lachen en tekent het one direction logo op mijn wangen. Het kietelt en ik moet lachen. 'Zo is het genoeg, ik moet me straks nog kunnen vertonen..' zeg ik snel voordat hij aan mijn armen begint. Hij glimlacht en geeft de pen terug. 'Klaar voor?' vraagt hij als hij de lift uitstapt en naar de deur loopt. 'Dit is Louis z'n kamer.. kom binnen.' fluistert hij en ik heb zo'n moeite om mijn lachen in te houden. Harry stapt naar binnen en roept dat Louis moet komen, want er is iemand die hem wilt ontmoeten. Er komt een jongen aanlopen lichtbruin haar en prachtige groene ogen. Oh wow, ik vergeet bijna dat ik moet gillen. Op dat moment tikt Harry op mijn arm en ik begin wanhopig te gillen. 'IEH Louis Tomlison! Ik ben je grootste fan! Ik hou van je!' roep ik en ren op hem af en pak hem stevig vast voor een knuffel. 'Ik sta hier met Louis, ik moet huilen!' roep ik nu in het Nederlands en ik doe moeite om tranen over mijn wangen te laten lopen. Ik laat hem weer los en begin als te wuiven met mijn handen naar mijn ogen en op en neer te springen. 'Louis je bent mijn held!' gil ik weer in het Engels en ik zit nu helemaal in mijn rol. Ik zie hem verbaasd naar Harry kijken en als ik hoor Harry keihard lachen op de achtergrond. 'Zo is het genoeg, stop maar.' hikt hij en ik sta gelijk stil. De blik op Louis zijn gezicht ziet er nu nog beter uit. 'Wat de hel?' vraagt hij en ik steek mijn hand uit. 'Lina, ik ben geen fan, zit bij Harry op school.' zeg ik droog en geef hem een glimlach en met mijn andere hand probeer ik de pen van wangen af te vegen. 'Harry?' vraagt Louis en zijn gezicht is nog steeds verbaasd. Harry zegt niks en hij is letterlijk op de grond gevallen van het lachen. Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit. 'Sta op, verman jezelf, zo grappig was het nou ook weer niet.' zeg ik snel en ik zie de tranen van het lachen over Harry zijn wangen lopen. 'Oh.... Lou... Je ge...zicht...' hikt Harry nog na en nu begint ook Louis te lachen. 'Sorry.. Ik dacht dat je gek was geworden en een fan mee had genomen.' zegt hij snel en ik sta er een beetje tussen. 'Wil je wat drinken?' vraagt Louis en hij kijkt naar me. Ik knik en ga op de grote bank zitten en pak mijn tas. 'Eerst wiskunde of eerst bio?' vraag ik als ik mijn boeken pak. Harry komt naast me zitten en kijkt naar de spullen. 'Wiskunde?' vraagt hij en ik knik. Ik kijk in mijn boek en word gelijk wanhopig. Wiskunde is nooit mijn beste vak geweest en mijn Engels mag dan wel goed zijn, maar dit is een stapje teveel. 'Ik snap er geen ene fuck van.' zeg ik na een paar seconde en ik zie Harry verbaasd naar me kijken. 'Maar dit is nog makkelijk!' roept hij uit en ik kijk hem aan. 'Ja, maar ik vond het al zo moeilijk in het Nederlands..' begin ik en ik voel nu al dat ik dit jaar ga falen. Fijn dit. Harry schuift wat dichter tegen me aan en slaat een arm om me heen. 'Kijk, dat vermenigvuldig je met elkaar, dan maak je de formule en dan doe je dit bij elkaar, klaar.' legt hij uit en ik kijk hem dankbaar aan. Zo moeilijk is het ook niet en ik ga door met mijn sommen. Uiteindelijk ben ik eerder klaar dan Harry en pak mijn bio. Dat heb ik ook binnen vijf minuten af, dit heb ik allemaal al gehad en ik geef mijn schrift aan hem, kan hij het overschrijven. Hij knikt dankbaar en begint te pennen.

Harry POV
Na het huiswerk zet ik de tv aan. Langzaam komen ook de andere jongens binnenlopen. Lina zit tegen me aan ik heb een arm om haar heen geslagen. We kijken BBC want er is niks anders. Niall komt binnen en hij begint te roepen, sukkel. 'Hey Harry, nieuw meisje?' roept hij en Lina schiet gelijk overeind en schuift een stukje op. Godverdomme, ik vond het fijn. 'Nee.' zeg ik en kijk hem aan met een vernietigende blik. Hoe durft hij. 'Sorry..' zegt hij langzaam. Lina staat op en loopt naar de keuken waar Louis aan het koken is. Ik besluit er achteraan te lopen, ik ken Louis, en dit keer pakt hij mijn meisje niet af. 'Wat maak je?' hoor ik haar vragen en voordat hij kan antwoorden sta ik ook in de keuken. 'Taart..' antwoord hij snel en ik zie haar gezicht betrekken. 'Ik hoop voor je dat het goed smaakt, want ik had gister ook zogenaamde taart. Dat was niet te vreten en zag eruit alsof het drie jaar in de kast had gelegen.' zegt ze sceptisch en ik moet lachen. 'Louis is een geweldige kok, geen zorgen.' zegt hij en ik zie haar naar me lachen. Ze komt naast me staan ik moet moeite doen om geen arm om haar middel te slaan. Ik denk dat ik verliefd ben, maar het is dag één. Ik ken haar nog geen 24 uur.


Reacties:


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 22 jan 2014 - 21:32:
haha leuk!! xx c: