Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alone's » stand alone voor 1Dlovez

persoonlijke stand alone's

20 nov 2013 - 17:57

678

2

172



stand alone voor 1Dlovez

na lang wachten is hij er dan eindelijk! enjoy it babe! (H) xxx

song: last first kiss

Vandaag is de generale repetitie voor ons kerststuk. En vanavond is dan het optreden. Ik kijk er echt helemaal niet naar uit! ik speel namelijk de hoofdrol, en het eindigt als met een zoen, met de andere hoofdrolspeler. Lijkt wel allemaal leuk en aardig, maar ja.. niet als je moet zoenen met je grootste vijand! Uwgh! Ik heb zo’n walg aan bob! Met mijn rugzak op mijn rug zoek ik de weg achter het podium. Nooit gedacht dat het er zoo ruim was! Als ik gepraat hoor, weet ik dat ik er bijna ben.
‘’hoi.’’ Zeg ik als ik aankom, en mijn tas op een stoel neergooi.
‘’halloo!’’
‘’hoi.’’
‘’hee.’’ Hoor ik van verschillende kanten komen.
‘’quin? Kom je even met de kleren?’’ roept mevrouw thirwall.
‘’ik kom eraan!’’ zeg ik vrolijk, pak mijn tas, en huppel naar mevrouw thirwall toe.
‘’wat is er?’’ vraag ik.
‘’ik wil even kijken welke kleren je hebt.. dan kan ik daarna een kapsel voor erbij verzinnen.’’ Antwoordt ze.
‘’oke!’’ zeg ik, en pak mijn jurk eruit.
‘’waar heb je dat jurkje vandaan?’’ vraagt ze dan.
‘’oh, dat was het galajurk van mijn zus.’’ Antwoord ik.
‘’oke.’’ Even kijkt mevrouw thirwall langs mijn schouder naar achter.
‘’uuhhmm, heeft iemand iets gehoord van bob, waar hij is?’’ vraagt ze. Niemand geeft antwoord.
‘’volgens mij was hij ziek mevrouw!’’ antwoord dani uiteindelijk.
‘’aahh nee he! Dit komt nooit meer goed! De hoofdrolspeler is ziek!’’ zegt ze in paniek. Ik zucht. Hij is niet eens goed!
‘’maar mevrouw, niall is er toch nog? Hij kent de hele tekst, en was sowieso reserve!’’ roept diana.
‘’dat is waar! Wie heeft zijn nummer en belt hem dan even dat hij moet komen?’’ vraagt mevrouw.
‘’ik!!!’’ roept jean. Nee! Niall is mijn grootste crush! Ik droom gewoon helemaal weg bij zijn ogen. Zoooo mooi!
Een half uurtje later sta ik op het podium te oefenen in mijn kleren. Niall is echt super goed! Ik probeer ook in mijn rol te blijven, wat voor mijn gevoel best goed lukt.
‘’oke! Neem maar even pauze! Over een kwartiertje gaan we eten!’’ roept mevrouw thirwall. Iedereen springt van het podium, en ik check even mijn telefoon. 20 whatsappjes? Waar krijg ik die dan van? Ik lees en beantwoord ze.
‘’hey quin!’’ hoor ik niall achter me zeggen. Ik draai me om.
‘’hoi niall.’’ antwoord ik opgewonden.
‘’ben je ook zo zenuwachtig?’’
‘’ja, best wel erg!’’
Ik kijk naar niall.
‘’gaan we nog even oefenen dan?’’ vraag ik dan.
‘’tuurlijk!’’ zegt niall, en pakt mijn boekje af. We beginnen te oefenen.

‘’ETEN!’’ roept mevrouw Thirwall. Ik en niall glimlachen en staan op. ik ben prettig gestoord, maar bij zoiets als toneel, ben ik best serieus. Ik en niall gaan naast elkaar eten, en ik schep een stapel friet op mijn bord. Ik doe er nog wat curry bij, en begin dan zorgvuldig te eten.
Als ik klaar ben, moeten we ons allemaal gaan omkleden. Ik pak mijn jurkje, en mijn schoenen, waar ik niet op kan lopen en loop naar de wc. Daar kleed ik me snel, om en loop terug. daar kom ik niall al in zijn sexy smoking naar me toe komen.
‘’hey dear!’’ begin ik. misschien moet ik nu wel gewoon alvast de eerste stap zetten, dan is het dadelijk misschien minder spannend!
‘’hey!’’ zegt niall vrolijk. hij knipoogt naar me. Ik bloos.
‘’niall, ik moet je iets vertellen.’’ Begin ik dan maar.
‘’ik jou ook, maar begin jij maar!’’ zegt niall. ik glimlach.
‘’nou eehh… ik ben eigenlijk al jaar op je verliefd.’’ Geef ik toe.
‘’dat is toevallig… ik wouw dat ook al tegen jou zeggen!’’ geeft niall nu ook toe. Ik bloos weer.
We kijken elkaar aan. Langzaam komen onze hoofden bij elkaar. Onze lippen raken elkaar. Een korte, en intense zoen.
‘’laten we klaar gaan staan!’’ zeg ik, en we lopen het podium op. de gordijnen waren al gesloten. Ik en niall gaan aan het tafeltje zitten, waar we horen te zitten. Misschien is dit toneelstuk wel nog leuk, en heeft het een mooi einde!


Reacties:


luna123
luna123 zei op 22 nov 2013 - 17:49:
Heel mooi als die van mij ook zo mooi wordt is ie perfect:-)


1Dlovez
1Dlovez zei op 20 nov 2013 - 18:12:
NNIIIICCEEE <3