Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H7 - Het Appeltje

Het leven van Jill - PAUSED

20 nov 2013 - 18:13

611

4

313



H7 - Het Appeltje

Kort hoofdstukje. Enjoy!

Na een tijdje te hebben gelopen kwamen we aan bij het restaurant van de ouders van Michelle. Boven de ingang van het restaurant stond met sierlijke letters het Appeltje geschreven.
'Nou, dit is het dus.' zei Michelle.
'Wat gaaf!'
'Ja, en kijk Starbucks zit hier ook.' zei Noa blij.
'Ja, lekker dichtbij als ik zin heb in een goede koffie na het werk!' zei Michelle enthousiast terwijl we naar binnen liepen.
Het was druk in het restaurant. De tafels zaten vol en het personeel vloog van de ene tafel naar de andere.
'Is het hier altijd zo druk rond lunchtijd?' vroeg ik aan Michelle.
'Ja meestal wel.' antwoordde ze. 'Ik ben even naar het toilet, zo terug! Wacht hier maar even.' ze wees naar een tafeltje in de hoek.

Terwijl Noa en ik aan het wachten waren op Michelle kwam er een serveerster aan tafel staan. 'Good afternoon, may I help you?'
'No, sorry. We're just waiting on Michelle, she's a friend of us.' antwoordde ik de serveerster.
'O, you're friends with my sister. Where is she?'
'Je bent haar zus?' de serveerster knikte lachend 'Ze is even naar het toilet! Ze zei dat we hier even moesten wachten.' vervolgde ik.
'Dat is prima hoor, willen jullie misschien iets te drinken?'
'Ja lekker doe mij maar een icetea en jij Noa?' ik draaide me een stukje haar kant op.
'Ja doe mij ook maar een icetea!'
'Trouwens, ik vergeet me helemaal voor te stellen.' de zus van Michelle steekt haar hand naar me uit. 'Rachel.' zei ze met een vriendelijke glimlach.
'Ik ben Jill en dit is mijn zusje Noa.' Rachel gaf ook Noa een hand. 'Leuk jullie te hebben ontmoet. Ik haal even jullie drankjes en daarna moet ik toch echt weer aan het werk.' Ik knikte en Rachel liep richting de bar van het restaurant.

Michelle kwam richting onze tafel lopen en werd gevolgd door een vrouw.
'Jill, Noa, dit is mijn moeder Kelly.'
'Hee dames, leuk om jullie te ontmoeten. Michelle had al over jullie verteld.'
'Ook leuk om u te ontmoeten mevrouw.' zeiden Noa en ik bijna in koor.
Michelle ging samen met haar moeder bij ons aan tafel zitten.
Rachel kwam aanlopen met twee icetea in haar handen en zette deze neer op tafel. 'Alsjeblieft en.. alsjeblieft.'
'Dank je!' 'Thanks!'
'Wil jij ook iets drinken kleine?' zei ze terwijl ze naar Michelle keek.
'Nee dank je, we gaan zo weer denk ik. Ik zou de meiden nog wat van Londen laten zien namelijk.'
'Oke, anders geef je maar een gil.' zei Rachel, ze knipoogde en ging weer aan het werk.

'Vertel eens,' zei Kelly 'Hoe bevalt Londen tot nu toe!?'
'Prima, ik vind het heerlijk hier.' antwoordde Noa
'Ja het is leuk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik Nederland nog wel heel erg mis.'
'Wat is het dat je zo mist Jill?' vroeg Kelly.
'Mijn vriendinnen en familie.En ik had een leuk baantje.. '
'Wat voor baantje?' 'Ik werkte in een restaurantje bij ons in het dorp.'
'O, en wat deed je daar in het restaurant?' vroeg ze enthousiast.
'Mam, begin nou niet weer.' zei Michelle een tikje geïrriteerd. 'We zijn opzoek naar een aantal leuke serveersters omdat de drukte niet meer te houden is met de hoeveelheid personeel dat we op het moment hebben.' legde Kelly uit. 'Dus als jullie toevallig opzoek zijn naar een bijbaantje..'
Ik keek naar Michelle en zocht naar haar goedkeuring, ze knikte.
'Ik zou het heel leuk vinden om hier te komen werken.' antwoordde ik.
'Het lijkt mij ook super leuk om met Rachel en Michelle te werken!' voegde Noa eraan toe.
'Als jullie morgen om drie uur hier zijn, kunnen jullie proef komen draaien.' stelde Kelly voor. 'En als het goed gaat en bevalt kunnen jullie daarna gelijk een contract komen ondertekenen. Deal?'
'Prima!' antwoordde ik. 'Deal! Morgen om drie uur zijn we hier!' volgde Noa.


Reacties:


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 20 nov 2013 - 21:49:
Heel leuk!


Anne
Anne zei op 20 nov 2013 - 21:02:
Leuk!
Snel verder!


Michellelois zei op 20 nov 2013 - 19:20:
Kan niet wachten op hst8


RivLovee
RivLovee zei op 20 nov 2013 - 18:28:
Leuk, melding heaa???
Kizzz