Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Because fuck you all » five

Because fuck you all

21 nov 2013 - 16:20

674

4

222



five

Lina POV
De jongens zijn geweldig, een tijdje geleden had ik nooit gedacht dat ik iets met one direction te maken wilde hebben, maar ze zijn zo aardig. Hun muziek is redelijk okay, en ik denk dat ik er wel aan kan wennen. Mijn punk bands zullen wel altijd op plaats een voor mij staan, maar dat maakt niet uit, tenminste, dat hoop ik. Als ze van niet niet vinden, dan hebben ze pech. Na het eten loop ik naar de bank om mijn spullen te pakken. Mama zal wel op me wachten. 'Blijf nog even hier, toe?' vraagt Harry met een pruillip en ik moet glimlachen. Ik plof op de bank naast hem en zet de tv aan. Britain's got talent dan maar denk ik, maar Harry heeft andere ideeën. 'Wil je me Nederlands leren?' vraagt hij als hij de tv weer uitzet. Ik kijk hem verbaasd aan. Even serieus, wat moet hij met Nederlands? Zo vaak zijn ze daar niet. 'Uh, wat jij wilt, maar het is een moeilijke taal en..' begin ik maar Harry onderbreekt me. 'Maar ik wil het leren.' Even serieus, wie zou er nou Nederlands willen leren? Want, ik bedoel, hallo? Nederlands? Het is een erg kleine taal en dan nog eens de grammatica, nog niet te beginnen over de uitspraak van de g en de r.. 'Wat wil je leren?' vraag ik dan maar en kijk hem aan. Zijn blauw groene ogen kijken naar zijn handen, die blijkbaar erg interessant zijn. 'Uh..' begint hij. 'Uh, iets van hallo?' Ik knik en zeg hoi. Hij heeft er de grootste moeite mee en ik denk aan hoe dat straks dan gaat worden. Na een paar keer lukt het hem redelijk en ik vind dat het tijd is voor het volgende. 'Wat nu?' vraag ik en hij kijkt naar zijn handen, alweer. Ik zie hem een beetje blozen en ik besluit zijn ogen op te zoeken, hallo, ik bedoel, wat is er zo moeilijk met het aankijken van mij? 'Ik vind je leuk..' begint hij. 'Ik bedoel, dat wil ik leren.' Sneaky bastard.. Denk ik en ik gedraag me naïef. Het duurt hem even voordat hij het door heeft hoe het uitgesproken moet worden.

Na anderhalf uur vol Nederlands later verzin ik dat het tijd is om naar huis te gaan. 'Wacht ik loop wel even met je mee.' zegt Harry en voordat ik kan protesteren staan we beiden al buiten. 'Hey, uh, Lina..' begint Harry. Oh nee hè? Wat nu weer? Ik kijk op en hij pakt mijn hand. 'Ik uh.. vind jou leuk..' begint hij in gebroken Nederlands en ik kijk op. 'Wat bedoel je?' vraag ik langzaam, hij kent me pas een dag. 'Ik bedoel, je bent geweldig, mooi, lief, en oh god..' ik kijk op en voordat ik iets kan zeggen zoent hij me. Zijn warme lippen op de mijne. Langzaam voel ik zijn tong in mijn mond. Ik beantwoord het met mijn tong. Wat ben ik aan het doen? Ga ik mezelf hierin slepen? Ga ik mijn leven opofferen aan bladen en one direction jongens? Veel tijd heb ik er niet om over na te denken, want zijn kus is warm en zacht. 'Lina..' begint hij als hij terug trekt. 'Nee, ik bedoel, ho even. Meende je dat?' vraag ik en kijk hem aan. Zijn handen liggen op mijn heupen en de mijne hangen om zijn hals. 'Ja..' begint hij en ik duw mijn voorhoofd tegen de zijne en geef hem nog een kus. 'Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind je leuk, Harry Styles.' zeg ik en dat word beantwoord met een kus. 'Ga je morgen na school mee naar het park?' vraagt hij als ik wegloop. Ik knik en steek mijn hand op. Als ik de hoek om ben bedenk ik me dat ik niet weet hoe ik naar huis moet en ren terug. 'Harry!' roep ik en ik zie hem omdraaien. 'Wat is er schoonheid?' vraagt hij en komt naar me toe. 'Ik weet niet hoe ik naar huis moet..'


Reacties:


5soske
5soske zei op 16 okt 2014 - 22:11:
Snel verder


xDeadAngel
xDeadAngel zei op 22 jan 2014 - 21:35:
Ahhhwww so cute!! I like it!! x C:


Lover
Lover zei op 30 nov 2013 - 16:40:
Melding snel veder schrijven


justmissF24
justmissF24 zei op 21 nov 2013 - 16:26:
Ahhhww,big like haha