Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 19

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:22

597

0

224



Hoofdstuk 19

Hann POV
Het vieze rode goedje loopt over je heen en je schreeuwt het uit. Kwaad loopt je op hen af en slaat Maite en Joyce zo hard als je kan. Je rende het huis in de liep meteen naar de douche. Na het douche kleed je je aan en helpt Maite je met het opmaken want Joyce is ondertussen in de douche en heb je dus geen spiegel. Voor de rest trek je je er niet veel meer van aan. Als Joyce uit de douche was aten jullie nog snel wat spaghetti (zonder saus dan wel) en als jullie net klaar waren hoorde je de limo stoppen. Jullie pakte alle 3 je tasje en holde naar de limo. In de limo zatten jullie wat raar de wezen( wanneer ni ) en toen de limo stopte werd de deur open gezwierd door Georg. Je bloosde naar hem terwijl je lief lachte. Hij lachte ook lief terug. Je begroete de andere 3 ook en Joyce & Maite vlogen Bill en Gustav natuurlijk meteen in de armen. Met die gezellige bende ging je mee naar binnen. Jullie waren nog geen 5 minuten op de dansvloer of je was iedereen al kwijt. Alleen Georg stond nog naast je een beetje schaapachtig rond te staren. Je hoor dat ze 'Here Without You' speelde van 3 doors down. Georg staarde nu schaapachtig naar jou en alsof jullie beide hetzelfde dachten pakte jullie mekaar hand vast en kwamen dichter bijeen. Je legde je armen om Georg's schouders heen en legde je hoofd op zn borst (/schouders). Je voelde Georgs's handen naar onder schuiven en ruste net boven je kont. Hij legde zijn hoofd ook op je schouder (moest hiervoor wel iets of wa gebogen staan) en verstopte zn gezicht in je haar. Plots voel je Georg's handen weg gaan en dat hij je een beetje van zich afduwt. Verbaast kijk je hem aan en je ziet dat hij..een stukje van je haar vast heeft. Je kijkt van hem naar je haar en ziet dat.. er nog tomatensaus in hangt 'iieeeeeeeeeewwwwww MMAAAAAAIIIITTEEEEEEEEE' riep je door de hele club. Kwaad liep je naar Maite toe en je trok haar weg van Gustav. 'kon je me niet zeggen dat ik nog spaghettisaus in mn haar had nee:o!!!!!!' Maite kijkt je met onschuldige oogjes aan. Je klopt een keer tegen haar kop en zet dat terug voet naar Georg die je zo een beetje alleen hebt achtergelaten. Je vind Georg terug aan de bar met.. 2 flesjes drank. Als hij jou in de gaten krijgt loopt hij naar je toe en geeft je het drankje. 'Hier, ik vond je opeens niet meer dus ging in maar even drinken voor ons halen' Schreeuwde hij zowat in je oor. 'DANKE' riep je terug. Je had geen zin meer om te dansen dus gingen jij en Georg maar naar buiten. Je zit samen met Georg gezellig op een bankje te praten over vanalles. Plots komt er een of andere mottige gast naar je toe en zegt met een dubbel tong: 'ej poes, toerke doen? dump da lelek dink en komt toch me mij mee!' Hij grijpt je bij je arm en wil je mee sleuren. Maar Georg is hem voor. Hij trekt je terug neer en slaat de jongen k.o. waarnaa jullie terug binnen lopen. Voor de ingang hou je Georg nog even tegen en.. Druk je een kus op zn lippen. 'dank je, dat was echt lief van je' zei je nog zacht. 'Alles voor jou' *knipoog* zei hij. Onopvallend greep hij je hand vast en zo liepen jullie binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.