Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just A Bit Of Luck » New Friends

Just A Bit Of Luck

21 nov 2013 - 21:21

807

4

226



New Friends

Heeey mensen! IK BEN EINDELIJK OVER MIJN WRITERS BLOK HEEN!! YAAAAAAAAY! XX

“sssst het komt allemaal goed” fluistert Harry. “d-d-denk je?” stotterde ik. “Ik weet het zeker” en hij drukte een kus op mijn hoofd. Ik bloosde als een gek. Hij pakte de natte doek van mij over en maakte de paal en het velt schoon. Ik knielde bij hem neer en hielp hem. Op precies het zelfde moment doopte we onze doeken in de emmer waardoor onze handen elkaar aanraakten. De blos waarvan ik net af was, was net zo snel weer terug! Lekker is dat! Hij grinnikte, en ik kon wel door de grond zakken. Opeens ging mijn telefoon. Ik pakte hem snel en zonder te lezen wie het was nam ik op. “Hey Quinn” Hoorde ik Jasper zeggen. “JASPER!” Gilde ik. “Oww zachtjes” zei Jasper lachend. Ik schrok. “Oh sorry!” fluisterde ik bijna. “Maakt niet uit Quinn, waar ben je, is alles goed met je?” Vroeg Jasper. “In de Arena nog steeds, alles is goed hoor. En met jou?” Vroeg ik. “Ik moet nog een paar nachtjes in het ziekenhuis blijven en dan mag ik weer weg, ik heb een gat in mijn hoofd dat moet rusten” Zei hij. Ik zuchtte diep. Alles kwam toch goed! “Quinn ik moet ophangen, kom je nog een keertje langs?” Vroeg hij. “Zeker! Doei Jas” “Doei Quinn” en hij hing op. “Ik zei toch dat alles goed zou komen” Zei Harry glimlachend. Ik knikte. De tranen welden weer in mijn ogen. Ik voelde me zo naar. Harry zag het en sloeg een arm om me heen. “QUINN!” Het was Christian die me riep. “CHRIS!” riep ik en rende naar hem toe en sprong in zijn armen. “Shhhhhh Quinn, alles komt goed!” Stelde Chris me gerust. “Alles oke?” Nicolai kwam er bij staan en knuffelde mij ook. Ik knikte en Harry kwam aanlopen met de emmer en de doekjes. “Quinn?” Vroeg Christian bezorgd maar ook een beetje boos. “Heb jij het bloed opgeruimd?” Vroeg hij. Ik keek omlaag. “Oh Quinn! Dat moest je niet doen! Dat maakt het alleen maar moeilijker!” Zei Chris. Harry sloeg een arm om me heen. “Ik heb haar geholpen en het meeste gedaan” Zei hij. Chris knikte. “Chris we moeten weer weg” Zei Nico. Ze gaven me allebei nog een knuffel en liepen weg. “Hier” Zei Harry en stak mijn telefoon naar me uit. “Die had je laten vallen” “Bedankt!” en ik omhelsde hem en in een wave van onbezonnenheid drukte ik een kus op zijn wang. Ik trok weg en was zo rood als een aardbei. Hij grinnikte. “HARRY KOM J- Oh hey Quinn, alles oke?” Vroeg Niall. “Ja hoor, dank je” glimlachte ik. “QUINN KOM EENS” Het was Lucas Andersen die me riep en toen ik weg liep hoorde ik Niall nog net zeggen “How cute!” Ik bloosde weer. “Wat bloos jij nou?” lachte Lucas. “Nou Luc, het is niet elke dag dat ik mijn pop idolen ontmoet en een van hen horen fluisteren tegen de ander How Cute!” Lucas lachte. *faceplam* Dat had ik niet moeten zeggen. Arggg! Lucas bracht me naar de staf waar me wat gevraagd werd en een paar schouderklopjes kreeg en zelfs nog een compliment van Frank de Boer over mijn goal van die middag.
Toen dat over was besloot ik om maar wat te gaan lopen. Ik liep naar de uitgang van de Arena en begroette de bewaker. Ik liep naar het ‘Iamsterdam’ beeld. Ik klom er op en keek uit naar De Ziggo Dome. Opeens kwamen Harry, Niall en Louis aanlopen. Ze waren een balletje aan het over trappen en Niall rende er achter aan om hem te halen. “Hey Quinn!” Zei hij. Ik lachte naar hem “Hey Niall.” Hij wou weer weglopen maar hij bedacht zich. “Quinn heb je zin om vanavond naar het concert te komen?” Vroeg hij. Mijn mond viel open. “JA!” “Mooi heb je een vriendin die misschien mee wil?” Ik dacht meteen aan Vera. Mijn BFF, zij is ook helemaal fan. “Jah! Mijn beste vriendin Vera” Zei ik. “Oke wacht hier” en Niall rende weg. Na 5 minuten kwam hij weer aan rennen. “Hier” hijgde hij. “Twee VIP pasjes, daar mee mag je bij ons blijven, niet op het podium natuurlijk, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel!” Lachte hij. “OH HOE GAAF! Echt bedankt Niall!” En ik sprong van de ‘m’ af en knuffelde hem. OG HELP IK KREEG DE BEROEMDE HORAN HUG! “Noem me maat Ni, das makkelijker. Harry noem je maar Hazza, Louis is Lou, Liam is Li en Zayn is Zayn” Lachte Niall. “Oke” lachte ik. “NIALL KOM JE WE MOETEN NAAR DE SOUNDCHECK” riep Louis. “Bye Quinn, tot vanavond, Oh en het is een verrassing voor Harry” zei Niall en hij liep weg. IK GA GEWOON NAAR ONE DIRECTION, oh en ik mag ze bij hun vrienden naam noemen AHHHHHHHHHHHHH

[A/N] Dank voor het lezen mensen!!!! Xx


Reacties:


XxAmyxX zei op 23 nov 2013 - 14:29:
Lovee this storyy mag i ook een rol?? Als het vreindinnetjee van Louiss? xx


RivLovee
RivLovee zei op 22 nov 2013 - 10:57:
..................___...........___.............................
................/.....\......./.......\..........................
............../.........\.../...........\.........................
............./...........\./.............\........................
............/..............................\......................
........../.................................\.....................
.........|...................................|....................
..........\................................../....................
............\.............................../....................
..............\............................/......................
................\......................../......................
...................\.................../........................
......................\............/.........................
.........................\...../...............................
............................\/...............................







Love youuu


RivLovee
RivLovee zei op 22 nov 2013 - 10:49:
Wow...













































































































AWESOMEE































































Loveee


1Dlovez
1Dlovez zei op 21 nov 2013 - 22:36:
LOVEE IIITTTTTTTT.

NiNi <3