Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sprookjes » Moderne sprookjes » Robin Thicke en Miley Cyrus

Moderne sprookjes

26 nov 2013 - 19:41

1588

1

294



Robin Thicke en Miley Cyrus

Robin Thicke en Miley Cyrus zijn de kinderen van Cameron Diaz en 2Chainz...

Moderne sprookjes!!

1)Miley Cyrus en Robin Thicke

Er was eens...
Een broer en een zus.Die woonden samen met superrijke en irritante ouders in een kasteel.Miley en Robin.Miley was de jongste en hield van zingen en dansen.Ze wou graag bekend worden en deed daar echt alles voor.Zoals halfnaakt op de VMA's optreden waardoor Liam Hemsworth haar gedumpt heeft!En dat vond ze dan vreemd!Ja duh!Wie blijft er nu bij zo een doorgedraaid mens!Toen Liam weg was probeerde ze het opnieuw met zijn broer Chris.Die wist niet dat zij Miley Cyrus was.En het lukte maar toen hadden ze eens ruzie en riep Chris boos."Jij bent echt niet normaal mens!Wie denk je wel dat je bent!"Waarop zei antwoordde:"Fucking Miley Cyrus natuurlijk!Wie anders?Big Momma!Weet je wat Chris!Je bent al net zo erg als je broer Liam!Ik hoef je niet meer te zien!Get out!Fucked up!!!"En weg was Chris.Hij was helemaal getraumatiseerd door Miley omdat ze hem begon we te jagen met een groot foam hand en haar tong uitstak als een debiele.Dus toen verhuisde Chris samen met Liam naar China.Heel ver van Miley Cyrus.Maar goed.Robin was de oudste van de twee.En nee,hij was niet normaal!Hij hield ook van zingen maar dansen kon hij helemaal niet.Telkens als hij het probeerde viel hij recht op zijn gezicht.Maar daar gaat het nu niet over.Of wel?Hij was verliefd op zijn eigen zus maar Miley vond dat het niet normaal was om samen met je broer te zijn dus sloeg ze hem recht in zijn gezicht!Robin trok naar 2Chainz om eindelijk door te breken.2Chainz vond hem een geweldig talent en al snel was zijn eerste single klaar.Genaamdlap me in my face!Robin schreef namelijk graag liedjes over dingen die hij zelf had meegemaakt.Al snel werd er een heel album gemaakt.Geproduceerd door 2Chainz.Met onder andere:I kissed a girl,fuck you,staying alive,our house,...allemaal gepikte liedjes maar 2Chainz vond het een geweldig idee.Uiteindelijk schreef Robin toch nog een extra song voor het album:peed my pants.Naar het verhaal dat hij zelf had meegemaakt toen hij drie was.Het album was een totale flop en verkocht niet.2Chainz gaf Robin een mep in zijn gezicht en gooide hem buiten.Hij gaf hem ook nog gratis weed mee en zei dat hij maar eens moest terugkomen als hij dat gerookt had.En zo raakte Robin verslaafd aan weed en Remy Martin.Brak hij uiteindelijk door en maakte een clip waarin hij achter naakte vrouwen liep.En dan nog iets over hun ouders.Zonder dat Robin en Miley het wisten was 2Chainz hun vader!Dus dan werd hij weer de producer van zijn zoon.Hun moeder Cameron Diaz was vaak weg en kwam elke week met een nieuwe vriend thuis.Nu was ze al een week samen met Richard Gere.Hoelang dat weer ging duren!Maar goed!Het was vandaag een afschuwelijk donkere dag met vettige druppels modder regen die uit de lucht vielen.2Chainz was in de studio en was niet thuis.Cameron kwam de trap naar beneden en was wakker geworden door het kattengejank van haar kinderen."Fucking trolls!Wat zijn jullie hier zo een fucking lawaai aan het maken!Ik wou slapen ja!Ik zie er niet uit!Ik heb vol wallen onder mijn ogen en mijn lippen doen pijn van gisteren botox te laten spuiten dus laat me in fucking godsnaam met rust!En ga maar het fucking bos in om wiet bladeren te gaan plukken!Zie dat ik ze straks heb of er zwaait wat!"En weg was Cameron.Miley trok nog snel een doorzichtige t-shirt aan en liep naar de deur.Robin volgde haar.Ze konden niets anders dan weed bladeren te gaan zoeken.

Ze liepen nu al twee uur door het bos zonder enig succes."Ik ben helemaal Fucked up!"riep Miley boos."Mijn voeten doen pijn in die schoenen!"Robin keek naar haar voeten."Ja hallo!Wie loopt er nu ook met hakken in een fucking bos rond!""Ja ik!"Ze liepen dik tegen hun zin verder.Het was toch al gestopt met regenen maar er lag overal modder."Komaan Miley stap eens door mens!"zie Robin geïrriteerd."Ja,ja ik kom!Aaaaah!Godver de kut!!!Fucking schoenen!"Robin draaide zich om en zag Miley die op de grond in een dikke vette plas modder lag.Ze kroop terug recht en probeerde de modder van haar gezicht te doen maar dat lukte niet echt."Zie eens hoe ranzig dat eruit ziet!"riep ze boos.Robin begon te lachen."Ik had u gewaarschuwd!""Take back the night!Take back the night!Oooh!"Miley en Robin draaide zich om toen ze opeens verschrikkelijk kattengejank hoorden.Het was Justin Timberlake die voorbij kwam met een grote nerdbril aan.Robin werd er helemaal gek van.Justin was zijn grootste vijand.Zelfs dat hij niet kon zingen,maar wel dansen zonder op zijn gezicht te gaan!"Hi Robin!"zei hij overdreven vriendelijk."Hi fucking Justin!"Timberlake lachte vriendelijk."Kijk!Ik heb een nieuwe bril gekocht!Ik ben terug samen met Britney Spears!Die vind dat ik er kei cool uitzie met die bril,maar ik zie er wel geen fucking ding door maar oke!Ik denk dat ik weer ga acteren!Dan kan samen met Justin Bieber in een film spelen!Joepie!Daar heb ik echt zo een zin in!Eigenlijk ben ik verliefd op Justin Bieber maar ik kan dat toch niet vertellen aan Britney he!"Robin keek met grote ogen toe."Oke!Ik moet het niet weten!Waar ga je heen?""Oh!Ik ga naar de hoerenbuurt een beetje verderop naar Jessica Biel mijn geheime liefde!Komen jullie mee!Het is daar echt kei cool en ze hebben daar gratis sigaretten als je voor 100 euro koopt!Miley wat is er met jou gebeurt?Te lang onder de zonnebank gelegen?""Nee,fucking troll!Ik ben in de koeienstront gevallen,nu goed!""Oh ja nu zie ik het!Ja,sorry hoor Miley maar ik zie niks met die stomme bril!Maar ja,als Britney dat graag ziet!Wat gaan jullie doen?"Robin keek hem aan."Weed bladeren plukken maar we vinden er geen!En doe nu voort want ik moet pissen!"Timberlake kwam naar hem toe."Cool!Weed!Ik ga mee zoeken!"Thicke draaide met zijn ogen.Hij had er echt geen zin in dat die idioot nu mee ging met hen maar er was geen andere keuze!

"Waar is die fucking weed nu?"Ze waren nog een halfuur aan het rondlopen en nog steeds niks.Miley zat nog steeds onder de modder,Robin moest nog steeds naar het toilet en Justin was al drie keer tegen een boom gelopen omdat hij door die bril niks zag.En dan zagen ze opeens een huisje.Een heel mooi huisje helemaal versierd met weed bladeren.Robin keek met grote ogen toe:"Eindelijk!We hebben weed gevonden voor Cameron!"Ook Miley was heel blij.Justin keek nogal vreemd toe:"Een huis vol weed!Oh god!Hoe cool!Ik heb dat altijd al een willen zien maar Britney vind dat niet leuk!""Ja kom nu genoeg me uw gezaag,fucking troll!Laten we die weed plukken!"zei Robin geïrriteerd."Ja,ja ik help mee!"Ze begonnen de bladeren van het huis te plukken."Wacht eens even!"zei Robin opeens.Miley keek hem aan."Wat doe voort voor er iemand komt!""Wie zou er komen?Michael Jackson?""Nee!De politie,debiel!Doe voort en haast u!!"Robin keek haar aan."Nee!Ik ga eerst een weed rollen!Ik heb hier nog een slechte toets die ik verstopt had voor ons ma die kan ik goed gebruiken!"Miley draaide met haar ogen."Ja,oké dan!

Even later waren ze nog steeds aan het plukken en aan het roken.Tot opeens.Ze hoorden iemand roepen:"Godverdomme!Welke achterlijke idioten zitten van mijne weed te roken!""Oh nee!"riep Miley in paniek."Zie je nu wel dat er iemand komt!"Ze keken allemaal in dezelfde richting en zagen opeens Justin Bieber staan."Aaaagggghhhh nee!Ik word zot!!!"riep Robin in paniek!"Ik ben allergisch voor Justin Bieber!!!Help mij Miley!!!"Miley liep naar Justin Bieber en begon recht voor hem te twerken en haar tong uit te steken."Fuck you Justin Bieber!"Ook Justin Timberlake keek met grote ogen toe.Maar die was zo blij want hij was stiekem verliefd op hem.Dus liep Timberlake naar hem toe;"Mag ik een handtekening alstublieft!!Ik ben al jaren fan van u!"Justin bieber keek hem aan."Nee,sorry.Ik geef geen handtekeningen want ik kan niet schrijven!""Wablief?""Ik zei het toch,achterlijke!Ik kan niet schrijven want ik ben nooit naar het school geweest mijn ouders zeiden dat ik veel meer talent had om te zingen dus ja.."Miley was even niet aan het opletten."Waar is Thicke eigenlijk?"vroeg ze opeens.Niemand antwoordde.Toen kwam Robin terug vanuit het bos."Ik heb iemand gebeld."zei hij dan."Hou jullie kop!"riep Justin bieber toen.Hij liep naar hen toe en trok hen mee zijn huis in.hij pakte Robin Thicke zijn sigaret af en begon zelf te roken.Even later zaten ze opgesloten in een vogelkooi die hij had gekregen van Lady Gaga.

Ze zaten nu al meer dan drie uur vast in de vogelkooi en waren helemaal aan het doorflippen.Justin Bieber had gezegd dat ze binnen een uur allemaal weed kregen want dat hij hun enkel kon opeten als ze helemaal high waren.Justin Timberlake keek hem aan."Maar Justin Bieber.Ik rook geen weed.Ik mag dat niet van Britney!""Pech dan!Eet dan die sigaret op he onnozele!Weed zullen jullie allemaal roken!Allemaal haha!!!Toen Justin Bieber weer weg was keek Miley naar Robin."Zeg wie heb jij eigenlijk gebeld daarstraks?""Verrassing!"

"Aaaaaggggghhhh nee!Ga weg!Laat mij gerust!!Ik zal ze vrijlaten maar ga weg!Ik heb u niks gedaan!"Opeens hoorden ze Justin Bieber super hard roepen.Ze vroegen hun af wat er aan het gebeuren was.Robin begon te lachen."Ik denk dat mijn plan gelukt is."Timberlake en Miley begrepen er niks van.Opeens ging de deur van de kelder open.Iedereen keek met grote ogen naar wie er voor hen stond.Het was Drake Bell!Drake Bell die Justin bieber haat!Drake keek hen aan."Ik kom jullie helpen!Laten we maken dat we hier wegzijn!"Hij liep naar de vogelkooi en opende de deur.Miley en de rest kropen eruit.Miley keek Drake aan."Wat heb je met Justin Bieber gedaan als ik vragen mag?""Ik heb mijn hond Steve achter hel aangestuurd.En ik ben Tiberius gaan halen van op de set van Drake & Josh.Laat hem maar lopen,de achterlijke fucking troll!"Ze waren allemaal super blij dat ze bevrijd waren door Drake Bell en dat Justin bieber nu werd achtervolgd door de honden.Ze gingen met zijn allen dan toch nog naar de hoerenbuurt en waren nog lang en gelukkig!!

!!!!!!!!! ! !!!Einde!!!!!!!!!!!!!


Reacties:


xHiimacookie zei op 23 nov 2013 - 21:44:
Whahaha ik wil melding xxx