Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alone's » stand alone voor bella01

persoonlijke stand alone's

24 nov 2013 - 21:00

875

1

177



stand alone voor bella01

ik hoop dat je hem leuk vind babyy!! xoxo

song: story of my life
Met een grote glimlach wordt ik wakker. Ik denk terug aan vannacht. Helaas, het was maar een one night stand. Ik kijk naast me, en zie een slapende harry liggen. Zijn deken komt not tot zijn heupen. Ik glimlach, en geef harry voorzichtig een kusje op zijn buik. Ik zie harry glimlachen, waardoor ik weet dat hij wakker is. Ik por hem in zijn buik.
‘’owh je had me door!’’ lacht harry, en gaat rechtop zitten, hij begint mij nu ook te kietelen.
‘’laten we gaan ontbijten.’’ Zegt harry, en stapt uit bed. Hij doet een boxer aan, en ik ga ook op zoek naar mijn kleren, die over de hele kamer liggen.
‘’hier, pak maar een shirt van mij.’’ Zegt harry, en geeft een wit shirt.
‘’thanks harry.’’ Antwoord ik, en geef hem voorzichtig een zoen op de wang. Ik trek snel mijn slipje aan, en het shirt, en we lopen hand in hand naar de rest. Dit voelt meer als een one night stand!
‘’hey!’’ zeggen ik en harry in koor.
‘’oh my god! Eindelijk! We kunnen nu eten!’’ roept niall, en gaat meteen aan tafel zitten.
‘’sorry niall..’’ verontschuldig ik me lachend. Ondertussen ga ik al aan de tafel zitten.
‘’en dan is je geraden ook! Dit krijg je terug!’’ roept niall, en gooit een stukje boterham naar me.
‘’oke! Die krijg je terug!’’ roep ik en gooi een stukje terug. wat ik niets wist, is dat dit uitliep tot een echt voedsel gevecht!
‘’dat wordt muesli eten!’’ roept louis, als al het eten door de kamer ligt. Liam gaat angstig kijken.
‘’ikkuuhh… ik pak wel wat chips!’’ roept hij en rent naar de keuken.
‘’ik pak wel even wat muesli.’’ Zeg ik.
‘’wil jij ook wat?’’ vraag ik aan harry.
‘’ja, is goed, dank je!’’ antwoordt harry, en geeft een zoen in mijn haren. Ik glimlach en loop naar de keuken. Ik pak 2 kommen, en doe er yoghurt in. Daarna pak ik 2 lepels en doe de muesli ook nog in de kom. Ik pak de 2 kommen, en loop terug naar de kamer. ik kijk rond, en zie dat het een grote rotzooi is.
‘’oke, dit ruimen we dadelijk wel weer op!’’ lach ik, en ga naast harry aan de tafel zitten.
‘’echt wel! Maar daarna gaan we wel skiën!’’ zegt harry. Iedereen stemt mee in.

Een uurtje later staan we met z’n vijven boven op een berg.
‘’oke, ik ga!’’ roept liam en vertrekt. Niall, zayn en louis volgen al snel.
‘’ga jij maar eerst, ik wil zien hoe goed je bent!’’ zegt harry.
‘’of wil je kijken hoe ik met me kont schud?’’ vraag ik ondeugend. Harry bloost. Ik schiet in de lach, en vertrek dan. Normaal ben ik er best wel goed in, maar dit keer gaat het goed mis. Halverwege de berg weet ik niet WAT er mis gaat, maar ik val door een bepaalde beweging hard in de sneeuw. Je zou misschien denken, dat doet helemaal geen pijn, maar dat ik verkeerd gedacht. Ik kom verkeerd neer, en een gil verlaat mijn mond.
‘’CELIA!’’ roept harry meteen. Tranen rollen met tegenzin over mijn wangen van de pijn.
‘’Celia? Gaat het?’’ fluistert harry buiten adem. Ik schud mijn hoofd.
‘’wacht maar, ik bel even de anderen.’’ Zegt harry, en geeft me een klein kusje op de wang. Ik voel hoe hij opstaat. Het lijkt alsof ik flauwval. Alles wordt zwart, en ik voel niks meer.
‘’weet jij wat er gebeurde? Of hoe ze terechtkwam?’’ hoor ik een onbekende stem vaag vragen.
‘’ik weet er niks van.. ik heb alleen gezien dat ze viel.’’ De gebroken stem van harry klinkt.
Ik probeer langzaam rechtop te gaan zitten, maar een steek in mijn buik laat me weer terug neer vallen.
‘’awh fuck.’’ Fluister ik. ik zie vanuit mijn ooghoek dat harry omkijkt. Hij loopt naar me toe, en veegt de plukjes haar voor mijn gezicht weg.
‘’gaat het een beetje?’’ vraagt hij weer.
‘’ja, gaat wel weer.’’ Zeg ik zacht. Harry kijkt richting mijn voet.
‘’wat is er?’’ vraag ik.
‘’ow.. je voet is gekneusd.’’ Antwoordt hij.
‘’oke.’’
‘’ik ben allang blij dat het voor de rest goed met je gaat!’’ glimlacht harry, en geeft me een zoen op de lippen.
‘’uhm, pardon.. mag ik even storen?’’ de onbekende stem klinkt weer. Harry’’s lippen gaan van de mijne, en kijkt de dokter aan.
‘’ik neem aan dat jij je goed voelt?’’ begint de dokter, en kijkt me aan. Ik knik.
‘’nou ja… als je de komende 2 tot 3 dagen rustig aan doet mag je naar huis gaan.’’ Zegt de dokter, en ik glimlach.
‘’zal ik even een rolstoel pakken?’’ vraagt hij dan. Ik wil antwoord geven, maar harry is me voor.
‘’nee, hoeft niet! we redden het wel!’’ zegt hij snel.
‘’heel erg bedankt!’’ zeg ik en geef de dokter een hand. Harry tilt me in bruidstijl op, en zo lopen we naar buiten.
‘’harry?’’ begin ik dan maar eens.
‘’ja? Wat is er?’’ vraagt hij.
‘’z- zijn we nu een s-.’’ ik wordt al onderbroken door 2 lippen die contact maken met de mijne.
‘’wat denk je?’’ vraagt hij ondeugend. Ik glimlach, en knik dan.
Na dit ongeluk, is dit toch nog een leuke dag!


Reacties:


Bella01
Bella01 zei op 24 nov 2013 - 21:14:
Super gaaf!
(Probeer wel hoofdletters te gebruiken bij namen, want bij sommige ben je ze vergeten.)
Verder is het echt top! <3

Xo