Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » little fanfic » 1

little fanfic

24 nov 2013 - 21:07

330

1

363



1

read it :)

Je date al een tijdje met justin en jullie hebben nog geen seks gehad. Justin had er wel eens zin in gehad maar jij zei altijd nee omdat jullie nog maar twee welen daten. Zijn beliebers weten niet dat je met hem date. Als je bij hem hebt geslapen in zijn hotel heb je een filmpje van hem gemaakt terwijl hij aan het slapen was. Je had het filmpje op twitter gezet 'my sexy babe' stond er bij. Er waren honderden beliebers die dachten dat jullie sex hadden gehad. Die avond daarna in een ander hotel op een andere plek zaten jij, Justin en zijn moeder Pattie te eten. Toen je even weg ging om naar het toilet te gaan ging Pattie naast justin zitten. Toen je terug kwam van het toilet zag je dat Pattie boos was op Justin. Je ging achter een grote bak met bloemen zitten om ze af te luisteren. Je wist dat het fout was maar je wilde toch weten wat er was. 'Justin, waarom heb je seks met haar gehad?' Hoorde je Pattie zeggen. 'Ik heb geen seks met haar gehad dat beloof ik' zei Justin. Ik zag dat Pattie iets uit haar tas haalde. Ze liet een foto zien aan Justin. Je zag dat het een screenshot was van je tweet. Justin sloeg op de tafel. 'Mam er is niks gebeurt, geloof me' zei Justin. Ik liep onopvallend terug naar de deur van het toilet en deed net of ik net terug kwam. Ik ging zitten en Pattie glimlachte. Ik ging weer naast Justin zitten. Ik keek hem aan en zag een beetje woede in zijn ogen. Toen we die avond terug kwamen in het hotel en je in de douche was geweest plofte je op het bed neer. Justin zat aan het bureautje wat in ons kamer stond. 'Hoe kon je' riep Justin op eens uit. Je stond op en liep naar hem toe. 'Ik bedoelde het toch niet zo' zei je.


Reacties:


justmissF24
justmissF24 zei op 27 nov 2013 - 17:17:
het is leuk komt er meer?