Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My New Neighbors » (no subject)

My New Neighbors

25 nov 2013 - 17:16

236

0

166



(no subject)

Daar staan ze dan, met koffers en al ingepakt. Hettie en Gary zijn nu te oud om in een simpel rijtjeshuis te wonen en gaan naar het bejaarden tehuis. Ik ben er kapot van, want sinds het overleiden van mijn moeder zorgde hun altijd voor me. Nu zijn ze te oud om voor mij te zorgen en ben ik oud genoeg om op mezelf te wonen,vinden hun dan. Hettie loopt naar me toe en omhelst me, ze wrijft over mijn haren. "Pas goed op jezelf, ik zal je missen meisie." Zegt Hettie. "Ik ga jullie ook missen, ik kom zo vaak mogelijk opzoeken." Gary pakt een klein doosje en haalt er een ketting uit. In de ketting staat 'One Direction'. One Direction is een band die ooit 3e werd met x factor maar nu niet meer bestaat, ik was een van hun grootste fans. "Het is prachtig, bedankt!" Grijns ik. Gary knuffelt me nu ook en dan komt er een wit busje aanrijden. "Onze lift is er Louise, ik zal je missen en onthoud goed wat ik zei: Pas goed op jezelf!" Zegt Hettie. "Don't worry about it Hettie, alles komt goed." Ik help hun met hun koffers inladen, geef ze nog snel een knuffel en dan vertrekken ze. Daar gaan ze dan, mijn buren die als ouders voor me waren...
Langzaam zie je het busje steeds verder in de verte verdwijnen.

Doei Hettie en Gary...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.