Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sprookjes » Moderne sprookjes » SneeuwBellVsJB

Moderne sprookjes

14 dec 2013 - 17:59

1884

0

288



SneeuwBellVsJB

Justin Bieber is niet langer de mooiste!Drake Bell is hem voor!Justin bedenkt een plan om wraak te nemen...

Moderne Sprookjes
2)SneeuwBellVsBieber

Er was eens...
Een jongen die Justin Bieber heette.Hij was populair bij veel meisjes.maar bij sommige ook niet.Justin wou dat hij de mooiste jongen in heel de wereld was.Dus kocht hij een magische spiegel.Hij vloog naar de Aldi om er een te gaan kopen.Die waren namelijk in de aanbieding.Lekker goedkoop.Dus kocht hij een spiegel en er stond in de handleiding dat hij eerst met suiker over die spiegel moest strooien en die dan met een hamer kapot slagen.Als er een kat weer over liep dan werd de spiegel magisch.En dat gebeurde want toevallig kwam Garfield eraan.Die was bij John weggelopen en kwam nu schuilen bij Justin Bieber.En eindelijk kon hij de magische spiegel gebruiken.Deze spiegel kon hem namelijk precies vertellen wie er de mooiste van heel het land was.Dus ging Justin Bieber ervoor staan en vroeg hijpiegeltje spiegeltje aan de wand wie is er de mooiste van het land?En toen zei de spiegelrake Bell!Justin Bieber keek verbaasd naar de spiegel:"Wat zei je?""Ik zei Drake Bell!"antwoordde de spiegel."godverdomme!Is die fucking troll nog nog altijd beter als ik!"riep Justin boos.Hij werd razend en klopte de spiegel kapot.Hij was zo boos en hij wou wraak nemen.Dus stuurde hij heel een leger Beliebers op om Drake Bell aan te vallen.En eindelijk zou hij de beste worden!Hahaha!

Drake Bell liep door het bos.Alleen te voet.Want zijn stomme tourbus was op onverklaarbare wijze kapot.Alle banden waren kapot geprikt en moesten weer vervangen worden.Hij liep dus door het donkere bos.Het zag er daar eng uit.En hij hoorde vreemde geluiden.En zag allemaal ogen.Haha dacht hij.Hier ben ik niet bang voor!Ik ken die belachelijke verhalen wel van dieren in het bos!Hij liep verder en keek niet voor zich uit waardoor hij struikelde over een tak die op de grond lag."Godverdomme!"riep hij geïrriteerd."Mijn nieuwe broek is helemaal vuil voor mijn optreden!"Hij stond weer op en zag toen opeens een meisje voor hem staan.Ze had een T-shirt aan waar Justin bieber opstond en had overal JB met hartjes op haar gezicht geschreven.Oh nee!Drake werd er niet goed van!Zo veel Bieber Fever!Hij stond nu weer recht en keek rond.Toen hij zich omdraaide zag hij een heel leger beliebers voor hem staan.Ze stonden allemaal klaar en keken hem boos aan."Hallo.Ik ben Drake Bell.Kan ik iets voor jullie doen?""Ja oprotten!En stoppen met zingen voor we helemaal doof worden!Idioot!Hoe kun je nu zeggen dat Justin Bieber slecht is kijk eerst eens naar uw eigen achterlijke!"Riep het meisje van daarstraks."Ja inderdaad!Leer eerst zingen en kom dan nog eens terug!Josh ziet er veel mooier uit hoor!Die is tenminste vriendelijk en heeft geen haat op iedereen!"Zonder dat Drake nog iets kon zeggen riepen de meisjes dat ze hem moesten aanvallen en ze liepen op hem af met grote foto's van Justin Bieber.Drake kreeg er bijna een hartaanval van en hij begon zo snel te lopen als hij kon.Hij liep en liep verder tot hij zich verstopte achter een boom en alle beliebers de verkeerde kant uitgingen.Drake wachtte tot ze uit het zicht verdwenen waren en liep toen verder.Maar er was een probleem.Hij wist helemaal niet meer welke kant hij moest opgaan.Dus liep hij de verkeerde kant op en kwam hij opeens aan bij een oud huisje.Hij moest eigenlijk dringend naar het toilet en besloot om te gaan kloppen bij dat huisje om te vragen of hij daar naar de wc mocht.Dat deed hij.Hij klopte op de deur maar er kwam geen antwoord.Na vijf keer kloppen nog steeds geen reactie.Drake wiebelde zenuwachtig van het ene been op het andere.Hij besloot om gewoon naar binnen te gaan.Dat deed hij.Toen hij binnen kwam zag hij dat het er helemaal donker was en er waren enorm veel spinnenwebben.Hij liep verder door en drukte op de lichtknop waarna het licht voorzichtig begon te branden.Hij liep verder en zag toen een houten trap die naar boven leidde.Hij ging de trap op en zag toen een deur.Die deed hij open en OMG!Een toilet!Drakie was zo blij!

"Aaaaagggghhhhh!!!Godverdomme!Die fucking Drake Bell!!!"Justin Bieber was razend.Hij werd zo boos op zijn fans dat hij ze allemaal de deur uitgooide.Wat moest hij toch doen om er beter uit te zien als Drake Bell!Hij moest iets doen!Hij moest ervoor zorgen dat die Drake uitgeschakeld werd.Niet voor even.Maar voor ALTIJD!!!!Hij ging naar zijn kelder en begon iets te maken.Iets dat hem zeer goed ging helpen...

Drake trok het toilet door en deed de deur van de wc achter zich dicht waarna hij opeens iets hoorde."Kom terug!"Wat was dat?Hij dacht dat hij gek werd!"Kom terug!"Hij hoorde het weer!Maar het kwam van beneden.Hij liep de trap weer naar beneden en bedacht dat het misschien weer die stomme beliebers waren die hem achterna waren gekomen.Maar hij ging toch kijken.Toen hij beneden aankwam zag hij dat er nog een deur was.Die deed hij voorzichtig open.Toen zag hij daar vijf jongens zitten die er enorm lelijk uitzagen.Drakie keek met grote ogen naar de vijf."Wat doen jullie hier?Wie zijn jullie?"De jongens tonden op en liepen naar hem toe."Oh eindelijk komt er iemand ons vrijlaten!We zitten hier al meer dan een jaar opgesloten!"Drake keek hen met grote ogen aan."Hoezo?""Wel,ik zal het je vertellen.Wij zijn one direction!En wij waren de beste groep ever!Tot Justin Bieber jaloers werd op ons en hij ons hier opsloot zodat hij beter werd dan wij!""One Direction?"herhaalde Drake verbaasd."Nog nooit van gehoord!Maar goed.Ik ben Drake Bell.Ik ben hier ook terecht gekomen door al die Beliebers!We moeten iets doen om wraak te nemen!"

De volgende dag maakte Justin Bieber zich klaar op zich te verkleden als oude zwerver die geen geld meer had.Hij nam zijn kom speciale snoep mee met vergif in die hij zelf gemaakt had en ging op pad.Zijn plan moest lukken!Hij liep door het bos en kwam aan bij het huisje van 'de afgedankte artiesten'.Hij klopte op de deur en Drake Bell kwam open doen."Hallo.Kan ik u helpen meneer?"Justin Bieber keek hem aan.Hopelijk zou Drake hem niet herkennen!"Ik ben een arme zwerver en ik verkoop snoep voor het goede doel.Zou u misschien iets willen kopen?""Ja zeker.Ik doe alles voor het goede doel.We zouden eens wat meer moeten denken aan al die mensen die geen geld hebben!""Precies!Dat is wat ik ook denk!"Drake betaalde hem het geld en weg was Justin Bieber die zich verkleed had als zwerver.Wat een vriendelijk man dacht Drake terwijl hij het pak snoep opendeed.One direction was vandaag niet thuis.Want ze waren voor de zoveelste keer naar X factor om hen daar nog eens gaan belachelijk te maken.Dus Drake was helemaal alleen thuis.Hij besloot om van de snoep de eten die hij gekocht had van de vriendelijke zwerver.Opeens moest hij aan iets denken.Eigenlijk leek die zwerver nog wel op Justin Bieber.Alleen was de zwerver wel mooier.Drake lette er niet op en begon van de snoep de te eten.

Toen one direction belabberd terug thuis kwam van de wedstrijd omdat ze allemaal rotte tomaten tegen hun gezicht hadden gekregen van Beliebers wisten ze niet wat ze zagen.Drake Bell lag bewusteloos op de grond.Over de grond was allemaal blauwe en groene snoep gestrooid."Wat is hier gebeurd?"vroeg Harry Styles verbaasd."Hihi ik denk dat de kerstman is geweest!"antwoordde Liam.Hij liep naar de snoep en wou die beginnen opeten maar Harry gaf hem een klap in zijn gezicht."Zeg,Harry!Wat doe je nu?"vroeg Louis verbaasd."Dat is snoep van Justin Bieber!"riep Harry."Hij wil iedereen vergiftigen omdat hij de beste van de wereld wilt worden!"Zayn keek Harry met grote ogen aan."Wow!Wat ben jij slim zeg!""Ja natuurlijk!Daarom noem Harry Styles en niet Zayn haha!"Niall keek naar Drake Bell die nog steeds op de grond lag."En wat moeten we nu met hem doen?"Anders dan laten we die hier liggen!"stelde Liam voor."dan worden wij beter!"Harry gaf hem opnieuw een klap in zijn gezicht."Waarom deed je dat nou,Harry?"vroeg Zayn."Omdat jullie allemaal idioten zijn!"riep Harry boos."Waar was mijn verstand om met jullie een band te beginnen!we kunnen ons beter 0 direction noemen want we verliezen toch altijd!En haast u Liam!Bel een ambulance!"
Even later kwam de ambulance aan in het bos.Dr.Hofkens van de dienst spoedgevallen van het algemeen ziekenhuis stapten uit."Allez De Cock!Waar is de patiënt?""In het huis!"zei Harry.dr.hofkens ging samen met zijn collega's Mel,Staelens en Verly naar binnen.Hofkens knielde neer en voelde Drake zijn pols.Hij keek naar Mel die knikte."Wat gebeurd er?"vroeg Liam in paniek.Hofkens keek hem aan."We kunnen niks meer doen.De patiënt heeft vergiftigde snoep gegeten.We zullen de politie bellen om te vragen of ze de dader kunnen opsporen.Weten jullie soms iets meer?""Nee,Dr."antwoordde Harry."We kwamen terug van X factor en toen lag hij hier.We denken dat hij die snoep van Justin Bieber heeft gekregen!"Nog iets later kwam ook de politie aan.Omdat de Vlaamse politie van Mega Mindy nog op de set zat kwamen die van flikken Maastricht.Eva van Dongen en Floris Wolfs.Samen met Beer Walraven die terug was gekomen en nu hoofdinspecteur was geworden.Ze wisten onmiddellijk dat het om Justin Bieber ging dus gingen ze hem opsporen omdat Justin Bieber de laatste tijd nogal veel dingend deed die totaal niet konden."En wat doen we nu met de patiënt?"vroeg Hofkens."We kunnen hem nooit meer genezen nu hij die snoep heeft gegeten want hij zal voor altijd slapen.""We gaan die snoep van Justin Bieber gewoon terug brengen!"riep Niall boos."Dat hem die zelf opvreet en dan ook maar in een coma valt!""Nee,Niall!"riep Harry."Dat is stom!Justin Bieber is dan wel achterlijk maar hij gaat zijn eigen snoep nog niet opvreten!""Oh ja dat is ook waar...""Hey mensen!"riep Hofkens."Wat gaan we nu doen?""Ik heb een idee."zei Wolfs."Ik heb ooit eens gelezen dat je de vloek van Justin Bieber kan opheffen als de patiënt gekust word door zijn ware liefde.Maar dat moet dan wel binnen het uur gebeuren!"Zogezegd zo gedaan.Al snel stonden er enorm veel mensen in het bos.Eerst kwamen er allemaal fans maar bij geen een van hen gebeurde er iets.Toen kwam iCarly maar ook zij kon niets doen.Ook Lorde kwam maar One Direction stuurde haar weg omdat Drake alleen nog maar nachtmerries zou krijgen van Lorde.Ook bij Selena Gomez,Victoria Justice,Britney Spears,Lady Gaga,...werkte het niet.Het uur was bijna om!Ze hadden nog maar twee minuten!Iedereen daar wist dat het hopeloos was maar net op dat moment liep Miley Cyrus voorbij.Ze was opzoek naar wiet bladeren voor hij moeder Cameron Diaz en Robin Thicke en 2Chainz.Toen ze hoorde wat er aan de hand was wou ze het ook proberen.Ze kuste Drake Bell en opeens opende hij zijn ogen.Het was gelukt!Hofkens en zijn team waren allemaal heel blij maar One Direction was jaloers op Drake Bell die nu mocht trouwen met Miley Cyrus.

Het was eindelijk zover!Miley en Drake gingen trouwen.Natuurlijk waren Hofkens en zijn collega's,die van flikken Maastricht,Josh en Megan en One Direction uitgenodigd.Ook had Miley Robin Thicke,Justin Timberlake en 2Chainz uitgenodigd.Net op het moment dat ze elkaar eeuwige trouw zouden beloven riep er iemand luid."Nee!"Iedereen draaide zich om!Oh nee!Daar stond Justin Bieber met zijn hele leger beliebers!Drake Bell werd er niet goed van."Miley!!Oh nee ik kan niet tegen beliebers!Doe iets!"Gelukkig had Miley ook een heel leger Drakesters uitgenodigd die Justin Bieber begonnen aan te vallen.van Dongen en Wolfs liepen er,aar toe en konden samen met Toby en Mega Mindy Justin Bieber met een vlindernet grijpen om hem zo naar de cel te brengen.De Drakesters vochten met de Beliebers en die laatste waren zo bang dat ze wegliepen.Drake en Miley trouwden en maakten er nog een prachtig feest van.Terwijl Justin Bieber samen met gevaarlijke criminelen in de cel zat.Zo kwam alles toch weer goed en leefden ze nog lang en gelukkig!

Einde


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.