Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » a little fight in heaven?

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

30 mei 2009 - 21:34

309

0

236



a little fight in heaven?

'Esmé we zijn thuis!' roep ik door het huis en niet veel later stond ze voor me.Haar vingers gleden over mijn haar.
'Oh het is wel heel kort vergeleken met 2 uur geleden!Maar wel heel mooi liefje'
Ze kuste mijn voorhoofd met haar zachte lippen en liep toen naar de woonkamer.Edward drukte zijn lippen op mijn wang en pakte mijn hand vast.Samen liepen we de woonkamer in,Alice springt verschrikt op.
'Damn!Wauw je haar is zo..lief!!' ze kneep pijnlijk in mijn wangen.
'Alice kappen! Toe' kreun ik pijnlijk.Gelijk liet ze mijn wangen los en drukt er snel een kusje op :'je bent ook veel te schattig jij!' legde ze de schuld bij mij.'Schattig,maar niet te vergeten zéér gevaarlijk' Rose schoot in de lach :'Ja daar heeft ze een punt,ze í­s nu eemaal sterker dan ons allemaal bij elkaar!'
Een trotse lach verscheen op mijn gezicht.
'Ja maar is ze ook sterker dan Carlisle en esmé!' gierde Emmett.
'JA! waarom als ik trainde meten jullie alleen op of ik sterker ben dan de rest?!'
'Omdat wij al wat ouder zijn en meer weten van tacktieken als we onszelf erbij gaan meten dan word het onmogelijk voor je om je te focussen op het trainen in plaats van dat je ons wilt verslaan' Zei Esmé kalm.'hmm,oke...'
Ik plofte naast Emmett en Jasper en stak mijn tong uit naar Edward.
'Boeehh jij kan lekker niet zitten' grijnste ik gemeen.
'Oh wil je zitten?' grinnikte Emmett en hij sprong van de bank.
Mijn mond zakte open en in een kwade sissende stem verklaarde ik Emmett voor een verrader.Zijn lach bulderde en galmde door het hele huis alsof het donderde.Edward sloeg een arm om me heen.Nog altijd kwaad legde ik mijn hoofd op zijn schouder.
'Ben je nu boos?' pruilde Edward.'Ja,Emmett is gemeen>.<'
Ik hoorde Edward heel zacht lachen en kwaad duwde ik hem van me af.
'Zie je wel! Je speelt lekker zijn spelletje maar mee hoor,dag edward!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.