Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 20

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:23

667

0

228



Hoofdstuk 20

Joyce POV
Je had net met Bill gedanst en ging even naar het toilet. Je deed je ding(pipi) en stond nu even je handen te wassen. Opeens slaat de deur keihard open en word je zo een beetje getackeld door de kip die komt binnen vliegen. Als je gedaan bent met verschieten zie je dat Hannah voor je staat met een mega smile en een beetje hyper staat rond te springen. 'rustig Hann. Easy.. ge hebt precies just een heel karton redbull op..' Hann begint nog raarder te doen en doet je denken aan een duracell konijntje. Na een tijdje is ze terug 'normaal' en zegt ze: 'IK HEB GEORG NET GEKUSSSSTTTTTT AAAAAAAHHHHHHHHHHH' je mond valt open en je begint hyper mee te gillen/springen. Maite komt ook net de toiletten binnen omdat ze jullie aan het zoeken was. 'HANN HEEFT GEORG GEKUST!!!!' gil je hyper. Maite's mond valt ook open en gilt/springt hyper mee. Als 3 hypere kiekes staan jullie daar te gillen. Plots gaat de deur weer open en zien jullie..Bill. 'Ik dacht al dat ik ergens Joyce's gil hoorde' zei hij met een trotse grijns. Je loopt naar hem. Gaat voor hem staan, zet je handen in je zij en zegt:'wat doe jij hier, dit is een MEIDEN toilet, ik voor zover ik weet *kijkt 'subtiel' naar onder* ben jij geen meisje.' 'Ik hoorde je cute scream en kwam ik even kijken of alles wel ok was. Ik mag me toch wel zorgen maken over mn meisje hoop ik.' zeg Bill onschuldig. 'och tis al goe' zeg je nog snel en je trekt Bill mee het wc uit. Maite en Hann volgen jullie ook en met zn vieren gaan jullie terug naar de rest. Georg en Gustav zitten iets te doen dat veel weg heeft van handje klap en Tom heeft zich ondertussen al onder de tafel gedronken. 'Het is denk ik tijd om te gaan.' zeg je met een knikje naar Tom. Bill knikt en loopt op Tom af terwijl jij de andere even meld dat we vertrekken. Gustav en Bill pakken Tom mee (zo tussen hen in da Tom op hun schouders leunt) en zo vertrekken jullie. Jij praat wat met Maite over Bill en Gustav (what else is new) en Hann.. Tja die heeft daar draai bij Georg gevonden en die 2 lopen nu lachend over het straat. Een beetje verder zien jullie de limo staan (ja die is ook gekomen, lief e ) Jullie stappen in en rijden naar 'huis'. Eenmaal daar nemen jij en Bill afscheid van Gustav, Maite, Hann en Georg en Tom, die mompelt nog iets maar dat is echt niet te verstaan. Binnen leg je je spullen weg en kleed je je snel om. Jij en Bill dragen Tom naar zn kamer maar als je daar bent voel je dat het er ijskoud is. 'Bill, moet Tom vannacht echt hier slapen, hij vriest hier nog dood.' zeg je met het nodige medelijde. 'Ja we kunnen hem bij ons leggen maar ik slaap echt niet met mijn broer in 1 bed..'antwoord Bill nogal twijfelend. 'Wacht, ik heb al een idee.' Zeg je snel en je loopt snel de kamer van jou en Bill binnen. Een Beetje later roep je Bill en hij komt binnen. Als hij door heeft wat jij van plan bent worden zn ogen zo groot als ontbijtbordjes en schiet hij meteen in een gierende slappe lach. j had voor Tom het babybed(/park) uitgeklapt.'leg hem hier maar in.' zeg je breed grijnzend. Tot je verbazing luistert Bill ook nog naar je en dropt Tom in het bedje. 'Wacht nog heel even voor we naar bed gaan' zeg je snel tegen Bill en je loopt de kamer uit. Als je terug komt heb je de camera bij je en sta je een paar mooie plaatjes van Tom te schieten.Jij en Bill liggen helemaal strijk. Na een paar foto's te hebben getrokken kruipen jullie het bed in. Je kruipt dicht bij Bill en valt als een blok in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.