Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Brother's Best Friend • Justin Bieber » 1

Brother's Best Friend • Justin Bieber

29 nov 2013 - 11:56

576

2

390



1

"Amy! Vertel ons wat meer over Alfredo en Justin!", zo gaat het dus de hele dag zowat, want mijn broer is de director/editor van de ozo geweldige Justin Bieber, sarcasm."Sorry maar daar kan ik niks over zeggen..", zeg ik zachtjes en loop Starbucks binnen."Lindsey!", mijn beste vriendin komt naar me toe en knuffelt me, ze laat me los en we gaan aan een tafel zitten."Amy, ik heb je al zo lang niet gezien.", ik begin te giechelen."We zagen elkaar vrijdag nog, en morgen zien we elkaar weer op school."-"Ja maar daarna zie ik je een hele vakantie niet! weet je wel niet hoe lang dat is?", ik trek mijn wenkbrauwen op."We kunnen toch wel gewoon afspreken?", Lindsey zucht en schud verdrietig haar hoofd."Ik ga familie opzoeken, ergens in Rusland.. Papa en mama denken eraan om de hele vakantie weg te gaan..", ik trek een pruillip."Dat meen je toch niet echt eh..", ze knikt verdrietig."Het spijt me ams, ik weet hoe erg je me nodig hebt deze vakantie.. en ik zou er heel graag bij willen zijn en dat weet je maar, 't kan echt niet..", ik zucht."Het is al goed, zolang je maar weet dat ik je wel enorm ga missen.", ze knikt en een kleine glimlach komt op haar gezicht."Ik jou ook, en dat weet je!", ik glimlach ook weer een beetje."Moet je wat drinken? Ik trakteer.", glimlacht Lindsey."Doe maar een Strawberry Frappuccino", glimlach ik en ze staat op om naar de balie te lopen. De bel van de deur gaat en ik draai me om, mijn ogen worden verblind van hotness wat nu de Starbucks binnen komt gelopen, zijn naam is Max, hij is een "nerd" en niemand op school mag hem, wat ik gewoon totaal niet snap want hij is enorm knap oké? Ik crush al op hem sinds ik hem ken, maar ook ik heb een reputatie hoog te houden, alleen Lindsey weet van mijn crush."Aarde aan Amy, AMY!", ik schud even met mijn hoofd en kijk Lindsey aan."Sorry, maar Max kwam binnen en hij is gewoon zo..", zucht.. "Ik snap echt niet wat je in hem ziet.. Maar het is jou keuze, dat is net zoals dat je Justin niet knap vind? IK BEDOEL KIJK NAAR HEM HIJ IS ZO KNAP LIKE OH EM GEE.", ik shush haar omdat ze nu zo'n beetje alle aandacht trekt van heel Starbucks."Nee, gewoon niet. Jij kent hem niet zoals hoe ik hem ken.. wacht je kent hem helemaal niet.", glimlach ik gemeen."stombo, je bent echt gemeen.", ik giechel."Weet ik liefje, sorry, love you.", ze grinnikt en ik neem een slok van mijn Frappuccino."Maar we hadden het over Max.", ik verslik me en begin hevig te hoesten."ander onderwerp..", ze schud haar hoofd."Nee, als jij hem enorm leuk vindt, vind ik dat je een keer op hem af moet stappen. Wat dacht je van morgen? We gaan wel gewoon bij hem aan tafel zitten in de pauze?", Ik schud mijn hoofd."Nee, dat valt te veel op! en trouwens ik heb een reputatie hoog te houden! ik kan niet zomaar bij hem aan tafel zitten?", Lindsey rolt haar ogen."Zelfs ga je met hem, je reputatie blijft echt wel, je bent het zusje van Alfredo Flores en Justin Bieber kent je persoonlijk. Dat veranderd niets.", ik rol met mijn ogen en zucht."Oké, vooruit.. maar ik ben bang dat ik niet durf.."-"Amy! Niet zeuren en gewoon doen! ik ben toch bij je?", Ik zucht en knik."love you."-"love you too."


Reacties:


loonepoon
loonepoon zei op 5 jan 2014 - 20:10:
leeukkk


justmissF24
justmissF24 zei op 28 nov 2013 - 20:14:
nicee melding als er meer komt?