Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It all started in england » It all started in england

It all started in england

28 nov 2013 - 19:42

4150

1

276



It all started in england

Een vakantie naar Engeland, dat heeft mijn leven compleet veranderd.

Een vakantie naar Engeland, dat heeft mijn leven compleet veranderd. Het was een normale morgen. Ik en mijn vriendin Amy waren net wakker geworden. De nacht ervoor waren we aangekomen in een hotel in Londen. Waar we de hele week zouden blijven. We liepen pratend richting de zaal waar we konden ontbijten. Het was er erg rustig en er stonden ook geen rijen bij de broodjes. Zodra we allebei het eten op hadden gingen we het hotel verkennen. Het was een middelgroot hotel. Al snel kwamen we aan bij het grote zwembad. Niet veel later hadden we al besloten om daar de hele dag te gaan liggen. Snel liepen we naar boven om onze bikini's aan te doen en onze spullen te pakken. Na een halfuurtje liepen we eindelijk naar beneden. We gooiden onze Handdoeken en spullen op twee stoelen dichtbij het bruggetje dat over het zwembad heen liep. Ik keek rond. Er zat een groep jongens tegenover ons. Ze zagen er goed uit maar ik kon van zover niet goed zien hoe ze er uitzagen. Ik en Amy hadden het al snel heel warm en we besloten te gaan zwemmen. We zwommen en kletsten wat, totdat Amy besloot even haar vriendje op te bellen. Ik besloot op haar te wachten in het zwembad. Ik zwom wat rond toen ik opeens tegen een persoon opbotste. Ik keek om en zag een van de jongens die tegenover ons lagen staan. Ik weet niet waarom ik hem niet meteen herkende. ik was namelijk een grote fan. Maar toen ik knipperde met mijn ogen herkende ik hem, 'sorry' zei hij. 'Nee'. Zei ik snel 'dat was mijn schuld', zei ik verlegen. Ik zag hem glimlachen. Hij keek naar me. 'Ben je hier helemaal alleen?'. Vroeg hij. 'nee met een vriendin maar die is haar vriendje aan het bellen'. Wil je mee naar mijn vrienden?' Vroeg hij. daar moest ik over nadenken. Het was namelijk niet zomaar iemand waar ik tegenop was gebotst, het was Zayn Malik, van One Direction. Maar aan de andere kant was ik hier met Amy. 'Ja graag' antwoordde ik. Hij wees zijn stoel aan en natuurlijk waren de andere knappe jongens de andere leden van One Direction. Hij zwom naast me naar zijn plek. 'Hoe heet je eigenlijk'. Vroeg hij toen we bijna bij de trap die in het zwembad hing waren. 'Nikki' antwoordde ik met een lach. Ik zag dat hij alweer begon te glimlachen. Toen we bijna bij het trappetje kwamen hoorde ik achter me geschreeuw. 'Nikki, wat ga je nou doen?' Natuurlijk was het Amy. Ik zag dat ze me niet begrijpend aanstaarde en ik wees heel onopvallend naar Zayn. Ik wist dat Amy wist hoe de leden van One Direction eruitzagen. Maar dat kwam door de posters op mijn kamer. Ze was absoluut geen fan. Opeens keek ze op, ze lachte snel en knikte. Daarna pakte ze haar telefoon en liep weer weg. 'Was dat je vriendin?' Vroeg Zayn. 'Ja, we zijn hier samen een weekje'. 'Wat toevallig, ik en mijn vrienden ook'. Ik glimlachte. Toen we bij het trappetje waren zij hij. 'Oh sorry ik heb mezelf helemaal niet voorgesteld'. Ik lachte 'ik ken je hoor, ik ben een fan'. Hij liet mij eerst het zwembad uitgaan en toen hij me achterna kwam zei hij tegen de rest van de jongens 'kijk wie ik ontmoet heb, ze heet Nikki'. Ik weet niet waarom ik opeens zo verlegen werd, ik ben namelijk helemaal geen verlegen type, maar toen ik voor Niall, Harry, Liam en Louis stond durfde ik helemaal niks te zeggen. Dus ik glimlachte alleen maar. 'Kom naast me zitten'. Zei Liam die op zijn handdoek klopte. 'Oke'. Zei ik vrolijk. Ik ging naast hem zitten en hij stak zijn hand uit. 'Liam'. Zei hij 'je hebt waarschijnlijk wel van ons gehoord maar ik vind het wel netjes om me even voor te stellen. 'Nikki'. Zei ik terug. 'Je hebt waarschijnlijk niet van me gehoord vandaar dat ik me ook even voorstel'. Toen stak Niall zijn hand uit. 'Ik ben Niall'. Dat zijn Harry en Louis. Maar hun zijn waarschijnlijk te lui om zichzelf voor te stellen. 'Niet waar Niall hou je kop'. Zei Louis' nep geïrriteerd. 'Ik ben Louis, en ik ben zeker niet te lui om mezelf voor te stellen aan zo'n mooi meisje. Ik begon te blozen. 'Je bent schattig als je bloost'. Zei Liam. Iemand lachte 'Sinds wanneer ben jij zo'n flirt Liam'. Zij Zayn. 'Oh, ik ben alleen een flirt als er een mooi meisje in de buurt is zoals nu'. Zei Liam heel onschuldig. 'Nikki'. Begon Harry opeens. 'Ik weet zeker dat Liam het niet durft te vragen, maar wil je met ons naar een restaurant. Kom maar naar onze kamer, we zitten op 1204.' Ik zag Liam hoopvol kijken. 'Ja, graag'. Ik keek om richting Amy. 'Ik moet denk ik even naar mijn vriendin om het haar te zeggen'. Zei ik. Ik stond op en opeens voelde ik me zo gelukkig. Ik huppelde bijna naar Amy toe. Ik vond haar bij de liften. 'He'. Zei ze blij. 'Ik ging er van uit dat jij bij hun zou blijven, wat ik helemaal snap. Dus ik heb Max uitgenodigd. Is dat oké?'. 'Perfect'. Zei ik alleen maar. Ze glimlachte even snel naar me. 'Nou ik zie je wel een keertje'.
Ze draaide zich om liep snel de trap op en weg was ze. Ik draaide me ook om. Onderweg terug werd ik zenuwachtig. Mocht ik wel terug komen. Zijn ze misschien al weg? Maar zodra ik bij het zwembad kwam hoorde ik Zayn roepen. 'Wat vind je vriendin?' 'Ze vind het goed!' Zei ik toen ik weer bij hun aankwam. 'Fantastisch'. Zei Niall.


Nadat ik had gedoucht liep ik zoals ik had beloofd naar kamer 1204. Max was al aangekomen en Amy liet me gaan. Ik klopte zenuwachtig aan. Ik hoorde iemand juichen en meteen daarna ging de deur open. Louis deed open. 'Hai nikki kom binnen'. Wat meteen opviel was dat de hotelkamer die hun hadden veel groter en luxer was dan die van Amy en mij. Ze hadden gezegd dat we uit gingen dus ze stonden allemaal op en liepen naar me toe. Harry lachte naar me en Niall en Liam gaven me een kus op mijn wang. Louis liep naast me. 'waar gaan we naar toe'. Vroeg ik verlegen. 'Oh'. Zei Louis 'We gaan gewoon naar een restaurant om wat te eten. En daarna weer naar de hotelkamer. Als je dat goed vindt?'. Ik glimlachte. We liepen richting de lift toen ik opeens allemaal flitsen zag. Ik draaide de richting van de flitsen in. Ik knipperde en zag dat het paparazzi was. 'gewoon negeren'. Zei Liam. Ik knikte en liep de lift in. Liam sloeg een arm om me heen. Terwijl de lift naar de 1e verdieping zakte merkte ik dat Harry en Niall raar naar Liam en mij staarde. Ik besefte dat Liam nog steeds zijn arm om mijn schouders had geslagen. En ik keek op naar zijn gezicht. Hij glimlachte. De lift stond stil en ik wachtte tot de deuren open gingen. Zodra dat gebeurde zag ik dat er alweer overal paparazzi stond. We sprintte naar de uitgang en ik zag dat er een busje klaarstond die ons ging wegbrengen. Eerst stapte Niall in. Gevolgd door Zayn en Harry. Louis liet mij voor hem gaan en ik ging naast Niall zitten. Het was een grote bus. Op de bank waar ik op zit waren nog twee plaatsen vrij. Niall zat aan de ene kant bij het raam en ik zat in het midden. Louis ging op de stoel tegenover me zitten. Naast Harry en Zayn. Ook Liam stapte in en ging aan mijn linkerkant zitten. We reden een tijdje richting de snelweg. Maar opeens sloeg het busje een weggetje aan de rechter kant van de weg waar we nu reden in. De chauffeur parkeerde de auto en ik hoorde vaag geschreeuw van buiten af komen. 'Blijf maar bij mij Nikki'. Zei Liam. 'Anders verpletteren de fans je'. We stapte uit en inderdaad er stonden een stuk of 1000 fans ernstig te gillen. Liam sloeg weer een arm om me heen. Om mijn middel deze keer. We liepen snel door de zwerm van fans heen. Eenmaal in het restaurant werd het gegil minder en was het eindelijk rustig. De ober bracht ons naar onze tafel en gaf ons een menukaart. Ik besloot naast Harry en Niall te gaan zitten. Het was een ronde tafel en naast Niall zat Liam. Naast Harry zat Zayn. Louis zat tegenover me aan de ronde tafel. 'Ik neem de ravioli met champignon'. Zei Harry. 'is dat lekker?' vroeg ik verbaasd. Ik had nog nooit van dat gerecht gehoord. 'geen idee'. Ik lachte. 'dan neem ik het ook'. 'Hmm...' zei Zayn. 'ik heb echt geen idee wat ik moet nemen'. Hij bladerde wat in de menukaart toen de ober weer terug kwam. 'wat willen jullie drinken'. Vroeg zei op een rare zenuwachtige toon. 'Cola'. Zei Niall. 'voor mij ook'. Zei ik snel. Harry bestelde fanta en Louis Zayn en Liam namen sprite. De ober liep weer weg en Zayn begon weer te bladeren in de menukaart. Liam Niall en Louis hadden ook besloten de ravioli met champignon te nemen. En Zayn nam ook ravioli maar dan met gehakt. De ober kwam met de drankjes en nam de bestelling op. 'Nikki'. Zei Niall. 'van wat voor een soort muziek houdt jij?'. Ik begon te lachen. 'nou eigenlijk ben ik een enorme fan van jullie'. 'Echt?'. Hij leek dat leuk te vinden en ook Liam keek op. 'heb je ook een favoriete bandlid'. Ik begon te blozen. 'dat niet echt ik vind jullie allemaal even leuk'. Louis glimlachte. En ik voelde opeens iets trillen. Mijn telefoon waarschijnlijk. Ik pakte hem uit mijn zak en zag dat het Amy was. 'hoi Amy'. Zei ik 'hé nikki, emm ik moet wat vragen. Is het goed als Max vannacht in jou bed slaapt. 'oh, ja natuurlijk'. Ik wou nog wat zeggen maar ze hing alweer op. Ik wist precies hoeveel bedden er in onze kamer stonden. Twee, ik wist al precies wat er nu ging gebeuren. Ik moest op de kleine bank op onze kamer slapen. De hele nacht luisteren naar wat ze daar dan ook aan het doen zijn. Ik zuchtte en blijkbaar had Louis dat gehoord.'is er iets'? Vroeg hij nieuwsgierig. 'uhm.. ja eigenlijk wel'. 'wat dan'. Vroeg Louis weer.'nou, mijn beste Vriendin haar vriendje is naar het hotel gekomen en nu slaapt hij blijkbaar in mijn bed. En moet ik op de bank slapen'. Ik zuchtte weer 'slaap dan in onze kamer'. Hij keek hoopvol. 'we zijn met z'n 5e dus iemand slaapt alleen. Dus jij kan naast diegene liggen. Als je het niet erg vindt'.ik glimlachte. 'als het echt geen probleem is, graag'. Ik kletste wat met Liam en Harry toen het eten werd gebracht. Ik proefde mijn ravioli en het smaakte goed. Nadat we hadden gegeten liepen we weer terug naar het busje. Blijkbaar hadden alle gillende meisjes hun vrienden gebeld. En die hadden de paparazzi gebeld. Aan de ene kant stonden honderden gillende meisjes en aan de andere kant kon je niet eens kijken door al het geflits van de camera's. Het leken er een stuk of vijftig. Ik merkte dat iemand naast me ging lopen en weer een arm om mijn middel sloeg. Ik keek rechts omhoog en keek recht in de ogen van Liam. Mijn hart begon te bonzen en zijn ogen te glinsteren. Ik kreeg een raar gevoel van binnen dat ik nog nooit had gevoeld. Ik begon sneller te ademen en ik voelde hoe er via de arm die hij om middel had geslagen vonken oversloegen. En vanaf dat moment wist ik wat er was. Ik was verliefd op Liam. Zonder dat ik wist wat er was gebeurt zat ik opeens in het busje. Ik keek rechts en ik zag dat Niall daar zat. Aan de andere kant bleek Zayn te zitten. Liam zat recht tegenover me. Het busje begon te rijden en Louis begon te praten. 'wie ligt vanavond alleen'. Vroeg hij aan de rest van de jongens. 'ik niet'. Riep Niall. 'ik lag de vorige nacht al alleen'. 'ik lig alleen vannacht'. Zei Liam. Daar schrok ik van. Had Louis niet gezegd dat ik naast degene zou liggen die alleen lag. Ik werd helemaal blij van binnen. 'nou dan heb je geluk Liam' zei Louis. 'hoezo?' vroeg Liam verbaasd. Omdat ik net heb beloofd aan Nikki dat ze in het bed mag slapen van de gene die alleen slaapt. Haar beste vriendin's vriendje is er en die slaapt in haar bed, dus moest Nikki op de bank. Maar er zijn geen banken op de hotelkamers en dus moet ze op de grond Maar dat vond ik zielig vandaar'. Liam begon opeens heel schattig te glimlachen. 'volgens mij vind Liam dat wel leuk'. Zei Harry opeens. 'hou je kop Harry!'. Harry en Niall begonnen opeens hele rare geluiden te maken. Ik zag snel dat Liam heel erg rood werd voordat hij zijn hoofd op Louis schouder verbergde. Louis begon op zijn rug te kloppen. Er is niks ergs aan verliefd worden Liam. Harry begon alweer te lachen. Ik zou bijna denken dat hij high was ofzo. Na nog vijf minuten stopte het busje en waren we bij het hotel. Ik hoorde geen gegil. Dus dat betekende dat we gewoon rustig uit konden stappen. Maar helaas stond er wel paparazzi. Een geluk was dat die de jongens niet aanvielen. Een nadeel was dat ze allemaal wouden weten wie ik was, ze schreeuwde allemaal “Liam je nieuwe vriendin?”. Liam was het waarschijnlijk gewent en negeerde het allemaal. Ik besloot maar hetzelfde te doen. Toen we door alle paparazzi heen waren en we eindelijk het hotel binnenliepen begonnen Niall en Harry opeens te rennen. We keken achterom om te kijken wat er was toen we de gillende meisjes alweer zagen. Rennen zei Louis tegen mij. Ik zag dat Harry en Niall richting de liften waren gerent dus daar rende ik ook maar naartoe. Eenmaal in de lift stonden we allemaal te hijgen. 'worden jullie hier niet moe van af en toe?' vroeg ik. 'jawel maar ze bedoelen het goed'.Zei Zayn glimlachend. 'ja dat is waar'. Zei ik. 'ben je al eens naar een concert geweest?' vroeg Harry. 'ja, van jullie. Op 3 mei in Nederland'. Harry knikte. Precies op dat moment ging de deur van de lift open. We liepen rustig richting de kamer van de jongens en voor ik het wist waren we bij de hotelkamer. Niall opende de deur. We stapte naar binnen en ik keek naar de ongelofelijke kamer. Ik had hem net duidelijk niet helemaal gezien. Ik liep richting de kamer met drie bedden. We sliepen dus allemaal bij elkaar. Liam legde zijn hand op mijn rug en liep met me mee naar zijn bed. 'Jij mag hier slapen'. Zei hij met een glimlach. Ik weet niet waarom maar ik voelde me zo blij, en die glimlach maakte me nog blijer. We gingen op bed zitten en kletste wat over waar ik vandaan kwam, waarom we in dit hotel zaten. Na ongeveer een kwartier kwam Niall ons halen voor een drankje beneden. Dus liepen we met zijn alle weer naar beneden. Gelukkig was het al zo laat dat alle paparazzi en fans weg was. We konden dus heel rustig gaan zitten. Louis en Liam bestelde voor iedereen een Houla hoop, dat is een soort zoet drankje zonder alcohol. We zaten rustig totdat we merkten dat het al best laat was en we moe waren. We dronken ons drankje op en liepen naar boven. Op de gang kwam ik Max en Amy tegen. 'hé nikki, ook hier'. Zei max. hij liep naar me toe en gaf me een vriendschappelijke knuffel. 'volgens mij vond je vriendje dat niet leuk nikki' zei max. 'mijn vriendje?'. Zei ik verbaasd. Ik keek achterom en zag Niall en Liam staan. De andere waren waarschijnlijk al naar binnen gegaan. 'die gast met die bruine haren, hij keek wel heel jaloers toen ik je een knuffel gaf'. 'hoe heet je?' Liam keek geïrriteerd. 'Liam, hoezo?'. Nou Liam moet je eens luisteren. Je hoeft niet jaloers te zijn. Dit meisje is als een zusje voor me meer niet'. Max begon heel hard te lachen. 'Nou ik ga maar weer naar de kamer. Doei nikki'. Hij liep weer verder. 'doei Max'. Zei ik nog snel. Ik merkte dat iemand een hand op mijn rug legde. Ik keek om en zag Niall. Ik keek om naar de eerste deur die ik zag en zag dat het nummer 1120 was. We liepen de lange gang uit en stopte bij de laatste deur. We gingen naar binnen en ik zag dat Louis en Zayn al in hun bed lagen. Harry stond in zijn onderbroek voor de spiegel. Hij ging waarschijnlijk ook naar bed. 'shit'. Zei ik opeens. 'ik heb helemaal geen spullen'. Ik keek naar Niall. Ik moet even terug om mijn spullen te halen voor vannacht. 'ik loop mee'. Zei Liam. 'als je dat goed vindt dan'. Hij liep vast naar de deur en ik liep snel achter hem aan. Samen liepen we door de gangen waar we 5 minuten geleden ook al liepen. 'hoe vind je het hier'. Vroeg Liam. 'sinds ik jullie ken fantastisch'. Ik glimlachte naar hem. 'mooi'. Zei hij alleen maar. 'hoe vind jij het hier'. Hij lachte. 'sinds ik jou ken fantastisch'. Mijn hand ging automatisch naar zijn buik om hem te porren. 'je bent wel lekker origineel'. 'je moest eens weten'. Ik keek goed naar de nummers van de kamers. Mijn kamer zat op verdieping 2. 'we zitten niet op de goede verdieping'. Merkte ik op. 'slim'. Zei Liam alleen maar. Ik liep richting de liften. Drukte op het knopje en wachtte. Maar tijdens het wachtten hoorde ik een heel raar geluid. Hoelanger we aan het wachten waren hoe harder het geluid werd. De lift was er en snel stapte we in. We hoefden maar drie verdiepingen te zakken dus we waren er erg snel. We liepen langzaam naar mijn kamer en ik pakte mijn spullen terwijl Liam met Amy aan het praten was. Ik had niet veel spullen en had met een koffer alles al. Ik zette mijn koffer in de gang en liep naar het balkon. Liam zag me en stond op. Hij liep langs me heen en pakte mijn koffer. 'ik wil hem zelf dragen hoor'. 'nee ik draag hem voor je'. Hij liep naar de gang. Ik liep hem snel achterna nadat ik Max en Amy gedag had gezegd. Ik zag dat Liam bij de lift op me aan het wachten was. 'je bent sloom'. Zei Liam. Hij grinnikte, 'heb je al op het knopje gedrukt?' zei ik. Snel drukt Liam op het knopje van de lift.'ja nu wel'.We hoorde het piepende en krakende geluid wat we net ook al hoorde en de deuren van de lift vlogen open. We liepen naar binnen en drukte op de knop van de verdieping van Liam. zodra de deuren dichtgingen hoorde we het geluid weer. Maar dan tien keer harder . Ik begon me langzamerhand een beetje zorgen te maken. Ik vertrouwde dit geluid totaal niet. Ik keek naar Liam. Ik zag aan zijn gezicht dat hij het ook niet vertrouwde. Ik ademde diep uit. En opeens stopte de lift. 'shit'. Zei Liam. Ik wou op de noodknop drukken toen de lichten ook nog uitvielen. 'Liam'. Ik knipperde met mijn ogen in een poging nog iets te zien. Het werkte niet. Ik merkte dat Liam was gaan zitten en ik deed hetzelfde. 'en nu, mijn telefoon ligt nog in jullie kamer'. Liam zuchtte 'nu blijven we rustig zitten, die van mij ligt ook nog in de kamer'. Ik zuchtte ook. Het was erg warm hier en ik merkte dat ik een beetje bang werd. Weten ze wel dat we hier zitten. Straks is er geen lucht meer en stikken we. 'weetje'. Begon Liam. 'ik vind het helemaal niet erg om hier te zitten met jou'. Ik wou glimlachen maar besefte dat Liam dat natuurlijk niet kon zien. 'ik vindt het ook leuk dat ik hier met jou ben'. Opeens voelde ik hoe hij zijn arm om me heen sloeg. Hij was erg warm en ik merkte dat ik het koud had gekregen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en ontspande. Ik weet niet precies hoelang we daar gezeten hebben maar opeens sprongen de lichtten weer aan en kwam de lift in beweging. Liam stond op en hielp mij ook overeind. De deuren sprongen open en we liepen snel weer uit de lift. Hij liep voor me maar opeens draaide hij zich om. Hij keek naar me en opeens liep hij snel op me af. Ik voelde hoe zijn lippen op de mijne kwamen. Zijn adem was erg warm en hij opende met zijn mond mijn mond. Ik legde mijn arm om zijn nek en zijn armen lagen al bij mijn onderrug. Ik weet niet hoelang we precies bezig waren maar voor mijn gevoel trok hij veel te snel terug. 'zo' zei hij. 'dat wou ik al de hele avond doen'. Ik glimlachte, ik wist dat ik aan het blozen was en dat haatte ik. Hij wreef met zijn duim over mijn wang heen. En glimlachte ook. 'we kunnen beter weg gaan er staat daar allemaal paparazzi'. Hij trok me mee en samen snelde we naar zijn kamer. Ik zag hoe zijn handen een beetje trilde en hoe hij de deur niet open kreeg. 'verdomme'. Schreeuwde hij. 'geef mij maar'. Hij gaf me de sleutels en ik opende de deur. Hij ging voor en ik liep hem snel achterna. 'hé' hoorde ik iemand schreeuwen. 'we wouden net gaan slapen maar we waren nog even op jullie aan het wachten'. Het was Harry die aan het praten was. 'het is nu 1:00 ik ga slapen slaap lekker iedereen'. Liam keek naar me. 'wil je al gaan slapen?'. 'ja ik ben best wel moe'. Hij glimlachte 'ik ook'. Hij liet mij voorgaan in de badkamer en zodra de deur dichtzat begon ik te denken. Is hij nu mijn vriendje?, de foto's die de paparazzi hebben gemaakt zullen morgen wel over het hele internet verspreid zijn. Iedereen zal weten dat ik met Liam heb gezoend. Ergens vond ik dat niet erg. Ik met Liam Payne. Dat had ik ooit alleen maar kunnen dromen. En nu is het gewoon echt. Ik had sinds ik 2 jaar geleden het eerste One Direction liedje gehoord heb een kleine obsessie voor 1D. En ik was ook al heel lang verliefd geweest op Liam. Maar dat was tot vanmorgen altijd maar een sterrencrush geweest. Nu voel ik echt vlinders in mijn buik als ik hem zie. En het lijkt wel alsof er elektrische schokken overslaan als hij me aanraakt. Ik zuchtte diep. Ik zocht naar mijn tandenborstel en snel poetste ik mijn tanden. Ik borstelde mijn haar door en trok mijn pyjama aan. Het bestond uit een hemdje en kort broekje. Dus daar was ik wel blij mee. Maar nu moest ik mijn make-up eraf halen. Ik zuchtte. Komt wel goed, dacht ik bij mezelf. Ik deed er bij mekaar 10 minuten over. Ik liep de badkamer uit en ik hoorde vanuit de grote kamer al gesnurk. Er waren maar drie kamers. Alle bedden stonden in de kamer die het grootst was. De andere kamer moest een klein woonkamertje voorstellen. Ik en Amy Hadden dat niet dus ik vond het wel leuk. De derde kamer was de badkamer. Ik zag dat ondertussen bijna iedereen al in hun bed lag. Alleen Liam en Niall nog niet. Ik zag dat Harry en Zayn een bed deelde. Louis lag in een bed en Niall ging daar naast liggen. En dan was er het bed van Liam. 'ga maar vast liggen hoor'. Zei Niall 'Liam neemt altijd een beetje de tijd.' hij grinnikte.' je hebt kans dat hij eerst nog gaat douchen, en dat duurt minstens een half uur'. Ik lachte en liep naar het bed. Ik zag dat aan beide zijdes een nachtkastje stond en dat de ene al helemaal vol lag. Ik liep naar de kant van het bed zonder spullen erop. Ik ging op het bed zitten en zocht naar mijn telefoonoplader, zodra ik hem had gevonden stopte ik hem in het stopcontact en deed het snoertje in mijn telefoon. Ik zag dat ik twittermeldingen had. Er stond Liam en zijn nieuwe vriendin Nikki hier een foto. Stond er. Ik schrok. Op de foto stonden ik en Liam zoenend. 'wat is er'? Vroeg Niall. Ik liet hem mijn telefoon zien. Op dat moment kwam Liam binnen. Hij droeg een alleen een afgeknipte joggingbroek. 'wat doen jullie'? Vroeg Liam toen hij zag dat ik mijn telefoon nog steeds naar Niall had gedraaid.


Reacties:


justmissF24
justmissF24 zei op 28 nov 2013 - 20:32:
leuk hoor komt er meer?