Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Het leven van Jill - PAUSED » H11 - A new outfit for Harry Styles.

Het leven van Jill - PAUSED

30 nov 2013 - 20:13

1178

8

447



H11 - A new outfit for Harry Styles.

"Oke, Jill. Adem in, adem uit. Rustig blijven." probeerde ik mezelf toe te spreken.
Ik weet in ieder geval dat mijn ogen me gisteren niet in de steek hadden gelaten. Ook al zei Noa dat een ster hier niets te zoeken had, het was toch echt Harry Styles die hier tegenover me stond en me om hulp vroeg. Met die gedachte kwam ik weer terug op aarde. Hij heeft hulp nodig!

'Uh, yes, sure. What is it you need help with?' antwoordde ik. Harry ontspande een beetje. 'There are paparazzi everywhere, searching for me!' Ik knikte 'So, you want me to sneak you out of the park?' 'That would be great!' zei hij terwijl het laatste beetje spanning op zijn gezicht verdween. Er kwam zelfs een brede lach op zijn gezicht. Die kuiltjes in zijn wangen zijn zo leuk.
'Shall we go before they find me again?' vroeg Harry. 'Sure, but don't you think they will recognize you like this?' zei ik voorzichtig, ik bedoel wat wist ik nou eigenlijk van beroemd zijn en daardoor herkent worden. 'You're right. Hmm, let me think. Maybe you can give me your beanie and shawl?' stelde hij voor. Ik trok mijn beanie van mijn hoofd en schudde mijn haar even snel door elkaar, het zag er waarschijnlijk niet uit maar het zorgde wel voor een brede grijns op het gezicht van Harry. Ik voelde dat ik rood werd. Harry stopte zijn eigenwijze krullen onder de beanie. Ik lachte. 'What's so funny?' vroeg hij wat onzeker. 'Uh, your hair.' zei ik wat onhandig. Er kwam een krul onder de beanie vandaan precies op het midden van zijn voorhoofd en dit zag er erg grappig uit. Ik bracht mijn hand naar het plukje haar en stopte het voorzichtig onder het mutsje. 'Ouch! That hurts!'
Ik trok snel mijn hand terug en keek Harry geschrokken aan. Hij prikte in mijn zij, 'I'm joking love.' Ik keek nepboos en prikte terug. Harry keek me aan, trok één wenkbrauw op en lachte ondeugend. Door mijn hele lichaam voelde ik de spanning. Om mezelf weer een beetje bij elkaar te rapen probeerde ik me ergens anders op te focussen. Ik deed mijn grote wollen sjaal af en gaf hem aan Harry. Harry pakte de sjaal aan en deed hem om. Ik graaide in mijn tas en zocht naar mijn zonnebril, het was er dan wel totaal geen weer voor maar ze zouden Harry in ieder geval minder snel herkennen als zijn ogen bedekt waren. Ik gaf de zonnebril aan Harry, zelfs met mijn oudroze sjaal, beanie en zonnebril met bloemetjesprint zag hij er nog verschrikkelijk goed uit.

'By the way, I don't know your name yet.' zei Harry toen we richting de uitgang van het park liepen. 'O, I'm sorry. How rude! My name is Jill van den Berg.' zei ik terwijl ik mijn hand naar hem uitstak. Hij pakte mijn hand vast 'Nice to meet you Jill. My name is Harry Styles.' Ik lachte 'Really? From One Direction?' vroeg ik plagerig. Hij lachte, 'Are you a fan?'
Ik wist niet wat ik hierop moest antwoorden, wat moest ik zeggen? "Ja een enorme fan, mijn kamer hangt vol met jullie posters en ik luister heel de dag naar jullie muziek?" hiermee zou ik mezelf verschrikkelijk voor gek zetten.
Op het moment dat ik probeerde te bedenken hoe ik in vredesnaam hierop moest antwoorden, kwam er paparazzi op ons af. Ik hield mijn adem in, straks herkent hij Harry.
'Guys! Guys! May I ask you something?' vroeg de man met een gigantische camera om zijn nek. "Alsjeblieft laat hij Harry niet herkennen, alsjeblieft." ging er door mijn hoofd. Hij keek eerst naar Harry en toen naar mij. 'Did you see Harry Styles somewhere?' ging de man verder. Ik keek de man verbaasd aan, hij had Harry duidelijk niet herkent in deze, nogal aparte, outfit. 'Harry Styles? From One Direction?'
'Yes, did you see him?' vroeg de man wat ongeduldig.
'I wish we did, I love those guys. I'm a huge fan and I really love their music!' vertelde ik de man, ik zag dat hij hier totaal geen zin in had en zijn geduld begon te verliezen. Ik besloot nog een stapje verder te gaan. 'I really like Harry but Louis is my favourite, he is so funny. I really love Niall too, he is such a gentleman. And than there is Zayn, he is..'
De man had zijn geduld verloren en slaakte een diepe zucht. 'Nevermind, I'll go and find him myself.' zei hij. De man keek nog een keer naar Harry en liep weg.
Harry keek me aan en we begonnen allebei te lachen. 'He didn't recognize me.' zei Harry met een brede grijns. 'I think it was because of the cute sunglasses.' zei ik. 'It probably was.' lachte Harry.

Er viel een vervelende stilte. Ik had zo vaak gedroomd hoe het zou zijn om één van de jongens te ontmoeten en nu gebeurde het en het leek niets op wat ik me had voorgesteld. We liepen hier gewoon naast elkaar, zonder iets te zeggen. Ik liep naast dé Harry Styles en ik kon niets bedenken om over te praten.
Gelukkig onderbrak Harry de stilte. 'About what you said to the paparazzi, is that true?' vroeg hij. 'Some of it is.' Harry keek me vragend aan. 'I'm a fan, I really like your music.' ging ik verder. 'And Lou, do you really like him the most?' vroeg Harry nieuwsgierig. 'Hmm, I love you all five for different reasons but I think I like Liam the most.' ik bloosde. Harry schudde lachend zijn hoofd 'Our sweet and dear Payno.'

Ondertussen kwamen we aan bij de uitgang van het park. 'Thanks for helping me Jill, I hope they won't follow me anymore.' 'No problem Harry. It was very nice to meet you!' zei ik wat verlegen. 'You can keep the beanie, shawl and sunglasses. Just to be sure they won't recognize you.'
'Thanks, you're a great girl!' zei Harry terwijl hij me een knuffel gaf. Harry liet me langzaam los, keek me nog even aan en liep toen weg. 'Bye love' zei hij terwijl hij nog een keertje omkeek. 'Bye!' riep ik terug.

Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en keek naar de tijd. "Shit! vijf voor half 3!". Ik ging het niet meer halen om om half 3 bij het Appeltje te zijn, dat was zeker. Ik besloot Noa een berichtje te sturen.
Ik ontgrendelde mijn scherm en opende WhatsApp.

*Noaa!! Sorry ik ben een minuut of tien later. Leg straks alles uit.*

Noa kwam direct online en begon te typen dus besloot ik even te wachten op haar antwoord.

*Is niet erg, ik ben er al maar zit met Michelle aan de thee dus ik vermaak me wel. Btw, er is toch niets ernstigs gebeurt?*

*Nee. Nou... nee. Uh.. Ik leg het zo wel uit ja? Ik ga nu even doorlopen anders ben ik straks nog te laat ook. Zie je zo!*

*Jill, ik snap echt geen reet van jou. =S
Maar goed, tot zo.*


Ik drukte WhatsApp weg en stopte mijn oordopjes in mijn iPhone, startte Best Song Ever en vervolgde mijn weg naar het Appeltje..


Reacties:

1 2

xJacewayland
xJacewayland zei op 2 dec 2013 - 22:12:
superleeuk! benieuwt hoe het verder gaat, melding!!


1D4EVER
1D4EVER zei op 1 dec 2013 - 10:23:
hahahahaha suuuper leuuuk
meldiiiiiing


Bella01
Bella01 zei op 1 dec 2013 - 9:36:
Leeuk!
Snel verder (;

Xo


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 1 dec 2013 - 0:22:
hahaha facking vet ! melding!


Anne
Anne zei op 30 nov 2013 - 23:59:
Like it!
Snel verder!!