Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik. » 001 - C'mon c'mon, and dance with me baby.

Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik.

17 feb 2014 - 16:44

655

0

341



001 - C'mon c'mon, and dance with me baby.

Image and video hosting by TinyPic Ik wil Zayn niet in een slecht daglicht zetten. In dit verhaal heeft hij een onenightstand met de ik-vorm. Dit zal de eerste en de laatste keer zijn. Don't hate me! Eerste twee hoofdstukken zijn ook slecht.. Laat me weten wat jullie vinden!

Angel Leah James.

Danielle en ik staan voor een van de vijf hotels waar die vijf mannen na het concert zouden kunnen slapen. ‘Ik word hier gek van.. Waarom konden ze niet gewoon zeggen waar ze gingen overnachten?’ Danielle staat van haar ene op haar andere been te wiebelen. Ik giechel. ‘Babe, als ze dat zouden zeggen zouden hier honderden meisjes staan’ Ze kijkt me aan. ‘Angel, je hebt weer eens gelijk. Ik heb geen zin meer, en heb het koud. Ze liggen allang in bed..’ Ik kijk op naar Danielle. ‘Weetje, ik denk ook niet dat ze vannacht hier slapen. Zullen we naar ons hotel?’ Danielle knikt naar me.

‘Ik heb een beter idee’ zeg ik zodra ik het pasje van de kamer voor de sensor houd. ‘We moeten genieten van onze tijd in Londen’ Danielle kijkt me vragend aan. ‘Laten we gaan stappen.’ Ik wiebel mijn wenkbrauwen een keer. ‘Angel, je weet dat ik daar niet van houd’ Danielle ploft op het bed. ‘Mop, toe nou.. Laten we lekker wat gaan drinken in een club dan..’ Ik zet mijn puppy ogen op. Ze grinnikt. ‘Vooruit dan maar. Kleed je om!’ Danielle kust mijn slaap. ‘Ik ga even naar het toilet’

Aangeschoten door de Jack Daniëls kijk ik de club rond. Wat een saaie facking boel! ‘Ik ga nog wat drinken halen, jij ook nog wat?’ probeer ik boven de muziek uit te komen. ‘Doe mij nog maar een Jack’ roept Danielle in mijn oor. Ik loop naar de bar, maar hoor Danielle mij roepen. Ik kijk achterom, waar ik Danielle rare bewegingen zie maken. ‘OH FUCK!’ Ik voel iemand tegen me aanlopen. ‘Jezus, kijk ff uit wil je!?’ Ik kijk op naar de jongen die tegen me aan liep. Mijn ogen worden groot. Mijn adem stokt in mijn keel. Ik kijk recht in het gezicht van Harry Styles. ‘Eh, sorry.. Het spijt me, het zal niet meer gebeuren..’ hakkelend probeer ik me uit deze situatie te redden. ‘Nee, is al prima. Wil je wat te drinken? Misschien wat water tegen de schrik?’ Harry kijkt me glimlachend aan. ‘Eh, ik lust wel een Jack..’ antwoord ik hem. ‘Is dat je vriendin?’ Harry wijst naar Danielle. ‘Ja, mijn vriendinnetje…’ Ik wenk haar dat ze even moet komen. ‘Hou je rustig’ fluister ik haar toe. ‘Wil jij ook wat drinken?’ vraagt Harry haar. ‘Ja, ehm, een Jack lijkt me lekker..’ Harry loopt terug naar de bar, door ons gevolgd. ‘Ik ben trouwens Harry’ zegt hij als hij besteld heeft. Like DUH! ‘Ja, we kennen je..’ zegt Danielle blozend. Een grinnik komt zijn mond uit. ‘Hoe heten jullie?’ vraagt hij tenslotte. ‘Angel’ ‘Danielle’ stellen we onszelf voor. De barman geeft ons de drank en Harry betaald hem. ‘Kom even mee naar de VIP?’ Harry kijkt ons vragend aan. ‘Eh, oké?’ Danielle en ik lopen achter hem aan. Als we het trapje oplopen staan we in de vip lounch. Daar zie ik nog vier paar andere bekende ogen, die Harry vreemd aankijken. ‘Hee dames, ik ben Za..’ Harry onderbreekt hem. ‘They know us’ ‘Ah, hoe heten jullie?’ vraagt Niall. ‘Ik ben Angel, dit is Danielle’ stel ik ons voor.

Met de alcohol bonkend in mijn hoofd, dans ik met Zayn. Als hij me probeert te kussen, draai ik mijn hoofd weg. ‘Niemand kan ons zien, we zijn in de vip’ prevelt hij in mijn oor. Ik grinnik een keer, maar dans verder. ‘Angel, toe.. Ik wil je zoenen’ zegt hij. ‘Zayn, je bent dronken.’ ‘Jij ook, maak er geen punt van.’ Hij pakt mijn kin vast en boort zijn blik vast in mijn ogen. Een zucht ontglipt mijn lippen. Zayn komt dichterbij, tot ik zijn lippen op de mijne voel. Zijn tong likt over mijn onderlip, waarna ik mijn mond open. ‘Come with me?’ Zayn kijkt me poeslief aan. Een grijns siert mijn mond. ‘Oke’ antwoord ik hem. Zayn trekt me weg bij de rest. Ik zwaai nog een keer naar Danielle.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.