Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik. » 002 - I want you to rock me.

Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik.

17 feb 2014 - 16:46

238

0

399



002 - I want you to rock me.

Image and video hosting by TinyPic

DIRTY.

Angel Leah James

Aangekomen in Zayn’s hotel kamer, drukt hij me ruw tegen de muur. Onze tongen smelten samen in onze monden. Met zachte kusjes dwaalt zijn mond af naar mijn nek, waar hij zachtjes zijn tanden in zet. Een zware kreun komt uit mijn keel. Hij legt zijn handen vlak onder mijn kont, en tilt me op. Automatisch sla ik mijn benen rond zijn middel. Aangekomen bij het bed laat hij zich, met mij onder hem, op bed vallen. ‘Ik wil je’ Mijn nekhaartjes gaan rechtop staan bij de woorden die Zayn in mijn oor fluistert. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd. Mijn jurkje glijd van mijn lichaam. ‘Doe je broek uit’ mijn stem klinkt hees terwijl ik aan zijn riem pruts. Gehaast trekt Zayn zijn broek uit, waarna hij zijn lichaam weer op het mijne drukt. Handig maakt hij de sluiting van mijn bh los, en rukt het van mijn lichaam. Zijn boxer vliegt door de kamer, mijn slipje volgt. Als zijn vingers bij me naar binnen glijden, kan ik een kreun niet bedwingen. ‘Zayn, laat dat.. neuk me gewoon’ Al voor ik uitgepraat was, voelde ik zijn lid tegen me aanduwen. Met een harde stoot komt hij in me. Ik hol mijn rug, zodat hij nog dieper kan. Hijgen en kreunen vullen de kamer. ‘Angel, ik ga komen..’ Zayn sluit zijn ogen en stoot nog een paar keer hard, waarna zijn tempo langzaam af neemt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.