Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik. » 004 - Don’t wanna be reminded, don’t wanna be seen.

Nobody is perfect, until you fall in love with them - Zayn Malik.

17 feb 2014 - 16:49

445

0

302



004 - Don’t wanna be reminded, don’t wanna be seen.

Image and video hosting by TinyPic

Angel Leah James.

Liam doet de deur voor me open. ‘Hey Angel’ begroet hij me lief. ‘Liam, mag ik asjeblieft even binnen komen?’ smekend kijk ik hem aan. ‘Nou, heel eventjes dan. Ze zijn er nog niet..’ Hij laat me binnen en gaat me voor naar de woonkamer. ‘Heey sweetheart’ Danielle neemt me in haar armen. ‘Hee kleine man van me!’ begroet ze Nathan. Nathan steekt zijn armpjes naar haar uit, terwijl Danielle hem van me overneemt. ‘Angel, hoe zie je het voor je? De jongens komen dadelijk. Ze zullen zich allemaal afvragen hoe Nathan zo op Zayn lijkt..’ Liam kijkt me doordringend aan. ‘Iedereen hier zal weten wat er drie jaar geleden is gebeur-’ Liam onderbreekt me. ‘Niet iedereen…’ Verbaasd kijk ik hem aan. ‘Perrie, de vriendin van Zayn, en Eleanor, de vriendin van Louis, weten er niks van..’ vervolgt hij zichzelf. ‘Maar wacht, Zayn was toch nog niet met haar toen…’ Ik kon mijn zin niet afmaken. ‘Nee, toen nog niet. Maar er heeft niet veel tijd tussen gezeten. Ze zitten hier niet op te wachten Angel..’ De deurbel gaat. Ik kijk verschrikt op. Bijtend op zijn lip draait Liam zich om, om de deur open te maken. ‘Harry, jij bent het..’ klinkt het opgelucht vanuit de gang. ‘Eh, ja.. Problemen hierzo?’ Harry komt naar binnen gelopen en blijft even stil staan als hij mij ziet. ‘Hey, ehm, Angel was het toch?’ hij kijkt me geamuseerd aan als ik alleen maar een klein knikje geef. ‘Waar heb je geze-’ Hij stopt zijn zin als hij Nathan bij Danielle ziet. ‘Hee kleine jongen! Wie ben jij dan?’ Harry stapt op ze af. ‘Mama…’ Nathan trekt een puillipje. ‘Kom maar schat, hij doet niks hoor!’ Ik neem Nathan weer over van Danielle. ‘Ben jij zijn moeder?’ Met een zucht knik ik naar Harry. ‘Wauw, hij lijkt echt-’ Harry word onderbroken door de bel. ‘Schatje, mama moet weg. Ga jij lekker bij Danielle en Liam spelen?’ ik pak Nathan bij zijn kinnetje zodat hij me aankijkt. Hij knikt en loopt weer naar Danielle. Ik geef hem nog snel een kus op zijn kruin en draai me om. Twee bruine ogen kijken me aan. Paniekerig sluit ik de mijne. ‘Heey, hoe is het met je?’ hoor ik Zayn ongemakkelijk zeggen. ‘Sorry, ik moet echt weg!’ Ik bots nog tegen een meisje op als ik naar de deur loop. ‘Sorry’ herhaal ik mezelf. Ik voel ze naar me kijken, maar kijk niet meer om als ik de deur achter me dichttrek. Ik loop snel naar mijn auto en ga achter het stuur zitten waar ik een paar keer hard met mijn vuisten op sla. Ik ben zo stom geweest.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.