Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Number Eleven

Stand Alones

10 dec 2013 - 12:37

1130

3

278



Number Eleven

EINDELIJKKK OMG hier is eindelijk een nieuwe SA, die van. Ivana <33 Love you babe ^-^ Voor mensen die nog wachten op een SA, I'm working on it! Xxx

Langzaam word ik uit mijn roes wakker door kietelende handen in mijn zij. Ik doe mijn ogen open en knipper een paar keer. Een bekende warrige bos haar komt tevoorschijn en de handen gaan door met kietelen. Ik gier het uit van het lachen en probeer de jongen van me af te duwen. 'Harryy, stop it!' roep ik lachend, terwijl ik van zijn handen weg probeer te komen. Hij stopt en kijkt me doodserieus aan. 'Zeg de zin en ik stop.' Ik giechel en de zin verschijnt in mijn gedachten. 'Harry is fantastisch, en hij mag blij zijn dat hij een nog fantastischere vriendin heeft.' Hij knikt tevreden bij het eerste gedeelte, maar zodra het tweede gedeelte uit mijn mond komt verdwijnen zijn handen weer naar mij zij. Ik gier het uit tot ik op een punt kom waar ik bijna geen adem meer kan halen van het lachen. 'Harry!' Piep ik, mijn buik vasthoudend. Eindelijk verlaten zijn handen mijn zij en ik haal diep adem. Ik zit rechtop en geef hem een klein kusje op zijn neus. 'Sorry babe,' giechel ik en ik sta snel op, net aan zijn handen ontsnappend. 'Hé!!' Ik steek mijn tong naar hem uit en loop de badkamer in met een nieuw setje kleren in mijn hand. Na een snelle douche pak ik mijn lenzen en doe ze in. Ik knipper een paar keer en kijk lachend naar mijn spiegelbeeld. Op mijn lip bijtend houd ik mijn hoofd een beetje schuin. Voor wat voor een make-up gaan we vandaag? Ik pak mijn waterproof mascara en breng het aan. Een nude lipgloss glijdt over mijn lippen en tevreden kijk ik naar het resultaat. Veel heb ik niet nodig. Ik loop de badkamer uit en kijk Harry lachend aan. Hij staat op en legt zijn handen op mijn heupen. 'You look absolutely gorgeous love.' Ik bloos en plaats zacht mijn lippen op de zijne.

'Aaaaahhh!!!' Ik gil als ik de spetters op me voel. Ik lach en ren verder om de fonteinen bij het Louvre. Harry zit me op de hielen en ik draai me om. Ik ga met mijn hand door het water en schep het op, het op hem spetterend. Hij lacht en ik ren weer verder. Ik hoor zijn converse over de grond gaan en ik heb pijn aan mijn buik van het lachen. Twee paar armen sluiten zich om mij heen en ik gil als mijn voeten niet meer op de grond staan. Een van mijn ballerina's vliegt van mijn voeten af en ik lach nog harder. 'Harry! Mijn schoen!' Roep ik lachend. Voorzichtig zet hij me neer en ik ga zitten op het randje bij de fontein. Hij pakt mijn schoen en knielt voor me neer. Mijn schoenloze voet wordt opgetild en ik grinnik. 'M'lady'. Ik giechel als hij de schoen bij me aandoet en ik sta weer op. 'Why thank you gentleman.' Ik plaats mijn handen op zijn wangen en plaats mijn lippen op de zijne. Ik voel één hand op mijn zij, en de ander lijkt spoorloos verdwenen. Een klik dringt mijn oor binnen en ik trek me terug. 'Je kon het gewoon niet laten he?' zeg ik lachend. Zijn o zo bekende grijns siert zijn gezicht. 'O wee als je die foto post Styles,' dreig ik. 'Verzonden,' zegt hij grijzend en rent weg. 'That cheeky bastard....' mompel ik tegen mezelf. Ik zet de volle vaart erin en begin achter hem aan te rennen. Zodra hij gebukt staat om op adem te komen spring ik op zijn rug. 'Got ya,' fluister ik zacht in zijn oor. Ik grijns als hij rechtop staat en sla mijn benen om zijn middel. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en tik camera aan. Als Harry en ik allebei goed in beeld staan begin ik met de foto's maken. Hij begint rond te draaien terwijl ik foto's maak en ik proest het uit. 'Harry! Ik ga straks vallen, met mobiel en al!' Hij grinnikt alleen en legt zijn armen stevig onder mijn benen. Ik sla mijn armen om zijn nek, proberend hem niet te killen, terwijl hij weer verder gaat met rondjes draaien. Lachend gil ik het uit als hij steeds meer begint te wankelen. Opeens stopt hij met draaien en ik haal deels opgelucht adem. Zijn armen verdwijnen onder mijn benen vandaan en ik laat me giechelend van zijn rug glijden. Ik sla mijn armen om zin middel en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Deze vakantie is perfect Harry.' Hij glimlacht en gaat met zijn handen door mijn haar. 'Je verdient een goeie vakantie.' Ik glimlach en kijk op, zijn groen-grijze ogen boren zich in mijn blauwe. 'Correctie, wij verdienen het.' Hij grinnikt en rest met zijn kin op mijn hoofd. 'Het is jammer dat we van dit geen foto kunnen maken...' mompelt hij zachtjes. Ik grinnik en trek me terug uit onze omhelzing. 'Maak je daar maar geen zorgen over.' Ik wijs naar een paar paparazzi personen in de verte en de fans die op een afstand foto's aan het maken zijn. 'Twitter staat binnen nu en twee minuten vol met allemaal foto's van ons.' Ik lach en Harry's lach voegt zich met de mijne. 'Komt er toch nog iets goeds van.' 'Kom,' zeg ik en pak zijn hand vast. Ik begin richting de fans te lopen, een glimlach op mijn gezicht. 'Waarom lopen we daarheen?' Ik kijk opzij en lach. 'Harry, ik was ook net als hun. Weet je hoeveel het voor ze betekent als je alleen al naar ze glimlacht? Laat staan als je met ze op de foto gaat. Dus move your lazy arse Styles.' Ik grinnik en zijn grijns siert zijn gezicht weer.
Ik stop voor de meisjes en glimlach. 'Hi!!' Ze slaan hun handen voor hun mond. Een meisje haar mobiel valt uit haar handen, maar ze blijft maar van Harry naar mij kijken. Ik grinnik en pak hem op. Ik tik camera aan op de iPhone en ga naast het meisje staan. Blijkbaar zijn het allemaal vriendinnen want ze trekt de andere meiden naar zich toe. Ik trek Harry naast me en geef hem de mobiel. 'Aan jou de eer om de foto te nemen Styles.' Hij grijnst en neemt de mobiel aan. We kijken allemaal lachend in de camera en eindigen de fotoreeks met gekke bekken trekken. Ik neem nog een paar foto's van de meiden met Harry en dan zeggen we ze gedag. 'Harry?' Een van de meisjes kijkt heem hoopvol aan en hij knikt. 'Zou je ons misschien op Twitter willen volgen?' Vraagt ze verlegen en ik giechel. Harry pakt zijn mobiel uit zijn zak en ik zonder me af. Ik zoek een leuke foto van Harry en mij en post hem op Twitter. 'My boyfriend is the bestest '


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 14 dec 2013 - 20:21:
Ahwnn, dit is echt cute!
I WANT THIS WITH ZAYN OR LOUIS!


Daaaiisy
Daaaiisy zei op 5 dec 2013 - 22:24:
Aaawww, so cute!
Harry is such a dorky sweetheart
weer een geweldige SA schat!
Je bent t niet verleerd
xoxox


1Dzayn
1Dzayn zei op 2 dec 2013 - 20:19:
OMFG I FREAKING LOVE YOU MALIK *bear hugs*
Dit is echt een super leuke!
And harry is soo cute and sweet and gaahhhh feels

AND OMFG THE BESTEST 1DDAY OMFG HAHAHAHHAA

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-