Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you. » Je kan geen relatie nemen, het is te gevaarlijk voor haar.

Bad boy, bad boy, Whatcha gonna do, whatcha gonna do When they come for you.

3 dec 2013 - 3:10

419

3

294



Je kan geen relatie nemen, het is te gevaarlijk voor haar.

Justin.
Ik liep de woonkamer in en zag Drake en Jay al op de bank zitten. Ik plofte neer op de zetel. Ik dacht even grijnzend aan Melissa. Ik kan haar nu eindelijk mijn meisje noemen. Na twee jaar, is ze mijn eerste vriendin.

Drake.
Ik keek op toen Justin binnen kwam. 'Wat zit je nou te grijnzen?'

Justin.
'Ik denk aan mijn meisje.' Mompelde ik en ging wat onderuit gezakt zitten.

Jay.
'Hoe bedoel je, je denkt aan je meisje?'

Justin.
'Nou, gewoon. Zoals ik het zeg.'

Drake.
'Je bent niet goed wijs man!' Ik schoot naar voor. 'Je kan geen relatie nemen, het is te gevaarlijk voor haar.'

Justin.
Ik kuchtte. 'Nee, ik ga haar goed beschermen.' Zei ik.

Jay.
'Dude, je weet wat er met Tori is gebeurd..'

Justin.
Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond. 'Ja, ik maak ook al weer niet twee keer dezelfde fout, damn..'

Drake.
'Oke gast.. Maar doe voorzichtig.'

Jay.
'Vertel me, is ze knap?'

Stephanie.
Ik liep net de trap af naar beneden. 'Wie is er knap?' Vroeg ik.

Justin.
Ik keek kort naar Stephanie. 'Gaat je niks aan hoer.' Ik rolde mijn ogen.

Stephanie.
'Noem me geen hoer! En het was maar een vraag..' Ik zuchtte en ging op de bank zitten.

Justin.
Ik lachte sarcastisch. 'Dat ben je wel. Waarom denk je dat je hier woont? Je neukt ons allemaal man!'

Stephanie.
'Maar niet betaald.' Ik knipoogde naar hem.

Justin.
Ik rolde mijn ogen en keek naar Jay. 'Ja, ze is wel knap.'

Jay.
Ik grijnsde. 'Heb je een foto?'

Justin.
'Natuurlijk heb ik een foto.' Lachte ik. Ik pakte mijn iPhone en liet hem mijn achtergrond foto zien.

Jay.
'Damnnn!! Jammer dat ze bezet is man.'

Stephanie.
Ik voelde dat ik jaloers werd. Ik keek naar de foto. 'Ik vind haar lelijk.'

Justin.
Ik stond op en ging dreigend voor Stephanie staan. 'Je moet je jaloerse bek dicht houden, bitch. Anders donder je maar op.'

Stephanie.
Ik rolde mijn ogen en stond op. Ik rende de kamer op naar mijn kamer. Ik liep mijn kamer in en gooide de deur hard achter me dicht.

Drake.
'Damn wat is er met haar aan de hand?' Mompelde ik terwijl ik een slok van mijn biertje nam.

Justin.
'Ze is gewoon een jaloerse slet.' Ik pakte een sigaret en stak die aan. Ik liet me weer op de bank vallen.

Drake.
'Maar Bieber, je zei iets over een paar mannen?'

Justin.
Ik nam een haal van mijn sigaret en keek Drake aan. 'Ja, er zijn een paar mannen die achter Melissa aanzitten. Ze willen geld op halen, maar haar vader zit vast. Dus willen ze Melissa..'

Drake.
Ik knikte klein. 'We gaan alles uitzoeken. Bescherm jij jouw meisje maar.'

Justin.
Ik glimlachte klein. 'Ja, dat ga ik zeker doen.'


Reacties:


JayxNialler zei op 6 maart 2014 - 14:51:
Oeoeoe snel verder!!


loonepoon
loonepoon zei op 7 jan 2014 - 21:37:
leeeuuukkk pleas scrijf snel verder ps kan ik mischien in het verhaal als een nichtje van justin ofzo lijkt me super xxx


justmissF24
justmissF24 zei op 3 dec 2013 - 7:35:
Oeeh melding haha