Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Over The Moon » H7

Over The Moon

3 dec 2013 - 20:18

312

0

142



H7

sorry dat het zo lang duurde, het is nog al een heele klus. ik heb het verhaal op een klad blok staan, en dat moet ik het dus over typen op de computer. heel veel werk, maar hieris weer een hoofd stuk, veel plezier !

we zitten in de auto, Paul rijd.
ik werd zo misselijk (wagenziek).
ik lag met mijn hooft op Liam’s schouder, liam haalt zijn hand door zijn haar.
'how long will it be?' Vroeg Liam aan Paul.
'not so long' reageerde hij.
naar nog zo ongeveer 5 minuten rijden stopt Paul de auto, en pakte zijn telefoon om Niall te bellen.
ik ging recht opzitten, zo dat Liam zijn arm even kon strekken. en ging vervolgens weer tegen hem aan zitten maar nu anders zodat ik zijn arm niet meer zou af knellen.
plots ging Liam’s telefoon, ik wis dat het die van hem was wand ik lag er boven op.
het was Zayn, hij vroeg waar we (Liam en Niall) bleven.
inmiddels stapt Niall de auto binnen...
en nikky begint te glinsteren, het duurde ook niet lang of ze waaren in een diep gesprek.
Liam was nog aan de telefoon met Zayn, ‘heey Paul, Zayn says he and the others two guys sitting at the ranch, would you like to take us to there?’ riep hij naar Paul.
‘I think you will love it there’ zij hij naar mij gericht.
‘Yes I love Horses!’
Nikky schrok op van het gesprek van Niall. ik het het schijnbaar geroepenen niet gewoon gezecht’
ze houd niet van paarden.
Liam trok me dichter tegen hem aan, ‘I love horses to, but I love you more’.
oké.... wat bedoelt hij daar nu weer meer?
ik keek hem stom verbaast aan, hij ging twijfelen.
‘will you be my gril?’ OMFG Liam vroeg me verkeering.
de rilingen gingen over mijn rug,ik brobeerde ze niet te laten merken maar Liam voelde de rilingen over mijn rug ook.
‘do you have it cold?’
‘no, and yes I want to be your girlfriend’ het duurde erg lang voor ik andwoord gaf. ik moest op een of andere manier er erg lang over naar denken.
maar ik keek naar Liam en hij zag er gerust uit. ‘tanx’ en toen gaf hij me een kus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.